בקשר לסנובורד (לכרוב ירוק)

yakov shaul

New member
בקשר לסנובורד (לכרוב ירוק)

אז כן, שעורים בסקימולטור בהחלט ישפרו את יכולת הגלישה וההבנה לגבי כיצד זה עובד. לגבי מחירים והשכרת ציוד: המחירים משתנים תמיד ויורדים בהתאם לתחרות שצומחת מול אתר החרמון. בהחלט לא חייבים לשכור בורד באתר ואגב זה גם חוסך הרבה זמן המתנה מיותר בתחילת היום. ניתן לשכור ציוד גם בכפר הדרוזי ממש לפני המחסום של צהל בעליה לאתר. כמו כן בסקימולטור או בחנויות כגון סקי פס. להלן לינק לאתר החרמון ומחירים באתר http://www.skihermon.co.il/pricegol.htm אשמח לענות על פרטים נוספים כגון הדרכה טכניקה וציוד הכנה לשלג וכו"
 
אז נגיד ו....

קודם כל תודה רבה על התשובה. נגיד ואני רוצה לגלוש בסנובורד. אז כמה יעלה לי ומה? -200 שקל כניסה במידה ואני בא ליום אחד -להשכיר סנובורד+נעלי סנובורד ב כ-200 שקל (לפי המחירון באתר של החרמון) 400 שקל סה"כ? בטוח יש הוצאות אחרות, לא? (חוץ מנסיעות ולינה) ורגב, מתי בכלל אפשר לסוע? מתי מתחילה העונה?
 

yakov shaul

New member
הוצאות

ביגוד מתאים . כפפות. משקפיים נגד השמש או משקף סקי מגני ברכיים (מתחת למכנס) קרם שיזוף. (קרינת השמש מוגברת ע"י אותה הקרינה החוזרת מהשלג) שיעור קבוצתי באתר בסביבות 200 שח פרטי בסביבות 300 או יותר. ניתן למצוא גם מדריכים פרטיים לא מהאתר ויש גם קבוצות מאורגנות כמו באתר FREEDOM.ORG העונה תתחיל כשיהיה מספיק שלג, אחי, הגיוני לא. ואל תדאג הם פותחים אפילו שיש עדיין סלעים ואדמה שלא מכוסים לגמרי בשלג, כל יום זה מיליונים.
 
למעלה