הוטלה עלי משימה

david125

New member
הוטלה עלי משימה

הוטלה עלי משימה לפתח תכנה למטרה הבאה: ישנה חברה שעוסקת בגביית חובות שלא שולמו לסוחרים. החברה מקבלת ממקום מרכזי רשומות של החייבים עם החובות, אני צריך למחשב את קבלת הרשומות הכסנתם במאגר נתונים(מאות אלפי רשומות) עיבוד הנתונים כגון הוספת קנסות. החברה אמורה לתת כל מיני אפשרויות לשלם את החוב כגון:אינטרנט, ידנית דרך הטלפון. -לי יש ידע ב VB.NET אך אין לי נסיון בבניית תוכנה לכמה משתמשים וכן אין לי מושג באיזה טכנולוגיות להשתמש? אשמח מאד אם למישהו יש פתרון כולל או חלקי
 

ייוניי

New member
לגבי הממשקים

לממשק אינטרנטי יש לך את ASP ו- ASP.NET שבשניהם אתה יכול לעבוד עם VB/VB.NET ולכתוב דפי web להמוני משתמשים בלי בעיה. (את הטיפול בהמוני המשתמשים מבצע עבורך שרת IIS לך רק נשאר לכתוב דפים שיוצגו למשתמשים באופן דינמי). לגבי עיבוד נתונים אתה יכול לכתוב תוכנית ב VB.NET שתרוץ פעם ב... ותבצע את העיבוד. כמובן שאתה זקוק ל Database רציני בשביל להתמודד עם כמות המידע. לגבי ממשק לטלפון זה יותר מורכב. יש חברות שמתעסקות בזה ומוכרות שירותים/רכיבים מתאימים אבל אני לא מכיר משהו ספציפי.
 

עידו פ

New member
מעבר למה שהוסיפו כאן

כשזה מגיע לעניין תשלומים ורישומים: 1. יש לזכור את נושא אבטחת האתר (SSL לאתרי אינטרנט, WAP מאובטח לסלולרי - אם יש דבר כזה). מומלץ לבדוק גם את הנושא מול חברות האשראי בשביל לוודא שאין להם איזשהם הגבלות לגבי האפשרות לחייב את הכרטיסים שלהם דרך האינטרנט (יכול מאוד להיות שהם יסרבו לקבל חיובים מאתרים שאינם מאובטחים) 2. על-מנת להגן על עצמך ועל האפשרות של פריצות, חובה עליך לאבטח את מסד הנתונים שלך מפני פריצות, מה שזה אומר מבחינת הטכנולוגיה - החבאה של משפט ה-connection ל-DB וקידוד של כל האסמבליס שניגשים ל-DB (אני משער שפורום דוט נט יוכל לעזור לך בזה) 3. בנוסף לעיל, כשזה מגיע לתשלומים וכסת"ח - שמור מידע נוסף לגבי התשלום (תאריך ושעה מדויקת של התשלום, כתובת ה-IP ממנה הגיעו הפרטים וכל פרט אחר שיכול לעזור לך לזהות את הגורם המשלם מאוחר יותר) 4. כשזה נוגע למאגר מידע ממוחשב - מומלץ לבדוק את חוק הגנת הפרטיות ומאגרי מידע ולוודא שאם יש בחוק איזשהן מגבלות על הקמת מאגר מידע אז שהן מיושמות אצלך במערכת. לגבי החוק וישומו אפשר לקרוא כאן: http://www.justice.gov.il/MOJHeb/RashemetMagariMida/Odot.htm אם אני אחשוב על עוד משהו אני אוסיף בהמשך
 
חוק מאגרי מידע

ממה שהבנתי, חוק מאגרי מידע זה משהו שכבר לא מתאים לאלף הנוכחי. הרעיון המקורי שלו הוא טוב ואכן בא להגן על פרטיות האזרח, אבל לא ניתן לאכוף אותו כי כיום לכל ארגון יש מערכת מידע (גם הבסיסית ביותר) על לקוחות שונים, ואני מניח שרובן חשופות במידה כזו או אחרת. נשמע לי יותר הגיוני להצפין חלק מהשדות (כמו למשל כרטיס אשראי) בהצפנה אסינכרונית (כמו RSA), והפענוח יתבצע ע"י הכנסת המפתח (שנמצא בדיסקט, למשל). אז למען ההגינות - אכן מומלץ לקרוא מה רשום בחוק. ולמען האמת - לא נראה לי שמדינת ישראל מתכננת לאכוף את החוק הזה כל כך מהר..
 

yboanish

New member
ממשק טלפוני ...

אם אתה חובב VB תוכל בקלות לבנות ממשק טלפוני דרך tapiex תריץ חיפוש .. הDLL הזה מזהה בקלות ספרות שלוחצים עליהם והוא משמיע WAV קיצר.. אחלה ממשק .. בניתי איתו הרבה פרוייקטים מוצלחים... בהצלחה לך... (נ.ב. כנראה שתצתרך שהוא ירוץ בנפרד מהאתר .. בתור EXE או WINSERVICE.)
 
למעלה