אבודים חסרה לי

אבודים חסרה לי ../images/Emo10.gif

רק רציתי לשתף שרגשות העצב והרייקנות ישבנו אתמול מול הטלויזיה (פעם ראשונה שהיה לי ולחברתי לחיים זמן...) ומה שמשודר זה פשוט זבל, כנ"ל גם למה שאפשר להוריד... וצערי דווקא את הסדרות שכן היה שווה להכנס אליהן החליטו להוריד... מאז שאין לי אבודים אני מרגיש אבוד בעצמי!
 

nikita5s1

New member
מבינה אותך, גם לי הכל נראה זבל עכשיו

הייתה לי קצת תקווה עם flash forward ומאוד התאכזבתי שביטלו אותה. אני מנסה כל מיני סדרות חדשות שממליצים פה בפורום ובמקומות אחרים ובאמת שהכל זה סתם להעביר את הזמן. אבודים הייתה סדרה של פעם בחיים .
 

nikita5s1

New member
לא מסכימה איתך, בניגוד לאבודים ידעה לתת

תשובות בזמן קצר ולא לגרור דברים עונות שלמות
 
יש עוד כמה ניגודים...

דמויות אינפנטיליות ברמה שאני לא יכול להסביר בכלל. שחקנים איומים ונוראים (הסוכן הסיני הוא באמת גרוע ברמות על). תשובות מסובכות בתוך עצמן. והכי גרוע לדעתי - הם אפילו לא הסבירו למה לעזאזל קרה הבלאקאוט הזה. אני מתכוון לסיבה שהחברה ה"רעים" יצרו אותו. או שפספסתי משהו, או שאני לא מספיק אינטיליגנטי, אבל זה לא ממש הוסבר. שלא לדבר על סוף העונה/סדרה שהיה פשוט דפוק. הם מגלים שבעוד 10 דקות יש עוד בלאקאווט. ואז יש עוד בלאקאווט. וואו.
 

On23

New member
חחח אני רואה שזה הולך להיות שרשורפלצת

של כל שונאי אבודים שיבואו עם כתבות באורך הגלות והסברים מדעיים למה הסיום היה גרוע. בוא נפסיק את זה פה
 

nikita5s1

New member
לקח לכם בדיוק חמש דקות לקטלג אנשים פה

אז עכשיו אם לא אהבתי את הפינאלה אני משתייכת לקבוצת המסיונרים ואני לא יכולה להביא את דעתי על סדרה אחרת בלי לצבור תגובות גזעניות כאלו או אחרות (כלפיי גזע המסיונרים כמובן). אולי תיתבגרו? לאנשים יש דיעות שונות ומגוונות . זו פאקינג סדרת טלוויזיה.
 

On23

New member
אולי את תתבגרי?

מישהו פה אמר שאת כזאת? באת עכשיו. יש פה מספיק אנשים ששונאים את הסדרה שניסו לשכנע את האוהבים שהסדרה גרועה. נכון שזאת סדרה טלוויזיה, ותחשבי מה שאת רוצה (אותי אישית, זה ממש לא מעניין מה את חושבת) - אבל במקרה הזה לא דיברנו עליך.
 

nikita5s1

New member
כשאתה מכליל אתה מדבר גם עליי ועל כל

"שונאי הסדרה האחרים". דיברנו על FF אז מה קשור ההערות הדפוקות שלך עכשיו? וגם אותי בהחלט לא מעניין מה אתה חושב. אז אולי תפסיק לדרדר שרשורים עם ההודעות המקנטרות והלא קשורות שלך
 

nikita5s1

New member
האמת שלא יצא לי לראות את סוף הסדרה

הסדרה נחמדה מאוד בז'אנר שאני אוהבת, אבל לא הייתי משווה אותה לאבודים. זה היה נחמד אם היא הייתה ממשיכה כי אין משהו טוב כרגע בז'אנר הזה. אולי גם לא יהיה
 
תראי ניקיטה

התחלתי לראות אותה בפגרה בי עונה חמש לשש, והאמת שממש אהבתי את ההתחלה.היה לי גם כיף לראות את צ'ארלי ופני משחקים בסדרה חדשה. אבל עבורי (ואני מדגיש עבורי) זה נהיה גרוע מאוד מהר. המשכתי לראות את זה כי זה גרם לי לצחוק נורא בשלב מסויים. שוב, זאת רק דעתי. אני בטוח שיש הרבה אנשים שנהנו ממנה.
 

tamarhp

New member
לסדרה היה פוטנציאל עצום

אבל - א. המתח בפרקים 3-10 היה מרוח, כל פרק היתה התקדמות מינורית שפשוט גרמה לפהק, וחבל - אחרי פרקים 1-2 שהיו ברמת שיא, זו היתה נפילה. ב. הדמויות היו שטוחות, מעצבנות, ומרגיזות. לדמות הראשית יש פרצוף מיוסר והיא זכתה באחד מ10 המקומות הראשונים ב"הדמויות הכי מרגיזות בסדרות טלוויזיה" של איזשהו עיתון. אוליביה מזגזגת בין שני גברים וגורמת לנו לכעוס עליה יותר ויותר. דימיטרי - במקום שנתחבר אליו כדמות משנית מודיעים לנו שהולכים להרוג אותו אז מלכתחילה כבר לא איכפת לנו ממנו. צ'ארלי מעצבנת. דילן חמוד אבל לא מראים לנו אותו הרבה. אהרון סטארק והסיפור שלו תקועים, פעם בכמה פרקים נזכרים בו ומראים את ההמשך ואז שוכחים ממנו שוב. וכן הלאה.
 

nikita5s1

New member
באמת לא הצליחו לגרום לנו להתחבר לדמויות

מעניין שאלה יוצרי אבודים. אולי הם לא רצו לחזור על עצמם וחבל :)
 
למעלה