אחיה של מאריה: "אני חושש שהיא תמות כמו וויטני יוסטון"

ForeverMC

New member
אני זוכר ימים שהם היו קרובים מאוד ...

ושמאריה הייתה מודה לו בקביעות באלבומים שלה. מעניין מה גרם לנתק בינהם.
 

Mידאס

New member
אין עשן בלי אש

ורק עיוור לא היה רואה את זה שהיא שתיינית. היא הייתה שיכורה בכמה אירועים מתוקשרים (הידוע בהם בפסטיבל הסרטים בפאלמס ספרינגס). גם לטקס הבילבורד האחרון היא הגיעה כשהיא מדדה (לפחות ככה זה נראה).

היא לא מסתירה את העובדה שהיא שותה. היא שותה על הבמה, בקליפים שלה, בכל הזדמנות. תמיד עם כוס שמפניה ביד. פאק! היא אפילו הוציאה ליין של שמפניה. היא אוהבת את הטיפה המרה, אין לי ספק בכלל, אז להגיד שמה שאחיה אומר תלוש לגמרי מהמציאות? לא אתפלא אם נקרא בקרוב שהיא התאשפזה ב"בטי פורד" או משהו בסגנון.
 

Bubbelgum Bitch

New member
לדעתי אין מקום לשפוט אותה

קשה לחיות חיים כאלה אינטנסיביים באור הזרקורים ובתחום המוזיקה ולא להיות בסטרס כל הזמן. ככל שמתבגרים זה הופך ונהיה קשה. כל שכן כשעוברים גירושים וילדים קטנים מעורבים בסיפור. הסמים והאלכוהול משכיחים ומרפאים זמנית את הכאב וגם לעיתים מונעים התאבדויות. אני לא חושב שהיא מעשנת את אותם סמים קשים שוויטני עישנה בזמנו. קשה לי להאמין. מריחואנה וקוקאין הם הבדל של שמיים וארץ. מה שכן יכול לקרות זה המקרה של מייקל - הפרזה בתרופות פסיכוטיות ואיבוד קשר עם המציאות. אני אישית מאמין שהיא תצליח לעבור את התקופה הקשה הזאת. היא רק צריכה קצת מודעות עצמית ואת התמיכה הנכונה, ראו מקרה בריטני ספירס.
 

Mידאס

New member
אתה על אמת?

שימוש באלכוהול וסמים הוא מוצדק כשבן אדם נתון בסטרס?


אף אחד לא שופט אותה ואף אחד לא נכנס לתוך הנעליים שלה. היא פרסונה ציבורית, וככזו היא תמיד תהיה נתונה לניתוח ולפרשנות של אי אלו אנשים, אני ואתה ביניהם.
 

amircarey

New member
מאריה שתיינית לא אלכוהיסטית יש הבדל

לגבי סמים ממש לא. לא שאני יודע בוודאות אבל משער שלא
 
למעלה