איפה לדעתכם יותר כדאי לפתוח בלוג?

Rot3m

New member
איפה לדעתכם יותר כדאי לפתוח בלוג?

היו לי מס' בלוגים אך לא עידכנתי אותם באופן רציף, לכן מחקתי אותם. אני רוצה לפתוח שוב בלוג אך איני יודעת היכן הכי כדאי לפתוח. יש הצעות?
 

0r0r

New member
....

תלוי מה מחפשים בבלוג. אם את אפשרויות הניהול, אם את אפשרויות העיצוב, אם קהילה, אם חשובות לך אפשרויות הקידום של אותו אתר שבו הבלוג וכו'. מבחינת אפשרויות ניהול רצות ברשת כמה השוואות (מעודכנות יותר ומעודכנות פחות) בין כמה מאתרי הבלוגים הישראלים.
 
אפשרויות הניהול,

איכות הקריאה (הרבה יותר נעים לקרא ולדפדף בבלוגים מתפוז מאשר בבלוגים מישראבלוג), האפשרויות של הסטטיסטיקה שעולות בישרא כסף ניתנות בתפוז בחינם (מי מנוי לבלוג, להסיר מנויים, לבדוק מאיפה הגיעו לבלוג שלי, כמה הגיעו בכל יום ועוד...) ומבחינת הקריאה גם הבלוגים כאן הרבה יותר איכותיים לדעתי.
 

2 Mיכל

New member
בישראבלוג התגובות../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

יותר נוחות לדעתי. לא היה לי בלוג בתפוז אז חוץ מזה אני לא יודעת. מישראבלוג אני מרוצה.
 

reedgreenwhait

New member
נוחות יותר באיזה מובן?

מביקוריי הלא תכופים באישראבלוג שלי לא הצלחתי להבין איך מגיבים... לעומת זאת בתפוז לא הייתה לי בעיה להבין איך מגיבים...
 

2 Mיכל

New member
מגיבים בדיוק אותו הדבר../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

לתגובה חדשה לוחצים על "הוסףת תגובה" ולתגובה לתגובה על "הוספת תגובה לתגובה". לי זה נוח יותר כי כשנכנסים לבלוג לא צריך לפתוח את הפוסט עצמו כדי לקרוא את התגובות (כמו שיש בתפוז) אלא זה נפתח לבד ואני ישר יכולה לראות את התגובות. גם לא צריך לפתוח כל אחת בנפרד.
 

tomorrow girl

New member
תפוז

הבלוגים בתפוז הרבה יותר נוחים לשימוש. נכון שבישרא בלוג יש את חופש העיצוב, אבל אני לא מצאתי אותו מהנה בכלל, כי הייתי צריכה להשקיע בו המון זמן מיותר, והסקינים המגוונים של תפוז בהחלט מספיקים לי. בתפוז יש כל מיני אפשרויות ניהול חינמיות שבישרא עולות כסף (פירוט מעלי), הבלוגים יותר איכותיים באופן כללי, ויותר אנשים מגיעים אליהם ונשארים בהן לאורך זמן. השורה התחתונה, מבחינתי - תפוז, הכי נוח, הכי מסודר ומאורגן.
 
למעלה