אני מי שאני
New member
מנסיון של אם
לילד מחונן - כך או כך הוא חריג. או שהוא מוקפץ, ולומד עם ילדים גדולים ממנו, ובהיותו גאון - יקלוט גם את חומר הלימודים הזה מהר למדי, ושאלת השעמום אינה נפתרת. בנוסף עולה שאלת ההתאמה החברתית, ואז? או שאינו מוקפץ, ושאלת השעמום נותרת בעינה, אבל השאלה החברתית פחות מרה. עדיין הוא מתוייג כשונה, כי קשה עד בלתי אפשרי להסתיר גאונות. עצה שעזרה לי - להשאיר אותו עם קבוצת הגיל שלו, בה יהיה "ראש לשועלים", וכדי שלא יהיה נידח חברתית, אפשר לנתב אותו להיות חונך של ילדים אחרים שמעוניינים בכך.
לילד מחונן - כך או כך הוא חריג. או שהוא מוקפץ, ולומד עם ילדים גדולים ממנו, ובהיותו גאון - יקלוט גם את חומר הלימודים הזה מהר למדי, ושאלת השעמום אינה נפתרת. בנוסף עולה שאלת ההתאמה החברתית, ואז? או שאינו מוקפץ, ושאלת השעמום נותרת בעינה, אבל השאלה החברתית פחות מרה. עדיין הוא מתוייג כשונה, כי קשה עד בלתי אפשרי להסתיר גאונות. עצה שעזרה לי - להשאיר אותו עם קבוצת הגיל שלו, בה יהיה "ראש לשועלים", וכדי שלא יהיה נידח חברתית, אפשר לנתב אותו להיות חונך של ילדים אחרים שמעוניינים בכך.