אני חושב שאהיה שליט די טוב, לא?

Dr Spock

New member
אני חושב שאהיה שליט די טוב, לא?

ד"ר ספוק כשליט היקום... מה דעתכם? אהיה שליט קשוח אך הוגן: אני מבטיח שאשלח לגולאגים רק את מתנגדי המשטר, ולא אנשים שהביטו בי ברחוב... (אוקי, אוקי, אולי גם את אלו שהביטו בי, אבל אשתדל להתאפק... באמת...) אני מבטיח שלא להפעיל שיטות ענישה קשוחות מדי (הלקאה פומבית לאלו שיורקים ברחוב זה נחשב קשוח לדעתכם?) אני מבטיח לשמור על הגיליוטינה נקיה מדם (צוות נקיון 24 שעות ביממה) אנקה את המערכת הפוליטית משחיתות (כי קצת קשה להיות מושחת בקצהו של חבל תליה...) אני אחזק את כוחה של המשטרה והצבא (בשיכפולים גנטיים שלי...) אל תדאגו רבותי, הכל יהיה בסדר... באמת! עכשיו הגיע הזמן לכיבוש העולמי! כה אמר ד"ר ספוק! השליט הגלקטי השכונתי שלכם.
 

קפת

New member
מותק

תרגיע שם עם פתיחת הודעות חדשות, אחרת השליטה שיחידה שתצטרך להתמודד איתה, תהיה על שלפוחית השתן שלך. נחמה יכולה "לפספס" לפעמים בחוקן, אם אתה מבין למה אני מתכוונת.
 

Dr Spock

New member
אני לא מבין את הפורמט בפורום הזה...

למה מחברים את הכל לשירשורפלצת עצומים? אי אפשר לפתוח בהודעה עצמאית? אני אידוידואל דארלינג, אני אוהב לפתוח הודעות משלי, ככה אני... מה? אסור לי?
 

קפת

New member
אפשר לפתוח

אבל בשביל מה? כל הודעה חדשה דוחקת קודמות, וכאן, חוץ מהצחוקיה והדאחקיה, החוקנים והפיצוחים יש גם כמה נושאים ברומו של החדר המרופד, שיכולים להחזיק שרשור ארוך לאורך זמן. מגלומניה, כמו צ'ק, צריכה כיסוי. מבין?
 

Dr Spock

New member
את יודעת שיש עמודים נוספים

בפורום כן? טוב, את חדשה פה, אז אסלח לך הפעם...
 

קפת

New member
ששששיווווווואוו

נשמה.
ברור שיש דפים נוספים, אבל דינם של דפים שלא עולים במיידי, שנוטים להזניח אותם, ואז אם אני רוצה לשמור על רצף של דיון אני צריכה להתחיל לשרשר. זה די מבאס כל ההתעסקות המנהלתית הזו. אני הרבה יותר מעדיפה לשבת מאחורי המראה הדו כיוונית בחדר המרופד ולהסתכל במטופלים.
 

יס באך

New member
המינהלת שלנו צ'תגעה קסת.....

כאילו את מסבירה למגלומנצ'יק הצעיר את שיקולי הניהול והעריכה? כאילו... כשאני באתי מייד חטפתי שתי הצלפות בגב, אח"כ אולי אמרו לי שלום. סופקי, יש לך עתיד
 

קפת

New member
בויינה, אנחנו מתקדמים

והשיטות שלנו מתוחכמות יותר. קשרנו אותו לכסא והבאנו לו את קוקו מידן ל"פגישה לילית", כאילו, דה? אתה לא היית עומד בלחצים של פגישה עם קוקו הגדול, התותח ללורטה. אז סתם הצלפנו לך בגב, בבית השחי ובעכוז. כמו שאתה אוהב.
 

קפת

New member
מה אתה מנסה לרמוז?

שאתה מעוניין להיות הקורבן הבא של קוקו בתכנית?
 
למעלה