הרגלים מגונים. מחשבות של געגוע לפני השינה

TheBestOfMe

New member
הרגלים מגונים. מחשבות של געגוע לפני השינה

הייתי יכולה להתרגל לזה. להתרגל לריח של ארוחת ערב מתבשלת לאיטה על הכיריים, בעוד אתה על יד הפסנתר, מנגן.
הייתי יכולה להתרגל לזה. להתרגל למנגינה רגועה ועוטפת, ואני עם כוס יין נשענת על השיש, חולצה שלך עליי בלבד, מקשיבה בכל מאודי.
הייתי יכולה להתרגל לשקט שלך, שמלא בכל כך הרבה רעש, או לרעש שלך שמלא בכל כך הרבה שקט, תלוי מאיפה מסתכלים על זה.
הייתי יכולה שעות להסתכל לך בעיניים ולטבוע בהן, בזמן שאתה טובע בתוכי. הייתי יכולה להישאר איתך ימים ושבועות ויותר אבל אני יודעת להפריד רגש ומחשבה, לצערי, או לשמחתי, תלוי מתי שואלים.
אני במקום טוב באמצע, בין ארוחת הערב שבישלת לבין הפסנתר, אתה מבקש שאקשיב, ומתמכר לריח הקלידים.
אתה יושב וגבך אליי, למזלי, כי כך לעולם לא תדע שכמעט עמדו בעיניי דמעות, ובדיוק בשניה בה הן איימו לרדת לרגע הפסקת את נגינתך וצחקת.
הסתובבתי בגבי אלייך, מערבבת את הסיר שעל הגז, טועמת מן החריפות שהכנסת לחיי.
הייתי יכולה להתרגל לזה, אבל מה הטעם? אני לא טיפוס של חריף.

----------------------------------------------------------
לא פירסמתי מעולם כלום בשום מדיה, מפאת "מה יגידו". אבל בנאדם צריך להתמודד עם מי שהוא, לא? אז הנה, פוסט ביכורים נבחר מבין עשרות.

כותבת טקסטים קצרים ולא מנסה לאגוד אותם לכדי סיפור ארוך. כמובן שאם יש כמה שעוסקים באותו נושא הם יכולים להתאגד יחד אבל בדרך כלל זה לא רווח, כי הכל תלוי סיטואציה ורגע. אם טקסט א' נכתב על נושא 1 וגם טקסט ב' נכתב על אותו נושא- הם לא אותו טקסט כלל וכלל ואין סיבה לחבר בינהם.

ובנוגע למה שפירסמתי.. אני כרגע כנראה מתגעגעת, וזה בסדר :)

Smile & Love
 
טעות קטנה

זה לא מה יגידו...
לפעמים הכתיבה מכניסה לרגשות שלך והמחשבות והופכת אותך לשקוף או חדיר
ומזה אנו ככותבים חוששים בסתר :)
עם הזמן את תרגידי חופשי יותר לאט לאט זה יקרה.
 

BarK11

New member
את מכניסה אותנו לראש שלך

את שייכת לז'אנר כותבים נהדר שרואה תמונה בראש ומצליח להביא אותה לידי כתיבה ולהכניס את הקורא פנימה. לא תמיד זה נעים כשחודרים לך למחשבה, זו אגב הסיבה שהרבה מאוד כותבים בוחרים להתעטות באנונימיות. אבל שזה לא ימנע ממך לכתוב, אסור להשאיר את זה בפנים.
תודה שהכנסת אותנו
 

פנטגירו

New member
הי בסט

כןכן, אני יודעת שזה לא שמך, סלחי לי על הקיצור שבחרתי...
כשאנחנו כותבים קטע קצר אנחנו מגלים טפח קטן, תמונה קפואה בזמן. קטע קצר הוא מקום מבטחים שממנו קשה לצאת; כמו שן שעומדת ליפול- הלשון נוגעת, מכאיבה ומיד עוזבת. כך זה גם קטע קצר, אנחנו לרגע נוגעים בכאב ועוזבים. כי כואב...
אחד הדברים היפים בקריאה הוא להגיע לסיפור קצר, לחוות את הכאב עם הכותב ולגדול ממנו. סיפור קצר שעומד בפני עצמו ולא תמונה קפואה בזמן.

לגבי המבנה, בנית את הקטע יפה ובצורה מקורית, המעבר בין הייתי-אני-אתה ואז שוב חזרה להייתי מעביר בצורה חדה מאד את ההוויה של רגע קפוא בזמן.

בסופו של דבר- אהבתי. הייתי שמחה לקרוא הרחבת הקטע לסיפור קצר, אני מבינה שזה לא מתאים לך כרגע וחבל...

עריכה: הגהה...
 

TheBestOfMe

New member
כייף לדעת שאהבת

מכיוון שאני כותבת כמעט ורק על רגעים מחיי היוםיום שלי, הקטעים הקצרים הם כמו פאזל של חיי. למעשה כל חלק שאני כותבת הוא קטע קצר. אני לא כותבת סוף לכל חלק (אולי כי בתוכי אני מקווה שהסוף לא יהיה כואב, או לחילופין מפחדת לכתוב סוף טוב, כדי לא לטפס גבוה). כל חלק עומד בפני עצמו, אבל בסופו של דבר כשאני קוראת את זה לבדי כל קטע מתחבר לקודמו ולבא אחריו.. זה יוצר פאזל כמעט שלם. לעיתים חשבתי לחבר בין קטעים מסויימים, מה שיכול ליצור "סיפור", אבל טרם עשיתי זאת. אולי בעתיד אחבר קטעים ואשתף איתכם :)

תודה על התגובה.
 
למעלה