ארנון ש. מרחרח את התפוז עם ראומה ש.

ארנון ש. מרחרח את התפוז עם ראומה ש.

מאירועי הפרקים הקודמים: ארנון ש. נכנס לדירה של בית הוריו באיחור נדיר של שתי דקות תמימות, בדיוק כשאמו הניחה את קערת מרק העוף הצח על השולחן. ראומה ש. הייתה המומה. לא, לא מהאיחור של בנה, אלא מהחוט הדנטלי המשתלשל מהטוחנות התחתונות בצד שמאל, שבקצהו, מתחת לכמה שערות אישה ופיסת גומי של תחתונים, היה תלוי עגיל יהלום קטן ומנצנץ. ראומה ש. בלעה את רוקה תוך החנקת צווחת אם יהודיה. ראומה ש. התגאתה תמיד בנימוסיה המעודנים ולא ויתרה עליהם אפילו ברגע דרמטי שכזה. היא החליקה את קפלי מפת השולחן הצחורה, ביצעה פעולה דומה על הפריזורה שלה והביטה בארנון ש. בנה היחיד פסע לעברה, נישק קלות את לחייה, חש כתמיד בטעמה האבקתי של הפודרה והתיישב בסלון. למרות סערת הרגשות שהתחוללה בקרבו והפריעה את פעולתם התקינה של מעיו, ארנון ש. התנהג כרגיל. הוא ידע שנותרו 10 דקות בדיוק עד שבני המשפחה יתיישבו לאכול, בדיוק ברגע בו מתחילה מהדורת יומן השבוע בערוץ הראשון. לארנון ש. היו תכניות ברורות לניצול 10 הדקות האלה: בשתיים הראשונות ינהל עם אמו שיחה בטלה שתכלול כרגיל הבעת עניין בבריאותו של סבא אברם; ב-3.8 הדקות הבאות יעמיד פנים כאילו הוא מזפזפ, אך למעשה ינתר בין ערוץ האופנה לנשיונל ג'אוגרפיק, השילוב של ישבנים מעכסים על מסלול ועונת הדגירה של הקורמורנים עורר בו ריגוש נעים; אחרי כן יקדיש 40 שניות לבחירת סוכריה חמוצה מקערית החרסינה המונחת על המזנון; ב-3.6 הדקות האחרונות, תוך מציצת סוכרייה בטעם מנטה, יעלעל בחוסר עניין במוספי סוף השבוע המונחים על שולחן הסלון, תוך חשיבת מחשבות עגומות על נעמה ח. החוט הדנטלי נכרך סביב רגלו הימנית של ארנון ש. עגיל היהלום התחכך במכנס, פורם ממנו סיבים דקיקים. ראומה ש. המודאגת מעתידו של בנה ומעתיד מכנסיו היטיבה את הפרחים בוואזה ולא אמרה דבר. מוחה קדח, אך שפתיה נותרו קפוצות כתמיד. ארוחת הערב התנהלה כסדרה ונמשכה 28 דקות, כולל קינוח ושתיה. בזמן שלגמו את מרק העוף נרקמה תכנית בראשה של ראומה ש. בעלה ובנה לא יכלו לקרוא זאת מהבעת פניה - לראשון גדל מאוד מספר המשקפיים לאחרונה ואילו השני היה נתון רובו ככולו לעניינים אחרים – נעמה ח. וסינון עלי הפטרוזיליה מהם סלד עוד משחר ילדותו. כשהגיע זמן הפודינג פסעה אם המשפחה למטבח, משננת בראשה את פרטי התוכנית. תחילה הציבה פנכת רפרפת מול אבי המשפחה ואז איגפה את השולחן מימין תוך התקדמות לעברו של הבן. זה היה חריג, היא מעולם לא הגישה את הקינוח מאחור. כאשר ידה האוחזת בקערית הגדושה ברפרפת וניל נמתחה מעבר לכתפו של ארנון ש. שיעול עז טלטל את גופה וטיפות סמיכות של פודינג אינסטנט צהבהב נחתו על מכנסיו של ארנון ש. האם הטובה מיהרה לשלוף מכיס סודרה את פיסת הטישו שטמנה שם מבעוד מועד והחלה לקנח במרץ את בגדיו של בנה. תוך 31 שניות היעד הושג. בכף ידה של ראומה ש. צפון בתוך הטישו המקומט וטבול ברפרפת וניל, נח לו עגיל היהלום. ארנון ש. נפרד מהוריו שעה אחת ושתי דקות אחרי ששתו את התה. הוא יצא בכוונה דקה אחת מוקדם מהרגיל, כדי שיוכל להקדיש אותה לטיפול בחוט הדנטלי המשתרך אחריו, ברגע שבין כיוון השעון המעורר ללבישת הפיג'מה.
 

נינטייב

New member
עכשו ארנון ש. צריך להחליט

למי הוא יקדיש את עתידו (כולל 17 הדקות הבאות): להומורסקה פרטית, טלנובלה, מתח בסגנון רם אורן (יחזיק מקסימום 34.5 דקות בזכרון הציבורי המקרטע לאיטו), או בדרמה משובחת ועוקצנית, כפי שהיה בפרקים הראשונים.
 

קפת

New member
באופן אישי

הייתי ממליצה לבוגו חברתי להקדיש את 13 הדקות הבאות לכתישה איטית אך מזככת של נינט, שהפכה לנאג'זית לא קטנה. עוד 3.6 דקות הייתי מקדישה לשכנועה של נינט שתעשה כבר את הניתוח לשינוי מין, ותחזור להיות מה שהיא יודעת להיות הכי טוב: ניאנדרטל שעיר-גבות, משפריץ טסטוסטרון ונודף ריח משאיות וסיגריות זולות.
 
אחח, לו רק היה לי רבע מהשפע שלך,

נינט. אבל לפני שאני צוללת אל תוך 17 הדקות שהקצית לי, אז תדעי שכרגיל את וכל החבר'ה מהצ'כונה מוזמנים לחרוץ בעצמם את גורלו של ארנון ש. - לרמאורן או לחסד, לשבט או לטלנובלה.
 

יס באך

New member
החוט הזה מעצבן, ממש

ומעשית מזמן הוא כבר היה צריך להיות בחוץ, לא?! כלומר, בניית האירוע סביב העגיל, תוך התעלמות מהחוט המבחיל די מקוממת אפילו את אלה שלא שפר עליהם מזגם, מצבם הנפשי ושאר ירקות ה"בריאות" המקובלות.
 
קפת, נינט, נחמה, יס באך, ציון,

גרגול וכל הנאשמים האחרים - אתם הורגים לי את ארנון ש.! דחקתם אותו ואת ראומה ש. לשוליים הסהרוריים של הפורום, כאילו מה? עשיתי לילותי כימים, חישבתי דקות, בישלתי מרק עוף וריפרפתי רפרפת, ניסיתי על גופי המון סוגים של חוטים דנטליים, כתבתי פסיפלורה בלי שגיאות, בצעתי תחקיר מעמיק על תנועת העוברים ושווים בשדרות רוטשילד ואתם -גורנישט מיט גורנישט (ושמישהו יתרגם לנינט)! ככה לא בונים חומה. גם ירוקה ככה לא בונים. הוא אולי נראה לכם גבר קר וחסר רגשות, אבל עמוק עמוק בפנים שוכן לו לב יהודי חם, המקדיש לפחות 10.8 דקות ביום לפעילות רגשית/סקסואלית/אדיפלית והוא ראוי לצומי, למוצי ולפוצי ממכם. אחרת יהיה לו מאוד מאוד קשה להמשיך. גם ראומה ש. אתם יודעים, כבר לא כל כך יפה גם לא בת שש-עשרה, קצת הדרת פני אמא-של לא תזיק פה. אל תגררו אותי לפתות אתכם באמצעות נעמה ח. אז בבקשה. סליחה ותודה. בוגונביליה, התחשבנויות, קטנוניות ופנקסאות בע"מ.
 

קפת

New member
מה את רוצה בכלל?

חוקן עם הלשון? זו שיטה פולנית חדשה לסחוט מחמאות? תביאי כבר פרק נוסף, תכניסי אליו את נעמה חטא, עם קומבניזון או פוש אפ או משהו מעורר אחר. כי חוטים דנטליים, אעפס, לא ממש עושים לנו שהמיצים ינזלו. ואנחנו, אם לא נירטבים לנו התחתונים, המנטליים - מינימום, פעם ביום, מינימום, זה לא זה. אז תסתמי כבר עם היללות, כי זה מאוד מפריע לי לצמיחת שכבה חדשה של האפידרמיס, אחורי שעברתי - בעינויים קשים שהסבו לי עונג בל יתואר - פילינג רדיו אקטיבי (המלה האחרונה. היה כתוב ב"עולם האשה"). ותכתבי עוד פרק. נו. קרציה.
 

קפת

New member
כשאת מדברת על גזים

את מתכוונת לנפיחות הנגרמות מעודף קטניות או לציקלון B?
 
למעלה