או סוף סוף פורום רציני

קוראת בשקיקה

רק-קפת, אולי לפני שנלמד אותו מה זה מנזה, נרוקן אותו מכל הבולשיט שלו? קדימה בובי, זמן לחוקן. (יש לי תחושת דז'ה וו כזו, של ילדים גדולים מדי שנורא רוצים לקלקל). אייל, על פרופסור מאיר בוזגלו שמעת?
 

n616436

New member
ציניות זה לא סרקסטיות

ידידי המלומד, 2 שורות בלבד הספקתי לקרוא ממכתבך המתנשא- אני חדש בפורום, למעשה -רק מבקר בו- אך ממה שהבנתי זה פורום מגלומנים, ואין פירוש המילה השתחצנות, התנשאות ודריכה על כל השאר. מגלומן יכול להיות מגלומן מבלי להיות מגעיל. ועוד דבר נוסף- התשובה שהוא נתן לך היא ס ר ק ס ט י ת ולא צינית. מתברר שאתה לא כזה גאון אחרי הכל. סרקזם=עוקצנות, ציניות=חוסר אמונה בערכים נעלים. אני אולי סרקסטי, אבל בהחלט לא ציני. וגם התשובה של זה שהגיב לך. אז קודם תפתח מילון לפני שאתה נכנס לפורום של חכמים ממך.ויורד על טיפשים ממך.
 

יס באך

New member
אייל, נשמה, כמה אני מחכֶּה לך

ראית, אני יודע לנקד, אני אשכנזי, יש לי שם של קומפוזיטור, ונינט והבוקובזה מאוהבות בי עד ללא הכר. אבל יֵאָמֵר שעשית כניסונת מרשימה לכאן, לכלכת והתלכלכת כיאות, ועכשיף כולנו יודעין מי אתה. אז- בראש שלך לדון על פער עדתי, גזענות אשכנזית או סתם בא לך לריב עם כל 'חד מאתנו? מגלומן בראשית דרכו אתה תראה בוש ותבין
 

קפת

New member
אייל, תיזהר מ-יס באך!!!

הוא נורווגי. אלה הכי מסוכנים.
 

קפת

New member
ניסיתי, בחיי, אבל עשיתי כזה ברדק

מי יעניש אותי? מי? מי? מי?
 

eyal the one

New member
הממ..

גם אני כמוך אוהב עד מאוד את האיכויות המטמטיות במוזיקה של יוהן סבסטיאן מה שגם מזכיר לי לשים להנאתי את הדיסק המעולה של וריאציות גולדברג בביצוע גלן גולד ברגע שאחזור לביתי. ומה שגם מזכיר לי את הקונצ'רטו הנפלא בניצוחו וביצועו של אריה ורדי בהיכל התרבות שהייתי נוכח בו שבוע שעבר. לא הבנתי למה אתה מחכה לי. ויתרה מזו איני מבין מדוע כה מתרעמים על כניסתי ונפגעים ובושים לאחר שצוין כי הפורום הינו אליטיסטי ועלול לפגוע. האם אותם מתרעמים מוכנים לקבל את עצם מהות האליטיזם אך בתנאי שהם עומדים בצד שלמעלה, עצם המושג "אליטה" מחייב קיומה של קבוצת אוכלוסין שאינה "אליטה" ועל כן מחייב התנשאות, גם אם לא תמיד מוצדקת לפי אמות מוסר מקובלות. אם כך מדוע כאשר אני מציג התנשאות (ברמה הכי רדודה שלה) אך עם זאת שמה קבוצת אוכלוסיה כל שהיא מתחתי, לפתע קיימת התרעמות בשל שיוך חלק מהנוכחים פה לקבוצה זו?
 

נינטייב

New member
גמני מצטרפת

הביצוע של גבסו המדהים ל"פאמלה" של בועז שרעבי הרעיד את אמות הסיפים של נפשי המסוכסכת.
 

יס באך

New member
כי אתה כנראה לוקח את זה ברצינות

אייל. הסנוביזם, ההתנשאות שלנו והיוהרה שלנו לא מושתתות על "השפלת האחר", או על התבוננות סביב ותיוג הסביב כנחות מאתנו, או מתחתינו או לא יודע מה. אלטיזם אינטלקטואלי בהחלט ויכוחים בעניני דיומא ובענינים ברומו של עולם, בהחלט אבל בחיאת, אייל היחיד, המיוחד, החד פעמי, המדליק, האשכנזי וחובב אריה ורדי במיוחד, תשתחרר קצת, קח נשימה ארוכה, קרא אותנו בציניות ובהומור, אל תפגע. עכשיף 'תה מבין למה חכיתי לך?
 

eyal the one

New member
יש כאן סתירה כל שהיא

האם מהות הפורום הינה להוות פורום המשמתמש במונחים כמיזנטרופ, סנוביזם, אליטיזם? מושגים אלו חוזרים הן בדבר המנהלת והן בשרשורים פה. אין למושגים אלו שום משמעות ללא קבוצת אוכלוסיה נוספת המהווה קבוצה נחותה יותר או שנואה יותר (מיזנטרופ). מדוע הערותי ששמות ללעג קבוצה מסוימת אינן מתקבלות, בעוד שזהו למעשה הרעיון העומד מאחורי דברי המנהלת, האם בשל שיוך חלק מהחברים לקבוצה זו? הפורום אינו לוקח דברים בהומור, כפי שציינת, אלא אם כן ההומור הוא סלקטיבי.
 

יס באך

New member
אייל איש יקר

כי אתה שרוף על אריה ורדי, ואילו נינטייב שרופה על בועז שרעבי. גם היא כמוך רואה עצמה כ"אליטה", ומי אתה או אני שנקבע שאריה ורדי גבוה יותר סולם המצוינות התרבותית-אומנותית וכו'? אתה מבין? בטח אנחנו מיזנטרופים-אבל מיזנטרופ שונא בני אדם, לא קבוצות של אוכלוסיה, כך ש-מה הבעיה כאן? סנוביזם/אליטיזם הם מושגים יחסיים מאוד. בחיאת, מישהו עוד יחשוב שאתה קדם-מודרניסט, או מודרניסט מוקדם מתקופת ד'קארט והמדע החדש שלו, דחילק ראבאק, אשכנזי חמוד שכמוך. עכשיף, אחורי שהבנת שלהיות מיזנטרופ משמעו לשנוא כל אדם ללא הבדל של דת, גזע, גיל, מין או מצב הבנק אתה בעצם מבין שאנחנו דמוקרטיים מאוד בשנאה שלנו, עכשיף אחורי שהבנת שסנוביזם ואליטיזם קיימים רק בזכות "הקשר" שצריך להיבדק דרך כלי ניתוח פוסטמודרניסטיים עדינים במיוחד, הרי אתה מוזמן להתערות בקהילה הכי אלטיסטית, הכי סנובית, הכי מיזנטרופית ברשת. ואף אחד, בחיים שלי, לא זכה לכזו התיחסות אוהדת ממני זה רק בגלל שאתה שכנוזי כמו ש'ני אוהב.
 

קפת

New member
אייל, מותק

מי שמראה סימנים של נחיתות, זה אתה. הערותיך מתקבלות בכבוד הראוי להן: יענו, הסתלבטות כללית עליהן ועל תוכנן. הרי מיזנטרופ אליטיסט ומורם מעם שכמוך לא ציפה שהדומים לו יקבלו אותו בלי זובור ראוי, נכון? וחוץ מזה, מה במשפט "לקרוא את הודעת מינהלת הפורום, שזו אני, כדי להבין לאן נקלעת. לא כל שחצן הוא גם מגלומניאק. מה שמבחין את האחד מן השנייה, הוא האירוניה, העצמית בעיקר. גם סאקאזם, ציניות, הומור, ביצים מפלדה ועור של פיל עשויים להועיל" לא היה לך ברור?
 
קפת אני לא רוצה להישמע דביק אבל

קראתי את כל השרשור ואת דבר המנהלת והתאהבתי בכם. עכשיו תשאלו אם אני אוכל חריימה, או ג'חנון או שטרודל? מה זה משנה? מה שמצא חן בעיניי כדברי קפת זה האירוניה, העצמית בעיקר. הסארקאזם, הציניות, ההומור, הביצים מפלדה והעור של הפיל. והמיזנטרופיה כמובן. בקשר לביצים - אני כבר הולך לבדוק כדי להיות בטוח.
 

יס באך

New member
זה בטח משנֶה

יודה, אולי 'תה בסדר עם יס, אבל באך עדיין פגוע מאיתמר שהתכופף די בצייתנות להוראות הרופאה הראשית.
 

קפת

New member
יודה, מותק

אני מאוהבת בך כבר יומיים (חייבת תחליף לאודי, במיידי). וזה ממש לא משנה מה את אוכל, משום שפה, אתה תאכל מה שאני אאכיל אותך. קאפיש?
(אני יודעת ששמתי חיבוק. אני מבטיחה שזה לא יקרה יותר. בבקשה אל תפנו להנהלת תפוז כדי שיחליפו אותי!)
 

יס באך

New member
תסתכן, מה יש

ובטרם אתחיל בדיון "קטטרי" נוסף אומר לך: מה נשאר לנו בחיינו, אם אנחנו מוותרים על ריגשת הכאב בזמן שהקטטר ביד של הרופאה הראשית?! ותחשוב על זה
 

קפת

New member
אתה כתבת מטמטי?

מטמטי? מטמטי? מי תמתי? מותק, אנחנו לא מתרעמים. אנחנו משתוקקים אליך כמו מרוקאי שהולך במדבר 40 שנה ופתאום מוצא מעיין עראק. וואלקם, בייבי. בת איתנו. נלמד אותך לאכול חריף.
 

u4m1

New member
../images/Emo66.gifאנ'לא מאמינה

קראתי את השירשור יש עדיין יצורים כמוך??? בכמה מוכרים אותם 10 בשקל? קפת- יש לך אחלה של מקום
תיכף יבוא האייל ויגיד שהנה עוד אחת שמתאימה לסטטיסטיקה אז שיהיה לו לבריאות. ד"א חריימה זה לא אוכל של מרוקאים. זה תוניסאי
 
למעלה