איך פתאום נהיו מלא מקומות פנויים בVIP 2 בהופעה של קארי???

michkohe

New member
איך פתאום נהיו מלא מקומות פנויים בVIP 2 בהופעה של קארי???

???
 

Mידאס

New member
מאריה הגיבה לשאלה הזו בראיון לידיעות אחרונות

ואמרה שאף אחד לא יגיד לה איפה, כמה, למה ומתי להופיע.

הכתבה בחדשות ערוץ 2 הייתה טובה מהבחינה הזו שסוף סוף נתנו לקהל הישראלי שלא בטוח שמכיר את הפרסונה שמאחורי הקול, לטעום מעט מסיפור ההצלחה המסחרר שלה. אהבתי את העובדה ששמו דגש על כך שמאריה שותפה לכתיבה ולהפקה של כמעט כל השירים שלה. אהבתי פחות את דנה, שניסתה אמנם להיות נחמדה, אבל השאלות שלה היו בחלקן מעצבנות ממש, ונראה שגם מאריה לא התלהבה מהראיון.
מה שהכי הרג אותי זה שבסוף הראיון כשדנה נפרדה מהדיווה, היא הודתה ל"מריה קארי"... (עם חיריק, יענו Maria). כ"כ לא מקצועי מצדה.
 

Mידאס

New member
חחח נכון! מנגד, הכתבה ב-"7 לילות" הייתה טובה מאד

גם אם לא חפה לגמרי מאי דיוקים, הכתבה ב-"7 לילות" היתה טובה בהרבה.

הכתבה ב"ישראל היום" הייתה מגוחכת ממש. כאילו כתב אותה מישהו שאין לו לא כישרון בכתיבה ולא עשה שום עבודת תחקיר לפני ששילשל את השטויות שכתב.

עם זאת, הסיקור הנרחב שהיא זוכה לו פה לאחרונה נראה במחוזותינו לפני כמעט 20 שנה בעצמה כזו, אז טעויות או לא, נחמד לראות שלא באמת שכחו מי היא פה.
 

True Colors

New member
יוסי חרסונסקי על אלבום האוסף של מאריה

כאן.

פה הוא מדווח על הכוכב שקיבלה בשדרת הכוכבים בהוליווד ומצרף סרטון יוטיוב מ-ET, שבו רואים את מאריה, בת 18 בערך בלבוש אייטיז טיפוסי ועם קוקו בלוף
, שרה קולות רקע לברנדה קיי סטאר.
 

True Colors

New member
סלבס בהופעה של מאריה בישראל

חדשות הבידור בקטע ווידאו קצר שבו סלבס ישראליים (חן אהרוני, שירי מימון, מאיה בוסקילה, אוריאל יקותיאל, נופר מור ואחרים) מודיעים באינסטגרם על הגעתם להופעה של מאריה.
זה חלק ממאמץ יח"צני, ואני תוהה אם זה קשור, אולי, למצב מכירת הכרטיסים:
עוד שבוע פחות יום להופעה, ואף-על-פי שמתחם VIP2 סולד אאוט, יש עוד לא מעט מקומות פנויים בשני המתחמים האחרים (1 ו-3). לא ניתן לדעת מאתר המכירה מה המצב בגולדן רינג ובמתחם הדשא.
 

Mידאס

New member


מעניין אם שילמו להם כסף על זה...

תראה, תשמע, אין לי ספק שהרבה "סלבס" היו מגיעים ויגיעו עם או בלי קשר למכירת הכרטיסים, אבל ההתגייסות הזו שלהם, ככה אאוט אוף דה בלו, שבוע בדיוק לפני ההופעה, נראית מזויפת ולי זה קצת גרם לזוז בחוסר נחת בכיסא.
 
למעלה