היי, עזרה קצת דחופה

yotem 18

New member
היי, עזרה קצת דחופה../images/Emo83.gif

אני מעוניין לעשות בדיקת איידס ורציתי לדעת איך אפשר לעשות את זה דרך הצבא. יש אולי גורם אזרחי שניתן לעשות את זה דרכו? מרפאות או משהו כזה שאפשר לעשות בהן בדיקות איידס גם אם אני חייל? פשוט דרך הצבא זה נראה לי מעט מסורבל ומעצבן והייתי שמח לעשות את זה באופן פרטי, השאלה היא איך. ובכל זאת, אם יש כאן מישהו שעשה פעם דרך הצבא, אשמח לשמוע מה הנוהל ואיך הוא עשה את זה (לבקש הפניה וכו'). תודה.
 

royilo

New member
לך למרפאה תעשה זה פשוט וממש לא מסורבל

מאוד חיילים עושים את זה מידי יום! שלילי אמן! בהצלחה!
 

יודיX3

New member
לא חייבים דרך הצבא

יש מספיק מרפאות אנונימיות שניתן לבצע בהן בדיקה. העתקתי מודעה אחת לדוגמא מרכז רפואי לוינסקי 108 מטעם משרד הבריאות,לשכת הבריאות המחוזית של תל-אביב. מדי יום רביעי נערכות בדיקות ללא תור במרכז הקהילתי בגן מאיר, בין השעות 19:00-21:30 בשיתוף הוועד למלחמה באיידס והמרכז לקהילה הגאה בגן מאיר. בדיקות האיידס בתשלום כתרומה לוועד (150ש''ח -תוצאה תוך חצי שעה ו100 ש''ח תוצאה תוך יומיים)שאר הבדיקות בחינם. מרפאה למחלות המועברות במין (STD) SEXUALLY TRANSMITTED DISEASES מטעם משרד הבריאות,לשכת הבריאות המחוזית של תל-אביב. לאבחון וטיפול בכל המחלות המועברות ביחסי מין כל הבדיקות במרפאה הן ב ח י נ ם ואנונימיות- ללא צורך במסירת פרטים אישיים כתובתנו : התחנה המרכזית החדשה, רחוב לוינסקי 108, ת''א קומה 5, חנות מס' 5721 טלפון: 5373738-03 קבלת קהל : 13:00 -בימי א' בין השעות:20:30 בימי ב' בין השעות :16:30-11:00 בימי ג' בין השעות :20:30-15:00 בימי ד' בין השעות: 19:30-13:00 בימי ה' בין השעות:12:30-9:00 ---------------------------------------- אצלנו תוכל להבדק ל: צהבת B (כולל חיסון) , כלמידיה, זיבה, עגבת,הרפסHIV. ולקבל יעוץ למין מוגן באווירה פתוחה ונינוחה.
 

royilo

New member
חחחח הם ממש היו מקוריים

עם השעות פתיחה שלהם, כל יום שעות אחרות, הם בעצמם זוכרים מתי לבוא?
 

KelsO

New member
עדיף שלא דרך הצבא

דרך הצבא אתה פשוט ניגש לרופא יחידה ומקבל הפנייה לבדיקת דם בנוהל רגיל כמו כל בדיקת דם... הבעיה היא שזה לפחות 3 שבועות עד שיש תשובה... אני אישית נבדק בבי"ח תל השומר - זה אמנם לא אנונימי שם (אבל אם התשובה חיובית, מה הטעם להסתיר את זה מביה"ח??) אבל זה בחינם ותשובה מחרתיים מיום הבדיקה (בדיקה בראשון > תשובה בשלישי, בדיקה בשלישי > תשובה בחמישי).
 
למעלה