דיון על השיר/קליפ החדש של סטיבן

FALLEN EVE

New member
חחח סיבותי:

לדעתי זה
כי זו כל כך התדרדרות לדעתי.. במקום לעשות משהו שהוא באמת טוב בו, לנסות להתאים את עצמו בכוח למוסיקה המודרנית המעצבנת הזאת. חוץ מזה שהקליפ, אין לי מילים לתאר את הזעזוע שעבר בי. באמת באמת באמת חבל.
 

SaintJohn

New member
זאת בעיה כשאתה סולן מוכשר

כשאתה רואה שאתה יכול לעשות קופה אם רק תשיר בסגנון אחר, אז קשה לסרב. כמו שקשה לסרב להיות שופט באמריקן איידול. זה מזכיר לי שהייתי באיזשהו אירוע קטן באוניברסיטה שבו דן תורן אירח את אסף אמדורסקי והוא שר וניגן וגם ענה לשאלות מהקהל, אז שאלו את אסף למה הוא הלך הפוך מהיושרה האמנותית שלו, והלך לפריים טיים להיות שופט ב"ריאליטי" של גריז. אז הוא אמר שהוא מרוויח מעט מאוד בעולם המוזיקה, ושאם מישהו בקהל מכיר עוד ריאליטי שמחפשים אליו שופט, אז הוא ישמח להיות השופט. אז ברור שלהבדיל אלפי הבדלות, לסטיבן לא חסר כסף, אבל קשה לסרב להצעות שכאלה, במיוחד כשיש גם כל מיני אינטרסנטים בשואו ביזנס סביבך, שדוחפים אותך לשם.
 

simon2492

New member
מסכים איתך בהחלט !

לא חסר לו כסף אבל הוא בזמן האורון הלך לכיוון השואו טיים והוא יותר נטה לכיוון הזה של השואו ביזנס ואין בזה שומדבר רע...פשוט לא אופייני לזמר מוכשר כמוהו. כמו שאומרים, אמני מוזיקה אמיתיים לא נמצאים בטלויזיה.
 

adili6

New member
אחד הקליפים הנוראים שראיתי

וגם השיר לא משהו...
 

shlomitzi

New member
קרקסי משהו ../images/Emo3.gif

זו רק אני או שלפעמים הקליפ מזכיר טיפה את פינק? ושאר חברי הלהקה מאוד חסרים פה..
 

HeAVeN or HelL

New member
אממממממממממממ

אני לא יודעת..... לדעתי זה יכול להיות יותר גרוע... יחסית למה שהולך בקליפים היום..זה עוד סביר. והוא פשוט רוצה משהו שונה. אני לא יודעת מה אני היתי היתי עושה אם היתי בתחום כבר כל כך הרבה זמן. גם דינואזואורים צריכים שינוי. כמובן שאני מעדיפה אותו עם מוזיקה איכותית ואירוסמית', מקווה שלא יגזים עם זה.
 

AeroTom

New member
../images/Emo5.gif

...I just threw up a bit in my mouth ואגב אני די בטוח שהוא לא הולך להוציא אלבום סולו. הוא פשוט רצה לעלות על הגל של האיידול ולהוציא סינגל כזה, כדי שקהל היעד שלו ישמע מלא פעמים בלופ עד שיעבור למסטיק הבא. וכאמור Oxygen זה שיר שנדחה ע"י שאר חברי הלהקה, אז זה היה המקום בשבילו להוציא את הגועל הזה החוצה... קצת עצוב לי שעד לפה זה הגיע. כלומר, לא הרגשתי הכי טוב בעולם עם זה שהסולן שהכי הערצתי פעם הלך להיות שופט באיידול, אבל כשזה מגיע לקטע המוזיקלי והיצירתי שלו אז זה ממש מצער באמת. גם השיר וגם היעד שבשבילו זה יצא.
 

FALLEN EVE

New member
אגב יעד

לפניי כמה ימים הייתה לי שיחה נורא מעניינת עם פקאצה מהכיתה שלי: "יואו שמעת את השיר החדש של הזמר הזה שלך?!! נו! איך קוראים לוו??!!!" "סטיבן." "כן! יואו! מזה אהבנו!" כאפות. תמיד אמרו שאני צריכה כבר לעבור הלאה מהמוסיקה ה"זקנה" הזאת (
) פתאום נזכרו! הוא פאקינג הצליח=.=
 

simon2492

New member
חברים לדעתי אתם מגזימיםם

דבר ראשון היכולות הווקליות שלו בשיר הזה הן ללא ספק מעולות. ואחרי הכל השר לא כזה גרוע גם אני שצפיתי באיידול(ואני צופה בזה רק בגללו) ושמעתי שהם הולכים להוציא את הוידאו שלו ציפיתי למשהו עוצר נשימה ללא ספק, למשהו כל כך טוב שהייתי נדבק לזה חודשיים, כמובן זה לא היה זה, אבל השי לא כזה גרוע כמו שאתם אומרים..הליריק לא גבוה בידיוק כמו כל השירים היום, אבל השיר קליט ונחמד ברור שזה לא יהיה הסולו הטוב שלו אבל הוא פשוט לא גרוע כמו שאתם אומרים..אחרי הכל זה זמר אגדי הנחשב בין הטובים בעולם.. כולנו ציפינו למשהו גדול אבל בטח זה יבוא בהמשך באלבום הסולו שהוא כניראה הולך להוציא..
 

AeroTom

New member
אין לי מושג מי ציפה פה למשהו גדול

אני ציפיתי בדיוק לדבר הרדוד הזה. מה גם שכבר הכרתי את השיר בלי קשר כשסטיבן הביא אותו ללהקה לפני עשור והם דחו אותו בצדק גמור. ושיהיה זמר אגדי, יש לי הרבה כבוד אליו על כל מה שהוא הכניס לחיי מוזיקלית, אבל ממש אין לי אהבה עיוורת כלפיו וכלפי הלהקה. מה שהוא עשה כאן זה מרשמלו דביק שמיועד להרבה דברים בצורה מסחרית נטו. ובהצלחה לחכות לאלבום סולו הזה...
 

shlomitzi

New member
אני לא חושבת שזה עניין של אהבה עיוורת

אלא יותר של טעם... אני גם לא רואה את הזוועה פה. נכון זה לא משובח אבל זוועה? כבר שמעתי שירים יותר גרועים מזה...
 

simon2492

New member
עכשיו שאני מבין את הכוונה שלך

אני חושב אולי כן יש לי אהבה עיוורת אליו, בכזאת רמה שאני לא יכול בשום צורה להגיד משהו לא טוב על הדברים שהוא מייצר..בכל מקרה אני מצםה למשהו הרבה יותר טוב בשירים הבאים שלו..אני מחכה לסולואים כמו Just feel better...כי כולם יודעים את יכלות היצירה שלו והוא יכול להגיע לכזאת רמה ולהיות מקורי יותר מתמיד..מחכה בקוצר רוח =]
 

SaintJohn

New member
זה עניין של טעם ../images/Emo8.gif

אין פה מחלוקת על היכולות הווקאליות של סטיבן. אבל כמו שתומר כתב, לא תמיד כל שיר מתקבל בברכה. מה שלי נראה, זה שבתור להקה, היו כמה נסיונות ללכת לכיוון הפופי והמיינסטרימי בצורה יחסית עדינה יותר, אם זה היה בתקופת Permanent Vacation או בתקופת Just Push Play. באחרון זה היה נראה שהם הלכו מעט יותר לכיוון הזה. אני לא יודע אם זו היתה יותר יוזמה של סטיבן, או של פרדריקסן ושות'. אבל התחושה שלי והטעם שלי אומרים שבשירים כמו Just Feel Better ובמיוחד בשיר החדש, היא שסטיבן הלך יותר מדי רחוק. מי שאוהב את הסגנון הזה שיהנה ושיהיה לו סבבה. זה ברור שמי שנהנה, נהנה אפילו יותר בזכות היכולות הווקאליות של סטיבן. אבל זה ממש לא כוס התה (עם לימון) שלי, ואני מאוד הייתי רוצה שהאלבום הקרוב (של אירוסמית', לא של סטיבן), לא יהיה דומה בכלל לשיר הזה. והיי, טוב לראות שחזרת לכתוב בפורום
 

simon2492

New member
כמה דברים..

לדעתי הPermanent Vacatio כלל לא הולכת לכיוון הפופי..אני עכשיו מחזיק את האלבום ומנסה להבין למה התכוונתה..יש בו שירים ממש מתאימים לסנגון של אירוסמית כמו angel, hangman jury והלאה..אולי התכוונתה לdude..אבל אני לא בידיוק מסכים איתך שהאלבום הזה פונה לכיוון הפופ..אם אתה מדבר על Just feel better אז אני יכול להסכים איתך בהחלט למרות שיש שם שירים שגם מעולים ונוטים רק לכיוון הרוק. בכל מקרה זה כן עניין של טעם בסופו של דבר.. ד"א חזרתי לפפני שבוע מקנדה ביקרתי שם בhard rock cafe שבמרכז טורונטו..ונפלתי בידיוק על שבוע אירוסמית. הם כל שנה שם עושים שבוע של להקה כמחווה ללהקה..ומנגנים רק שירים שלהם ומוכרים את המוצרים שלהם במיוחד..ואפילו אם מזמינים שם אוכל אפשר לבחור שיר של אירוסמית. חחח זה היה נדיר..קניתי גם מלא שטויות של אירוסמית. וכן התגעעתי לפורום תמיד שמח לגלות מחדש שהוא חי ונושם יותר מתמיד ! :)
 
למעלה