השערות לפרק 19

joeys pizza

New member
השערות לפרק 19../images/Emo58.gif

שהסוד של לוק יתגלה בפרק 19 בקשר לכיסא גלגלים והכל. אבל הוא מסתיר עוד מלא דברים מפתיעים זה בטוח. והוא יודע למה הם על האי הזה כי הוא אוהב להיות שם. והוא לא רוצה לעזוב לעולם. ומישהו יגלה כנראה שהוא יודע איך לצאת משם או איך הם הגיעו לשם ואז בגלל שהוא יודע יותר מידי לוק יהרוג אותו. ואז...NO MORE FUN TIME LOCKE
 

Anat L

New member
מה?../images/Emo58.gif

מאיפה אתה יודע שלוק יודע איך לצאת מהאי? או שאתה סתם מנחש... יש בעיה במה שאמרת כי לפי הספוילרים לוק לא יהרוג מישהו הוא רק יעשה משהו שיגרום למישהו למות... בכל מקרה אני לא מאמינה שלוק יגרום במכוון למישהו למות.
 

joeys pizza

New member
../images/Emo58.gifכוונתי הייתה

שזה נראה כאילו לוק יודע הכל... איך לצוד איפה למצוא את: ג'ק(פרק 5)לפני שהוא נפל מהצוק, הוא הרגיש ששאנון מחבבת את סעיד ומה שמפריע לה זה בון, הוא ידע מתי היומולדת של קלייר (בערך, כי הוא הכין לה מתנה), שוולט שרף את הרפסודה, תמיד גם מראים את הפרצוף של לוק שקורה משהו- כאילו הוא כזה שגורם להם לעשות דברים לפי מה שהוא רוצה שיקרה. לדעתי.... והוא ראה את ה"מפלצת", ויש מלא רמיזות שהוא לא רוצה לעזוב, ושהאי הוא משהו שהוא חיכה לו כל הזמן. הוא יודע הכל בקיצור- אז אני משער שהוא גם יודע איך לצאת אבל הוא לא אומר לאף אחד כלום כי הוא לא רוצה לצאת משם והוא גם לא רוצה להיות לבד שם. תמיד מראים לנו את לוק בתור הדוד הטוב שעוזר לכולם אם זה בעשיית דבר או רק במילים הוא תמיד עוזר- ובגלל זה אני חושב שהוא ידפוק את כולם בסוף ואפילו לגרום למישהו שיודע יותר מידי פרטים על האי לההרג בכוונה.
 

TheCharm

New member
עלה בדעתך ש...../images/Emo58.gif

לוק לא רוצה לעזוב את האי כי הוא חושב שברגע שהוא יעזוב אז הוא יחזור להיות נכה? הרי האי הוא זה שהחזיר אותו על רגליו, והאי הוא בעצם נס בשבילו. אלא אם כן התגלו דברים אחרים או משהו, כי אני ראיתי רק עד פרק 6 בינתיים.
 

joeys pizza

New member
נצל"ש ../images/Emo58.gif

השערה שלי בעקבות המשפט על הפרק האחרון: and let's just say that episode is all about the circle of life." התינוק של קליר יוולד ומישהו מהם ימות. יש מצב שהנשמה של זה שימות תכנס בתוך התינוק הנולד. מה דעתכם על התיאוריה?
 

M i l k y W a y

New member
אמאלהה!!../images/Emo58.gif

זה נשמע פרק מפחיד...אני לא רוצה שמישהו ימות!!! אבל לא אמרו שבפרק האחרון מישהו ימות???ופרק 19 לא הפרק האחרון לפי מה שהבנתי... וגם בהודעה הראשונה שרשמת, למה אתה חושב שזה יהיה קשור ללוק??
 

joeys pizza

New member
אוקי אז ככה../images/Emo58.gif

בהודעה הראשונה התכוונתי לפרק 19. וזאת הייתה השערה שלי בקשר ללוק. ובהודעה הניצלושית השנייה התכוונתי לפרק 24 שהוא הפרק האחרון בסידרה.
 

TheCharm

New member
כבר הראו קטעים

מתוך הפרק הבא בחדשות E והראו שקלייר יולדת, ככה שהיא לא תילד בפרק האחרון.....
 

joeys pizza

New member
../images/Emo58.gifקראתי ש...

מי שימות לא ימות בפרק האחרון... הוא ימות הרבה לפני כן וזה לא סיום העונה. ושהמישהו הזה ימות קלייר תלד. כמו מן גלגל החיים "מישהו נולד, מישהו מת". אולי אפילו הנשמה של זה שימות תעבור לתינוק של קלייר. ולתינוק הזה יש משהו מיוחד ובגלל זה אית'ן כל כך רצה אותו.... אבל זה כבר הראש והדימיון שלי...
 
למעלה