אל תדברי על אריק

sbsp66

New member
אל תדברי על אריק../images/Emo11.gif

אז רציתי לשאול הבנתי שזה שיר של שלומי שבן אבל חשבתי שזה זמר אחר למרות שהקול הוא אותו קל והייתי בטוחה ששלומי שבן הוא אמן חדש ושזה הדיסק הראשון אז זה באמת שיר שלו ? מתי הוא ייצא? היו לו אלבומים נוספים?
 

bleeding guitar

New member
אריק זה שיר של שלומי שבן ../images/Emo168.gif

השיר הראשון שפרסם אותו, ניתן למצוא את השיר בדיסק הראשון של שלומי שנקרא "שלומי שבן" יש דיסק נוסף לשלומי שיצא לא מזמן שנקרא "עיר" האלבומים כמובן נורא מומלצים
 

sbsp66

New member
ואם כבר מדברים על עניין האריק

למרות שכאן זה eric ולא arik שלומי שבן לא מזכיר לכם את אריק ברמן במשהו..?
 

bleeding guitar

New member
שלומי בא לפני ברמן ../images/Emo168.gif

ויש שאומרים שברמן מנסה לחכות את שלומי (ולא ההפך!!!) אני לא יודעת, שונאת את השירים של ברמן הוא מעיק בעיני, לא מצאתי שום דימיון. אני מניחה שמדברים על הניסיון של ברמן לדקלם את השיריםבמקום לשיר (כי בחיאת אין לו קול לשירה פשוט אין לו זייפן נוראי) אבל אני לא יודעת כבודו של הגאון משבן מונח במקומו.
 

MikMercury

New member
משווים אותם לא מעט..

מדברים גם על דמיון בתכנים הקצת בוטים ופרובוקטיביים, התעסקות במין, שנינויות למיניהן, "ירידה" על נשים, יש מי שיגזים ויגיד שנאת נשים.. אני מניחה שבאמת קיים דמיון כלשהו, אבל אם אני לא טועה, ברמן אפילו אמר פעם שהוא הושפע משבן ושניהם כמובן הושפעו ממאיר אריאל ומבוב דילן, מבחינות רבות.. אבל כן, משהו בו מטריד אותי מאד, לא מצליחה להתחבר. לא ממש מצליחה להקשיב, למען האמת. פה וכאן, שניים מתוך הרבה שהחליטו להשוות.
 

ivis

New member
אין יותר מדי מה להשוות....

לשלומי יש המון כישרון והאומן שבו מודגש הרבה יותר מה''כוכב'' שבו.
 
למעלה