אין דבר כזה השתמטות

bar219

New member
זיינת ת'שכל בעצמך..מה אכפת לי מבריטניה?!

מוזר לעולם כי אנחנו המדינה היחידה שבאמת אכפת לנו לשרת את המדינה כי אנחנו יחידים במיננו...המדינה היהודית היחידה...רוצה תשרת לא רוצה לך תזדיין אכפת לי?!
 

adarz

New member
מה את/ה מנסה להגיד פה?

זה ברור לנו שיש אנשים שלא מתגייסים מסיבות רפואיות או ממגבלויות אחרות, וזה בסדר גמור. יש לנו בעיה עם אנשים שמחליטים שהמלחמה לא יפה להם, כי להגיד דבר כזה זה מנותק לחלוטין מהמציאות בה אנחנו (המזרח התיכון) חיים בה. זה אולי טוב ויפה לאירופה או לארה"ב, אבל זה לא קביל כאן. למה? מסיבה מאוד פשוטה: מכיר את החבר'ה הדתיים ה"פינגווינים"? יפה. הם לומדים תורה. אבל הם לא "גדולים בתורה" מספיק כדי לפרשה ולהבין אותה לעומקה. לכן יש להם את הרבנים ואת הפרשנים וחז"ל שמספקים הסברים מדוקדקים ומלומדים על כל פסוק וכל פיסוק בתורה. מקובל. כך גם קורה אצל בני-דודנו (כן, הם בני דודנו בין אם נרצה ובין אם לא). רק מה? ההשכלה שלהם בינונית מינוס, והאספסוף ברחובות אפילו לא יודע קרוא וכתוב ברמה מתאימה. הקוראן, לעומת זאת, כתוב בשפה מאוד גבוהה שמקשה את ההבנה בו. לכן יש להם את פרשני הדת שלהם. ופרשני הדת האלה, הפלא ופלא, מתרגמים את הכתוב בקוראן על הג'יהאד כמלחמת קודש נגד היהדות והיהודים והישראלים. וחוץ מהם יש ארגון טררו שהשתלט על (מדינת) רצועת עזה, וחוצמזה שהארגון הזה מסיט נגד ישראל - הוא גם משתמש בצורה צינית באזרחים כמגן אנושי. מה הקשר? כאשר ארגון טרור פועל ללא הפסקה נגד תושבי מדינת ישראל, המדינה בה אתה חי, המדינה שלך; אין דבר כזה לא לקחת חלק במאמץ המלחמתי ההגנתי ולא להתגייס. תתרום את החלק שלך. גם שירות לאומי מקובל עלי. אבל מי אתה שחיים של אדם אחר פחות חשובים מהחיים שלך? כשאתה חלק מקבוצה אתה צריך להתגמש ולהבין שיש כללים שחלים עליך כשאתה חלק מהקבוצה הזו. וגיוס לצבא או לשירות לאומי זה אחד מהכללים האלה. לא מתאים לך? אל תהיה חלק מהקבוצה הזו. טוס למקום אחר בו הזוטות הקטנות של מדינת ישראל החבלנית והטרוריסטית לא יעסיקו את נפשך העדינה והרגישה, ותשכח שהיית פה. מלחמות קיימות גם בטבע כי ככה זה בטבע. הסיכוי שכל האנשים בכל העולם יחשבו שלום הוא חלומות באספמיה. אתה יכול להמשיך לחלום ולחשוב בצורה ילדותית שכל העולם יפה והכל פרחים ופרפרים מסביב, ושרצים באחו ושהחיים מחייכים לכולם; או שאתה יכול להתעורר ולהריח את ריח אבק השריפה. ולאנשים שלא מוכנים ללכלך את הידיים שלהם כדי לחיות במדינה היחידה בעולם שתהיה שלהם ושהם לא יפחדו בה מפגיעה מילולית או פיזית רק כי הם יהודים - לאנשים כאלה אנחנו מתנגדים. *ולמי שלא הבין - ההשוואה בין דתיים יהודים לדתיים מוסלמים באה רק כדי להציג אמירה אובייקטיבית על האינטלקט הדרוש להבנת כתבי הדת. חלילה שאני משווה ביניהם מבחינת מעשים.
 

roni1222

New member
אין תרוץ, פראזיט זאת המילה!!!!!

אתה ושכמותך שרוצים להתהדר בכל מיני תארים ובאורים והסברים לגבי למה לא שירתת את המדינה יכולים להמשיך. אני אישית לא מקבלת שום הסבר אחר לאי שרות חוץ מפראזיטיות לשמה. אם יש לך בעיה נפשית ואני לא אומרת שיש כאלה שאין להם ישנם דרשים אחרות לשרת ולאו דווקא שירות לאומי, תתגייס רגיל ותשב כפקיד, מה הבעיה פה, לבהות בעטים כל היום מלחיצה אותך? אתה בא לומר לי שבאזרחות אתה יושב בבית? אתה בטח עובד, מרוויח כסף ונהנה מהחיים בזמן שנערים בני 18 ואנשי מילואים לילדים נהרגים בכדי להגן על שכמותך. שלא נדבר, אם כבר אתה מדבר על אחוזים, על אלו שמשחקים אותה לצה"ל שקשה להם. אני מקווה שמהר מאוד יחקקו פה חוקים נגדך לא מוצא חן בעיניך עזוב את המדינה למקום אחר בו לא צריך להיות חלק מהדינה על ידי שירות.
 

69הרצל69

New member
נקודה למחשבה

אני עשיתי שירות מלא, וכמות כזו של פרזיטים בתוך צה"ל לא ראיתי בחיי. צה"ל צריך להגן ישראל, וזה צריך להיות תפקידו היחיד. אותם 'משתמטים' עובדים בחלקם קשה מאוד בחוץ, וממנים במיסים שלהם כל מיני פרזיטים בצבא שלא עושים כלום. אנשים יש להם זכות לחשוב מה שהם רוצים בלי שתגרש אותם.
 

yotem 18

New member
בתור אחד שהתפקיד שלו../images/Emo83.gif

בצבא זה לגייס משתמטים, אני ממש לא מסכים עם הכתבה הזאת. גם אם ישנו אחוז אחז של השתמטות, צריך להיפטר ממנו. ואגב, אני ממש לא חושב שהצבא זו מסגרת שמתאימה לכל אחד, ואני חושב שכן יש אנשים שלא יכולים להתמודד איתה, וזה בסדר, שיעשו משהו אחר. ואני מתכוון להתמודדות מבחינה נפשית עם המסגרת עצמה, לא עם השאלה האם צריך או לא צריך צבא. אני לא מקבל השתמטות מצפונית. אני חושב שלהחזיק בדיעה כזה זה טוב ויפה, אבל צריך גם לפקוח עיניים ולהסתכל על המציאות. לשבת בבית שלוש שנים בזמן שאחרים מהשכבה שלך מגינים עליך או תורמים את החלק שלהם זו פרזיטיות. אני חושב שלהמשיך לחיות במדינה הזאת לאחר שאתה משתמט מהצבא מטעמים אידיאולוגים זו צביעות, זו חוצפה. אני מתמודד עם משתמטים ביום-יום שלי, ואני פוגש המון סוגים של אנשים. אבל בעיקר התירוץ החוזר זה "מה אני אתרום 3 שנים כג'ובניק אם אני לא יכול להיות לוחם/המסגרת הזאת לא מתאימה לי/אני מעדיף לעבוד ולהתחיל את החיים שלי". וואלה- לא מקבל את זה. ולכל האנשים האלה שבאים אליי ומספרים לי את הסיפורים האלה אני אומר את אותם הדברים, ובסופו של דבר הם מתגייסים. כמובן שלא כולם, אבל חלקם, זה גם משהו. כן, גם אני לא בדיוק חשבתי שהדבר הכי מהנה שאני יכול לעשות אחרי הצבא זה לשבת במשרד ולרדות במשתמטים חצופים ופרובלמתים, אבל מה לעשות- אני עושה את זה. ודווקא בימים כאלה, כשיש את המלחמה הנוראית הזאת שם בדרום, מרתיח אותי להיתקל בילדים חצופים בני 16-18 ש"יודעים שהמסגרת הזאת לא בשבילם". אני בספק אם המסגרת הזאת מתאימה לרוב האנשים שמשרתים בצבא. כי בתכלס, היא לא. אבל עושים את זה בכל זאת, כי אין אופציה אחרת.
 

69הרצל69

New member
הצבא לא מתאים לכולם

יש לי חברים רבים שסובלים מדיכאון, והיו מתאבדים אם הצבא לא היה משחרר אותם(אני שרתתי 3 שנים). לעומת זאת, הם אנשים עובדים ומועילים הרבה יותר מכל מיני פרזיטים שלא עושים כלום בצבא.
 
למעלה