בואו אני יגלה לכם סוד

בואו אני יגלה לכם סוד

כבר כמה חודשים שאני מצליח לראות את הנשמה שלי.בהתחלה הייתי מתעורר בלילה ורואה משהו שדומה לטורנאדו שעשוי ממלא נקודות מרובעות בצבע כהה.זה היה מפחיד וחשבתי שזה באמצע החדר.אבל יום אחד שמתי את היד מול הקיר וראיתי שאת היד וכל הגוף שלי יש מין דבר שדומה לאש שזורם כמו דם מסביב לכל הגוף וגם הנקודות המוזרות נמצאות בתוך הצבע הזה.לפי דעתי זה הנשמה שלנו.
 

רותי 11

New member
דיפנדר - לא בטוח שמה שראית

זאת אכן הנשמה שלך והייתי בודקת טוב טוב את מה שאתה ראית כי משום מה לא מרגיש לי שזה משהו הכי נקי - הנשמה שלך היא טהורה ובטח ובטח לא תופיע בצבעים כהים
 
אז מה זה יכול להיות.

גם שאני הולך לישון ביום ונרדם אפילו לדקה ואז מתעורר אז אני רואה את הנקודות המפחידות האלה מסתובבות.זה דומה לדבורים שעפים בלהקה.פעם אחת ראיתי את זה ממש בבירור ומה שראיתי זה שכל ריבוע כהה זז בפני עצמו כאילו איזה ישות שלא מודעת לקיומי.מגיעה למטה ואז עולה בזיגזג למעלה לטורנאדו שעשוי מהרבה נקודות כאלו.
 
תבדוק קודם אם אתה בסדר

לפני מספר חודשים זה לא היה ולפתע זה התחיל תעשה בדיקה נוירולוגית, EEG למשל בכדי לשלול בעיה רפואית אינני מתבדח ואינני שולל דבר, אבל ישנם בעיות כמו למשל סוג מסוים של מיגרנה שגורמת לכל מיני צללים, אמנם במיגרנה אנחנו מרגישים מייד שזאת בעיה נוירולוגית, או בעיית עיניים. אינך חייב כמובן אבל מה יש לך להפסיד ?
 

rucale

New member
בקש

רק יישויות אור סביבך. יתכן וזוהי ההילה שלך או יישות אחרת שאיתך. שאל, תפנה ונקווה שתקבל תשובה רחלי.
 

רותי 11

New member
דיפנדר המקורי - זה יכול להיות

משהו מאוד שלילי וככה זה מרגיש לדעתי אתה באמת צריך לבדוק מה זה ולא לנסות להתחבר לזה
 

SHE RA

New member
נו באמת

אם זה מסביבך בכל הגוף שלך אזסביר להניח שזה ההילה שלך הערה איך אתם פותחים פורום בלי לדעת את דברים האלה
 
למעלה