עידכונים מהוילה - יום 53 , ה- 23.10

Lomsahne

New member
אל תשאל...

עינב היא ממש שליחה של צבר. עינב היא זאת שלקחה את צבר לחדר השירות ושאלה אותו לגבי אבא שלה והוא אמר לה מה הוא חושב עליו ושבתור הבת שלו שתעיר לו על ההתנהגות שלו. הוא הלך לעינב להגיד לה שתעזור לאבא שלה כי כאב לו הגב ? למה כל דבר חייבים לראות במניפולציות ? הרי אם הוא היה מסדר ליוסי את המזוודה היו אומרים שהוא צבוע אחרי שלפני שעה רב איתו,אבל בסדר זה לא משנה לא ציפיתי לתגובות אחרות.
 

shy6

New member
אני לא יודע מי התחיל את השיחה

אבל שמעתי את צבר כמה פעמים במהלך השיחה אומר "תגידי לו.." ואת עינב שואלת למה הוא לא אומר לו את זה בעצמו. זה די מסכם את הכל. אני ממש לא אנטי צבר בכל דבר שהוא אומר או עושה,אני יודע שיש פה כאלה. זה לא אני. אני כותב על איך שהאירועים מצטיירים לי באופן אוביקטיבי לחלוטין, אין לי שום פייבוריט מובהק.
 

Lomsahne

New member
אבל הוא ענה לה...

הוא אמרה לה כי שאלת. ולגבי מי התחיל את השיחה-היא התחילה בוודאות אני אומר לך,לא שזה משנה הרבה.
 

Lomsahne

New member
הא הוא גם אמר לה...

שהוא לא ילך וינסה לחנך בנאדם בן 56,ושהיא בתור הבת שלו אולי תוכל להעביר לו את זה.
 

droriko

New member
אם חשבת לרגע שעם שי עזב המנדראג'

אז אתה טועה טעות מרה צבר באמת משיך לשחק כמו שאני ועוד כמה חזינו שיקרה. רק היום קלטתי שני מקרים שמעידים על כך: הראשון היה שצבר קרה לרנין לבוא איתו ועם שיפרה(על זה קראתי בעידכונים) והשני היה שהוא ביקש הרגע מרנין להפסיק להתמסכן. באשר לראשון, למה לדעתך צבר מבקש מרנין להפסיק לשבת בחדר של הבנות ולשבת איתו ועם שיפרה? למה הוא לא קורא לונסה או עינב? כי לרנין יש איזשהוא פן אינטלקטואלי חבוי שהיא יכולה לתרום לשיחה? תעשה לי טובה.......הבן אדם רוצה כבר מעכשיו ליצור קבוצות , ובדיוק כמו שי הוא לא אוהב לראות את רנין עם חבורת הבנות . אני לא זוכר אם רנין עברה לחדר הבנים בתקופה של שי או לא, אבל אם לא אז לא ירחק היום שבו צבר יקרא לה לעבור לשם . בקשר למקרה השני , כשצבר אומר לרנין שתפסיק לשדר שהיא מסכנה כי אחרים רואים את זה כחולשה, לא כל כך קשה לנחש למי הוא מתכוון כשהוא אומר "אחרים". מדובר בעוד ניסיון שלו להרחיק את רנין מחבורת הבנות.
 

Lomsahne

New member
אז זהו...

זה הטעות המרה שלך,שאתה מאמין לעידכונים פה בפורום. צבר לא קרא לרנין שתבוא לדבר איתו ועם שפרה-לא היה ולא נברא,ראיתי משעה שתיים {בצהריים} את התוכנית עד עכשיו וזה מעולם לא קרה היום. מה שכן קרה זה שרנין התיישבה ליד צבר במיטה בזמן שכולם היו בחדר ודיברו ואז שכולם יצאו הם יצאו לחצר ודיברו עד לפני 20 דקות. לגבי המקרה שני-כשהוא אומר אחרים הוא מתכוון לכל אותם אנשים שלא תהיה להם להעמיד את רנין להדחה במקרה הצורך,דבר שהוא נכון-לא צריך להיות גאון הדור כדי לדעת באיזה צד רנין. אם אתה חושב שכל המתמודדים באו לשחק בקקה אז אתה טועה-כל ההסתייגות שלי היא מהדרך של חלק מהמתמודדים שבחורים לשחק.
 

droriko

New member
חכה שניה....

העידכון גם אם הוא לא נכון(כדבריך) חייב ליהות מבוסס על מקרה שדומה לו מאד. אי הבנה לא יכולה להיווצר מכלום . שמישהו יספר לי מה קרה בין צבר לרנין שגרם לאנשים לחשוב שצבר אמר לה להתרחק מחדר הבנות , הוא בטוח זרק איזה משהו .
 

Lomsahne

New member
השיחה הייתה באנגלית...

ואני באמת שלא זוכר במדויק אמר לה בקשר לחדר בנות אבל זה היה משהו בסגנון שהוא לא יכול לשבת שם והוא בטח ובטח לא אמר לה שתתרחק מהחדר-זה אני חותם לך. אני סומך עלייך שאתה מבין לבד ששילוב של אנגלית דיבור בשקט ודמיון פורה של חלק מהאנשים יכול להוביל לדברים להראות איך שאתה רואה אותם כרגע בגלל עידכונים לא נכונים.
 

droriko

New member
הוא לא אמר לה שהחדר של הבנות משעממם?

אם לא אז מי שעידכן הוא אידיוט מושלם ואני צריך להתחיל לקחת את העידכונים בערבון מוגבל .
 

beep beep

New member
הוא אמר לה (בין עוד הרבה דברים)...

שהוא לא יכול לשבת חדר הבנות זמן רב כי הוא משתעמם שם. ולהסתמך על העידכונים כאן זהן מעשה אידיוטי. כל אחד רואה מזוית אישית שלו ובוחר לכתוב חלק ממה שהוא רואה במלים שלו - ממש כפי שהמצלמות והעריכה מספרות את הסיפור מהזוית שההפקה רוצה שתראה את הדברים. אדם תבוני מטיל ספק בכל ולוקח כל דבר (כמעט) בערבון מוגבל.
 

cookies10

New member
האסטרטגיה של צבר הנחש

הוא קלט ששוב הבובלילים תפסו את המושכות ורנין הצטרפה אליהם, כדי לחפר על מה שעשתה שהעלתה את עינב לגריל היא לא הרגישה עם זה טוב צבר לטימטומו חשב שהוא יקח את המושכות משי והוא יהייה שי אבל מהר מאד הוא גילה שאין לו את הכריזמה של שי... והוא עכשיו מתוסכל כי גם איתי וונסה המבולבלים נוטים לכיוון של הבובליבים,והוא ושיפרה לבד. במחשבה שלו ובנחשיות שלו הוא מנסה בכל דרך למשוך את רנין אליו, כי זה מה שהוא הבטיח לשי... אבל רנין בשלה ואני חושבת שרנין מחפרת על הטעויות שהיא עשתה ומנסה להיות בסדר עם כולם אחרי ששי עזב אותה, הוא גם בילבל אותה והיפנט אותה היא אהבה אותו עד טירוף ורצתה לרצות אותו... ואתם יודעים מה האהבה עושה....
 

droriko

New member
זה גם מה שנאי חושב

לגבי הדוגמא הראשונה שנתתי אני עוד לא סגור כי יש גרסאות חלוקות אבל לגבי הדוגמא השני אני סגור לגמרי והיא אומרת הכל .
 

shy6

New member
הוא כן

הם דברו במיטה באנגלית ואמרו לשיפרה שהיא יכולה להצטרף. לא הבנתי מה השוס הגדול בקטע הזה אבל זה מה שהיה.
 

Lomsahne

New member
לא נכון...

רנין קראה לשפרה שתצטרף לשיחה אם היא רוצה לא צבר אלא ר-נ-י-ן ושפרה אמרה שלא. הוא בכלל טען שצבר אמר לרנין לבוא אליו ואל שפרה-שני דברים לא קשורים. ועכשיו אחרי ששמעתי את השיחה של לאון ורנין באנגלית הבנתי למה הכוונה.רנין אמרה שכל היום לא היה לה נעים להצטרף לשיחות של שפרה וצבר כי שי לא היה שם {והוא כאילו היה הצלע המחברת בין כולם כולל לאון} אז כנראה בשיחה של צבר ורנין הוא אמר לה שלא תפחד ושתתקרב אליהם ותצטרף לשיחות מתי שהיא רוצה שלא תרגיש ככה.
 

droriko

New member
שאלה על משהו שקרה היום

עיינתי עכשיו בכל העידכונים של היום (כי לא הייתי בבית לקרוא אותם בזמן אמת) . מישהי כאן כתבה שרנין ניסתה לדעתה לפתות את יוסי לקחת את הסיגריה ואז היא תאשים אותו בגניבה . השאלה שלי היא מה קרה מאז ? רנין באמת תיכננה ליוסי או תרמית או שמא היא באמת דאגה לו ונתנה לו 2 קופסאות סיגריות?
 

beep beep

New member
זה מה שקרה בין רנין ליוסי בנושא הסיגריות

היא ויוסי שתו קפה של בוקר בפינת העישון ואז היא נתנה ליוסי ארבע סיגריות שאותן, לדבריה, קיבלה משי. לאחר מכן היא הציעה ליוסי למכור להפקה חבילה של שניצל תירס שנקנתה עבורה, בתמורה לשתי חפיסות סיגריות וביקשה ממנו לא לספר על כך לאיש. יוסי אמר לה שאי אפשר לעשות זאת ללא אישור כל הקבוצה וסיפר על כך לאיתי. יוסי ואיתי הלכו לבדוק כמה חבילות של שניצל תירס יש ולאחר שראו שלרנין אין כמעט מה לאכול (היא צמחונית) ירדו מהעניין. מה שבטוח הוא שרנין הציעה ליוסי עיסקה "סודית" והוא סרב וחשף אותה לאיתי.
 

א ח ת18

New member
עינב מספרת על בבי

שהם עדיין יחד והיא אוהבת אותו
(ככה הבנתי לפחות) מעניין מה יקרה אם באמת יכניסו את החזן חחחח
 
למעלה