ואיך יקראו לדוורים שנה הבאה?

ido mazor

New member
אולי "התגליות"?

השם הרשמי של הקבוצה יהיה:Discovery Channel Pro Cycling Team בתרגום חופשי: קבוצת הרכיבה המקצוענית של ערוץ דיסקברי. דיסקברי בעברית = גילוי, תגלית. כינויים עבריים אפשריים לקבוצה: המגלים, הגלאים, התגליות, הגילויים. אפשר לעשות סקר על השם המועדף... לדעתי "התגליות" מצלצל הכי טוב, דוגמאות: "ארמסטרונג ושאר התגליות הכתיבו את הקצב". "התגליות ניצחו בנגד השעון הקבוצתי". "לקראת סוף העליה הדבוקה הידלדלה ובין עשרת הרוכבים המובילים נשארו רק ארמסטרונג ועוד שני תגליות, מאיו, אולריך וסלבודלי, המילטון וסביליה". "בפאריס-רובא 2005 ביג ג'ורג' הינקאפי הוכיח כי התגליות הם לא קבוצה רק לגרנד טורים" "הרכבת הלבנה של התגליות היא אימת הפלוטון".
 
גדול!!!!!

אם יש משהו שמפריע לי בעיסקת דיסקאברי, זה הצבע של המדים. למה לבן? מה יהיה עם הרכבת הכחולה? אם כבר מחילפים צבע, אז למה לא אדום? אדום עולה!!!!
 
לבן זה באמת לא ה-צבע המועדף

יש להם סיבה ללבן הזה? משהו מיוחד? אדום זה צעקני מדי (וזה יחשב כהעתקה מסאקו
), אבל כדאי להם לשקול להישאר בכחול
 
יש כבר קבוצה בכחול...

והשנה אני מבטיח לך ששדרי יורוספורט יתבלבלו בין הקבוצות, USPS וליברטי סאוגרוס (רוברטו הראס).
 
שווה לראות- ובשנים אחרות לא היה?

לא היה כזה בילבול? או שרק הדוורים היו בכחול?
 

ido mazor

New member
היו הרבה בלבולים

אל תדאגו, אם יש סיכוי קטן לבלבול דאפילד כבר יתבלבל. אבל אנחנו אוהבים אותו כמו שהוא! דיוויד דאפילד המלך!
 

ido mazor

New member
אני מניח שהצבע ייקבע ע"י דיסקברי...

הצבע הדומיננטי ברשות הדואר האמריקאית הוא כחול ומכאן המדים של הרכבת הכחולה. נראה לי שהלוגו של דיסקברי, בצורת כדור הארץ הכחלחל, יהיה הכי בולט על רקע לבן. ככה זה נראה בחולצה הלבנה שהניף ארמסטרונג, שבאמת לא נראתה מדהים. בכל מקרה עד לעונה הבאה יהיה הרבה זמן למומחי העיצוב לעבוד על העניין ואני מקווה שיצא משהו סביר לתלבושת של קבוצת התגליות ("התגליות" - כל הזכויות שמורות, עדו מזור 2004). דרך אגב: גם התלבושת הכחולה של פוסטל ממש לא מדהימה לדעתי. יש לאמריקאים הרבה מה ללמוד מהאיטלקים והספרדים בנושא העיצוב... לדעתי התלבושות של מאפי, סאקו וקלמה נחמדות, והכי מדליק הכתום של אוסקלטל (למה הגעתי לחנות אופניים אי שם בפירנאים, מלאה בציוד כתום אוסקלטלי מדליק, דווקא כשהיא היתה סגורה?? למה???!!!)
 
מצטער עידו אבל כל הזכויות...

שמורות לי, הודעה מלפני כמה ימים בפורום הזה בעמוד הזה: המדים החדשים של הקבוצה האמריקאית יהיו כנראה בצבע לבן. ושאלה חשובה: עד היום הפועלים של לאנס נקראו "הדוורים", איך הם יקראו מעכשיו, "המגלים"? או "החוקרים"? וד"א המדים הכי יפים הם של אלסיו-ביאנקי (ולמען האמת אלו גם האופניים היפות ביותר בדבוקה).
 

ido mazor

New member
פיכסה

לא אוהב... התלבושת של ביאנקי בשנה שעברה, שאולריך רכב איתה בטור, הרבה יותר יפה. השנה לדעתי זה זוועה.
 

ido mazor

New member
יש הבדל גדול בין "המגלים" ל"תגליות"

"התגליות" הרבה יותר יפה! אבל בגלל שאני איש נדיב אני מוכן לתת לך 10% מהרווחים.
 
אני חושב שאקי קצת מבוגר מדי...

בשביל להיות תגלית. ולכן כל רוכב הוא מגלה או חוקר: משהו בסגנון של ואסקו דה גמה, קולומבוס או מגלן
 

ido mazor

New member
לא לא לא, "התגליות" זה השם

"התגליות" מצלצל הרבה יותר טוב. נשמע צעיר וקליל וחדשני. "החוקרים" או "המגלים" נשמע זוועה, כמו איזה חבורת נאדים נפוחים, פרופסורים מהאוניברסיטה. אל תהיה קטנוני, אולי אקי עוד יפתיע? הוא עוד צעיר כל החיים לפניו!
 

natyh

New member
מגלי עולם ...

ניתן לארגן לחברים טיפוס הרים קליל רכוב ( אני מתנדב להדריך) יש EPO וקוקה בשפע ... וניתן די בקלות לשבור את השיאים בהרים . בואו נראה את הגלים ...
 
בשנות השבעים הייתה להקת "התגליות"

כוכבי על במתחם האוונגרדי של רחוב המסגר. נראה לכם ראוי לקרוא לקבוצתו של הרוכב הטוב ביותר בטור דה פראנס בחמש השנים האחרונות בשם של להקת רוק ישראלית משנות השבעים? אפשר ללכת עם זה עד הסוף.. נעלי פלטפורמה מכנסי פעמון ( ילדים לא להיות בשוק זה היה לפני עידן ה SMS,כאילו, כזה,נראה לך ודההה...) חולצות פרחוניות (כבר הייתה קבוצה עם פרחים על החולצה ואין כמו פרחים בקנה ובנות בצריח....) אגב.... שאני חושב על זה.... לאנס כנראה רמז לנו על זה כבר לפני שנים. זוכרים את הפאה שהוא חבש בקטע הסיום של הטור? כנראה שהוא התחפש אז לאחד מחברי להקת התגליות. עכשיו יורד לנו האסימון?!?!?
 
למעלה