אתם מוזמנים להשתתף ביצירת הסרט

natiad

New member
אתם מוזמנים להשתתף ביצירת הסרט

שלום לכולם, שני נתי אדלר ואני במאי הסרט השיתופי הראשון "אלוהים ואני" - הפרוייקט משלב אינטרנט וקולנוע, ומציע לכל אחד ואחת מכם להשתתף ביצירת הסרט. בעוד מספר ימים יעלה באתר פליקס דף וידיאו המוקדש לפרוייקט אליו תוכלו לשלוח קטעי וידיאו הקשורים ליחס שלכם לאלוהים. בסוף התהליך הסרט יוקרן בערוץ 8 בטלוויזיה. "מהו אלוהים עבורכם" - זו השאלה המרכזית שהסרט שואל, ואני מקווה שדרך האפשרות הפתוחה הזו שמאפשרת לכל אחד לצלם ולשלוח קטע ובכך להצטרף ליוצרי הסרט או לגיבוריו, נצליח לקבל פרספקטיבה רחבה ושונה של הקשר שלנו לאלוהים. בעוד מס' ימים נפרסם כאן את כתובת אתר הוידיאו, ונזמין אתכם להשתתף. בינתיים, הייתי שמח אם תרצו לשתף כאן בפורום בשאלה "מהו אלוהים עבורכם ?" ואלי להמשיך את המשפט "אלוהים ואני..." או להעלות שאלות שנראה לכם שחשוב שיעלו בסרט. בכלל, אשמח לשמוע הצעות, רעיונות ומחשבות לגבי יצירת הסרט.
 

בוליפלג

New member
בהצלחה. זו נשמעת הזדמנות מרתקת

לבחון את הנושא וכן להיות חלק ממשהו שעתיד להיות גדול ומשמעותי.
בהצלחה
 

A d r i a n n e

New member
../images/Emo60.gifנשמע פרוייקט מעניין במיוחד!

מאחלת לכם את כל ההצחלה וההנאה בעשיית הפרוייקט :) אני מצרפת קטע קטן שכתבתי על אלוהים... מוזמנים להעיף מבט אם אתם מעוניינים.
 

natiad

New member
טקסט מורכב

היי אדריאנה, תודה על האומץ לשתף בטקסט שכתבת. אין ספק שהוא לא מתפשר ואומר משהו חזק ואותנטי. אבל אולי אפשר להתייחס לאלוהים בצורה קצת יותר סלחנית ? אולי הוא מנסה לעשות טוב - ולעיתים פשוט לא מצליח ?
 

A d r i a n n e

New member
../images/Emo60.gifבהחלט יכול להיות...

אבל אני לא יודעת, לפעמים נראה כאיו שהוא קצת עושה דווקא. אני באמת לא יכולה להסביר מה גורם לי לחשוב עליו בצורה כל כך שלילית- ואני לא מזלזלת בכוח האמונה, כי עובדה שהיא מקרבת הרבה מאוד אנשים- אבל משום מה, יש לי נטייה להתייחס לצד הרע שלה... למעשים הרעים שנגרמים בגלל האמונה. (שלא יהיו אי הבנות- אני לא עיוורת לדברים הטובים ואני לא בוחרת להתעלם מהם, פשוט הדברים הרעים משפיעים עלי יותר.) אני מסכימה איתך למען האמת, יכול להיות שלפעמים הוא מנסה ולא מצליח. אבל היי, מי אני לדעת?
 
למעלה