אנברל ל-one המקורי

שלום רב../images/Emo24.gif

אם הפסוריאזיס משתולל צריך לתת לו מכות יבשות עם שוט לח אפשר גם וליום אבל זה מרדים. גראס לא רע למי שיכול להשיג ומוכן להסתכן. סתממממממממ........ צחוק. הפסוריאזיס שמשתולל היום הוא תולדה של אירוע מהעבר הקרוב , צריך להרגיע את המערכת היסונית שמאד פעילה ולשם כך יש לגשת לרופא.
 

איילה42

New member
אנברל

ליונה תודה על תשובתך...הבעיה היא שאני לא מצליחה להשיג תור לרופא עור בכללית....זה פשוט הזוי......לד"ר זיו אין תורים חודשים על גבי חודשים....ואת היתר כבר ניסיתי.......את האנברל אני מקבלת בהמלצה ראומטולוגית ממרפאת לין ואכן האנברל הפסיק לדגדג לפסוריאזיס המשתולל שלי... ד"ר פטרוניוס לא נוגע בקטע של הפסוריאזיס ושולח אותי לראומטולוג.....באוקטובר גם לא נסעתי לים המלח.....הפצעים קשים מאד והגרד עז ואת מי זה מעניין.....אני מיואשת טוטלית ומטפסת על הקירות.....אם אני מבינה נכון אני מטופלת בטופ של הטיפול אנברל ותחלס גם זה לא משפיע כבר.....אז מה לעשות לקפוץ מהחלון....אין לי אומץ....
 

leong

New member
מצב חרום!

שלום איילה, ממה שאת מתארת לא נראה לי שאת צריכה לחכות שלד"ר זיו יהיה תור פנוי. האפשרויות הן לפנות אליו באופן פרטי (דרך כללית מושלם אם יש לך) או לרופא עור בכיר אחר שידאג להחליף את האנברל שכנראה פשוט כבר לא עוזר לך. יש מספיק אלטרנטיבות והגיע הזמן שתשתמשי בהן.
 
השתוללות

מרגיעים בעזרת אמבטיות בלנאום הרמל אף,מריחת ואזלין אינטנסיב קייר ,כוס תה עם שיבה והרבה רוגע ואהבה..
 

איילה42

New member
ל-the one המקורי

תודה על העצות...את חלקן אני יכולה ליישם......באשר לרוגע ואהבה זה כבר יותר בעייתי.....חיפשתי בבתי מרקחת ואמרו לי שכבר לא מייצרים את זה..... חל על זה חוק ההתיישנות......
 

yossi1976

New member
טיפול באמברל

טיפול באמברל לא תמיד עוזר,ולכן לא כדאי לוותר על טיפול בים המלח,לדעתי ניתן להחליף את האמברל ביומירה אם את לא סובלת מבעיות בפרקים. ניתן להגיע לבי"ח לאשפוז ללא הפניה,ותוך 3 ימים את תקבלי את היומירה.
 

איילה42

New member
ל-yossi1976

תודה על תשובתך...אכן הצלחתי לפני 3 ימים להגיע למרפאה משולבת פרקים ועור והוחלט להחליף לי את האנברל ליומירה....צריך רק לעבור את הפרוצדורה שלהם....האם יומירה מתאימה רק לפסוריאזיס ולא לשניהם?מהם תופעות הלוואיי?ובאיזה בית חולים ניתן להגיע בימים טרופים אלו ללא הפניה?
 

זהב 21

New member
לאיילה

אנברל מפסיק להשפיע ולהיות יעיל אצל חלק מהחולים, אצל כל אחד זה קורה אחרי תקופה אחרת. יש כאלו שמזריקים שנים והתחילו לקבל טיפול ביולוגי שהצליח לעצור את התדרדרות דלקת המפרקים + הפסוריאזיס, ויש כאלו שקיבלו את האנברל בשלב מתקדם של המחלה, ולכן היעילות היתה לתקופה מוגבלת. לגבי הומירה - היא זריקה הרבה יותר חזקה מאנברל. מזריקים 40 מ"ג כל שבועיים. מיועדת לטיפול בדלקת מפרקים + פסוריאזיס. החסרון שלה מנסיוני - הזריקה מגיעה מוכנה עם חומר משמר, ולכן הזרקת החומר ש ו ר פ ת !!!! גם כשמוציאים את הזריקה 1/2 שעה מראש מחוץ למקרר, וגם כשמזריקים לאט. החומר המשמר בזריקה המוכנה הוא שומני ולכן הוא שורף (זה ההסבר שקיבלתי). החיסרון הנוסף עליו הסביר לי רופא - שההומירה מורכבת מנוגדן. לעומת האנברל שמורכב מקולטן/רצפטור. ולכן לאחר תקופה מסויימת היעילות יכולה לרדת...והגוף יכול לפתח סבילות לחומר ואפילו לפתח נוגדנים נגד הנוגדן....ולכן לפעמים ממליצים לקחת מתוטרקסט יחד עם הומירה - בשביל שהגוף לא יפתח נוגדנים או שהיעילות של הזריקה תמשיך. שתפי אותנו איך תרגישי עם ההומירה. תקפידי לעשות בדיקות דם + תפקודי כבד, שקיעת דם ו- CRP.
 
למעלה