איזה תרגיל עשתה רנין עכשיו ליוסי עם הסיגריות!

aaddii1555

New member
איזה תרגיל עשתה רנין עכשיו ליוסי עם הסיגריות!

באה אליו, נתנה לה שלוש סיגריות ביד, אמרה לו שיהיה בשקט ולא יגיד לאף אחד שהיא נתנה לו סיגריות. היא דאגה להשתיק אותו, שלא ידעו את האמת מלכתחילה, ואז כשהיא תפיל אותו בפח שהיא טמנה לו, מה שהוא יגיד כבר לא יהיה רלוונטי. אחרכך היא אמרה לו שהיא רוצה להחזיר את השניצל תירס שלה בשביל שהוא יוכל לקבל סיגריות, שאלה אותו אם 2 קופסאות יספיקו לו. התנהגות מוזרה מאוד מצד מישהי שאתמול בלילה לכלכה עליו, והתפללה שהוא ו" הבת שלו " ילכו כמה שיותר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והנה מגיע התרגיל המלוכלך, שאני מאוד מקווה ששמתם לב אליו, היא החזירה את המצית לדלפק, וליד המצית היא השאירה עוד סיגירה, בשביל מי? בשביל המשיח? לא, בשביל לפתות את יוסי שייקח אותה. מה יקרה? יוסי יבוא לקחת את המצית, יראה גם את הסיגריה בודדה, והוא במצוקת סיגריות שכזו, הוא יתפתה ויקח אותה ככל הנראה, ואז מה יקרה? רנין תתלונן שהיא גם נתנה לו סיגריות מעצמה, גם רצתה להחזיר את השניצל תירס בשביל להביא לו סיגריות, והוא גם לוקח את הסיגריה שנשארה, שהיא כיביכול שלה, ובמקרה, ממש בטעות - נפלה לה. היא בהחלט רקמה פה מזימה. מה עוד אגיד עלייה? שטן בגוף אדם, מה לעשות, ערבים יש להם ראש תחמן, אני מאוד מקווה שיוסי לא יתפתה לקחת את הסיגריה.
 
עכשיו..

איתי שאל אותו אם הוא סיים את הסגריות שרנין הביאה לו אז הוא אמר שהוא לקח מה שהיה שם, ונשאר לו 2. נפל בפח? ..
 

aaddii1555

New member
אכן כן...

נראה לי שיוסי נפל בפח, ונראה לי שאיתי חלק מהקטע, כי כשיוסי בא לספר לאיתי על מה שרנין הציעה איתי ישר ידע ואמר : " מה היא רוצה להחליף את השניצל תירס" ? עוד לפני שהוא אמר בכלל משהו!!! וגם איתי ידע כמה סיגריות יש לו.... מוזר לא?
 

S SRV

New member
זה פורום "השערות מה יהיה באח הגדול" ?

אתם משערים מה הייתה הכוונה של רנין? אם כן זה נשמע מאוד הזוי, היא לא כזאת מתוחכמת. יכול להיות שהיא פשוט ראתה שיוסי נשאר כל שבוע ומי שמועמד נגדו עף אז היא החליטה להיות נחמדה כדי שהיא לא תהיה הבאה שעפה.
 

aaddii1555

New member
את חיה בסרט אם את חושבת שרנין תמימה...

זה מה שיש לי לומר לך.
 

redflower1

New member
תזהרו מרנין

היא הצל של שי ("אח שלי" "אהובי") והיא בדיוק כמוהו נחש
 

onn11

New member
נחש!!1

רנין הביתה!!! ממשיכת דרכו של שי ועוד יותר מלוכלכת ממנו!!
 
להזהר מהשקטים

רנין היא הרי ``אריסטוקרטית`` ערביה שבאה שקטה ועושה את עצמה נחבאת אל הכלים . התחברה לכול השחצנים בבית שחושבים את עצמם משהוא סתם ``פלצנים`` ופתאום פתחה פה ג`ורה ממש הייתי בהלם הרי עינב בכלל מתנהגת אליה יפה אז למה היא מדברת כחה מאחורי גבה. טוב היא הרי עשירה ונסיכה מפונקת וכחה כול השחצנים נותנים לה להרגיש היא רק לא מבינה שזה תכסיס שלהם. רנין תיתביישי לך את ממש נחשה וצבועה
 

shy6

New member
בינתיים אין שחר ל"תחבולה" הזו. כנראה

זה היה רק בראש שלך וזה אומר הרבה עליך :)
 

aaddii1555

New member
shay6 תתעור/י !!

מה חשבת? שהתרגיל הזה יעבוד בשנייה? ואם לא שמת לב, הוא כבר התחיל לעבוד שיוסי עכשיו ממש רוצה את הסיגריות שלו וגם אם זה תמורת האוכל של רנין. אוטוטו שכולם יצטרכו לתת את הדין על הנושא יהיה הבלאגן האמיתי, אני לא מדמיין, רנין היא שטן לא קטן... וזו עובדה.
 
למעלה