השתתפות במחקר העוסק באובדן בנסיבות טראומטיות

1אחות1

New member
השתתפות במחקר העוסק באובדן בנסיבות טראומטיות

שלום רב,

שמי ליטל, ואני סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת חיפה וחוקרת במרכז הבינלאומי לחקר אובדן שכול וחוסן נפשי באוניברסיטת חיפה.

לצערי, לפני שלוש שנים איבדתי את אחי הגדול, ואת עבודת התזה במסגרת לימודי הM.A אני מקדישה לחקר תהיליכי אבל של הורים בעקבות אובדן בנסיבות טראומטיות - עקב תאונת דרכים או התאבדות - אסון מטלטל הדורש מההורים התמודדות מתמשכת ומורכבת.

מטרת המחקר היא לעקוב מקרוב ולהבין טוב יותר את התמודדותם של הורים עם האובדן כמו גם לעמוד על התהליכים הייחודיים המאפיינים אובדן ילד או ילדה בנסיבות טראומטיות מסוימות.
אנו מקווים כי תוצאות מחקר זה יוכלו בהמשך לתרום להבנת הצרכים של אוכלוסיית ההורים השכולים ושנוכל ללמוד מכם על דרכים לעזור לאנשים אחרים.

אמהות ו/או אבות שאיבדו ילד בנסיבות של תאונת דרכים או התאבדות מוזמנים לקחת חלק במחקר ולעזור לנו להרחיב את גוף הידע בכל הנוגע להתמודדותם של הורים שכולים.
השתתפות במחקר כוללת מילוי מספר שאלונים שישלחו אליכם ישירות (בדואר או במייל). אורך הזמן הדרוש להשתתפות במחקר הוא פחות משעה .

חשוב לציין כי השאלונים הינם אנונימיים ונעדרים פרטים מזהים. כמו כן, המחקר קיבל אישור של ועדת האתיקה של אוניברסיטת חיפה. בתום המחקר נעלה את תוצאות המחקר הסופיות לאתר האינטרנט של המרכז לחקר אובדן ושכול, התוצאות אינן מכילות כל פרט מזהה.

במידה ואת/ה מוכן/ה לשקול השתתפות במחקר, אודה באם תשלח/י לכתובת המייל שלי את הפרטים שלכם, או תצרו איתי קשר באופן טלפוני. באם אתם מתלבטים, ויש לכם שאלות בנוגע למחקר- אשמח לענות עליהן.

מוזמנים לכתוב אלי לכתובת המייל: [email protected]
כמו כן , ניתן ליצור קשר טלפוני במספר: 0528450815

תודה מראש על שיתוף הפעולה

בברכה,
ליטל קפלן
חוקרת, המגמה לפסיכולוגיה קלינית,
פרופסור שמשון רובין, מנחה
 
למעלה