תחרות הפורום - תוצאות (אבל לא סיכום..)

gadot gad

New member
תחרות הפורום - תוצאות (אבל לא סיכום..)

תחילת השבוע האחרון נראתה נורמלית, עם 3 נצחונות ביתיים (כולל הדרמה בלאמבו ומבט האכזבה של דז בראינט שלקה בתסמונת קלוין ג'ונסון).
אבל לא ניתן לסיים שבוע פלי אוף ללא אף נצחון של קבוצה אורחת, אז הגיעו החבר'ה עם הפרסות על הראש והפילו את מי שהצעיד אותם להצלחות בעשור הקודם....
שני משתתפים (כולל מנהלינו הנערץ) הצליחו להניח את היד על מלוא 20 הנקודות - כולל הערכה מלומדת שקאם ניוטון וראסל וילסון לא יתרמו כמות יארדים כמו לייסי ודמארקו מארי (101 ו-123 בהתאמה).
חברינו הותיק clevelandrocks ניצל את התרדמה הרגעית של עצמון (שלא העביר ניחושים) ודילג באלגנטיות למרכז העשיריה הראשונה בזכות היותו המתחרה הנוסף (פרט ליורם) לצבור 20 נקודות.
השלשה המובילה נותרה ללא שינוי עד לקו היום, למרות שאופיר היה קרוב לאבד את המדליה עם 13 נקודות בלבד (וסה"כ 160) לעומת 17 שהשיג אמיר שהביאו אותו למרחק של נקודה אחת מהפודיום.

בהמשך תמונת המצב עם סגירת הקלפיות, אבל אני משאיר ליורם את מילות הסיכום הרשמיות והמסודרות !! תעודת הערכה מיוחדת תוענק למי מהפינליסטים הרשומים בהמשך שיגיע לארוע המסורתי ב-Frame.
שיהיה לכולנו סיום עונה מרתק בשלושת המשחקים שנותרו, ונאחל לכולם טעינת מצברים מוצלחת לקראת התחרות שתפתח שוב בספטמבר הבא...


ראשון - Hines86 279
שני - erezc11 267
שלישי - offirc2 260
רביעי - amirbc 259
חמישי - clevelandrocks 248 (חזרה מזהירה לאחר שהוביל את הטבלה עד מחזור 7 אבל צנח מתחת למקום העשירי מאז מחזור 9 ועד לשבוע הנוכחי)
שישי - Shachar Manor 246 (אבל מגיע לו פרס יחודי - ללא מתחרים בפירוט והסברים בהעלאת הניחושים השבועיים !!)
שביעי - gadotmi 245
שמיני - moss84 245
תשיעי - Amir BA 244
 

clevelandrocks

New member
שמח שהתברגתי במקום ריאלי ברשימה

יש לנו נבחרת מנצחת!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
תודה גדי וכל מנהלי התחרות. היה כיף.
 

ranatz 49

New member
אכן נרדמתי בשמירה


ומרוב מתח שכחתי להעביר ניחושים. ברכות למנצח!
 
למעלה