ויצא דבר בישראל

מתביישת

New member
ויצא דבר בישראל

הריני להודיעכם ולכבוד הוא לי להכריז בפורום זה שלשם שינוי הגיע תורם של הרבנים לצאת לשנת שמיטה. מנוחה מקללות. מנוחה מהתנשאות. ושמיטה מסחיטת כספים. מה דעתכם רבותי? מצאתי פסיקה זו בשולחן ערוך בו נאמר כך:ובשמיטת שנת 2000, ינוחו רבני ישראל והגולה מכל עיסוק ציבורי, פוליטי ושערוריתי, ויתפנו סוף כל סוף ללמוד קצת תורה ודרך ארץ שקדמה לה.
 

שלמי

New member
אני מתבייש

ב``ה למתביישת אני מתבייש שיש חברה שעושים הכללה פושעת וכוללנית על הרבנים אני מוחה על זה בתוקף, איזה סחיטת כספים?? איזה קללות?? שלמי
 

חיים א

New member
עדיף להתבייש מלכתוב שטויות.

שלמי, למה אתה מתמם מי מפרנס את כל ישיבות החרדים (אולי הם מעבודתם הקשה בתעשיה, בשירותים ???). מי הלעיז על יוסי שריד שכהמן הוא? מי אמר שהשמאלנים אינם יהודים? מי אמר שהרבי מלובביטש אינו יהודי (בועל אותו משקל האם לא אמר האחרון שהרבי מגור אינו יהודי)?) מי כינה את הערבים נחשים ואת השופטים בועלי נידות ? אני חושב שהתמונה ברורה. ההכללה אם כי אינה נכונה צודקת היות ואין אף רב אחד שקם ועומד לפני המחנה ופועל להפסקת הענין המטופש הזה כולם עסוקים בהכשרים (מקור פרנסתם) במלחמות יוקרה (כך ההכשר נחשב יותר ומכניס יותר) ובתחרות מי מלעיז יותר בקול על החילוניים ובכן אולי רצוי שכן יטלו הרבנים שנת חופשה וילמדו תורה עם דרך ארץ. ואגב אוהב את המלאכה ושונא את הרבנות לא מתאים לאף אחד מהם (זוכר, זה אפיון הצדיק בפרקי אבות).. בתקוה שתשכיל ותבין.
 

מתביישת

New member
כל הכבוד

כל הכבוד לך חיים א. אתה גדול. אתה ענק. סוף סוף מישהו מבין אותי ואת שאט הנפש שיש לי מכת הצבועים שאפילו אותם מקיא אקודושבורכו. אני מסכימה עם כל מילה שנכתבה בשמך וניכר עליך שאתה כבר עם רגל אחת בחוץ. אז חזק ואמץ ואם אתה רוצה כמה טיפים, צור איתי קשר ושיהיה לך רק טוב. שנה טובה אוהבת ושמחה שתהיה לך.
 

bb

New member
למה רגל בחוץ???

אפשר ורצוי להיות ביקורתי. אין צורך להסיק מזה מייד מסקנות שמי שמבקר תופעות שליליות, גם כשהן בציבור אליו הוא משתייך, רוצה להקיא את עצמו מתוך אותו ציבור. העובדה שהפוליטיקאים (כולל הרבנים), מייצגי הדת בתקשורת, מייצגים אותה באופן אומלל ביותר לא צריכה בהכרח להוביל למסקנה שהדת עצמה פגומה.
 

חיים א

New member
אין דבר פסול בדת.

ידידי, אין דבר פסול בדת !!! אם תסתכלו במילון תראו שדת פרושה חק. והדת היהודית כמו כל דת אחרת היא אוסף חוקים. חק יכול להיות הגיוני או בלתי הגיוני, עומה על צורך או אות מתה אולם רוע הוא תכונה אנושית. ולכן אין בדת כל רע. הרע הוא בחלק מהדתיים ובאופן השימוש שהם עושים בדת. כיום הפכה הדת לנושא מרכזי בכל ביב שופכין וכל פושע הופך להיות צדיק בבא-ברוך גנב שהורשע ועברין תנועה מורשע הפך צדיק, דרעי גם הוא גנב מורשע (אגב עד כמה שידיעתי מגעת העונש הקבוע בתורה על קבלת שוחד הוא מיתה) עולה כיום למעלת קדוש מעונה ונרדף בשל דתו (השלב הבא קידוש השם). לפיכך חובה עלינו להפריד את הדת מהמדינה ואת הדתיים מהתקציב. אינני עושה הכללות חשנם דתים שחושבים בדיוק כך ואשר מאסו בשחיתות ובהתבזות אולם קולם של אילו לא נשמע והם משאירים את הזירה לאילו שהפכו את הדת קרדום לחפור בו ותירוץ לחרחר ריב ומדנים. על הציבור הדתי המתון להבין כי הת או יותר נכון הפולחן הדתי הוא עיסוק פרטי שנעשה למען הנפש שלך עצמך (תחביב אם תרצו) והיא אינה ממלאת את כל צרכי העולם הזה . אין צורך שגמול מיוחד לאילו העוסקים בפולחן דתי או בלימוד הדת יותר משיש צורך בגמול לאספן בולים או לסטודנט. ותחשבו על זה.
 

שלמי

New member
חיים שבוע טוב

ב``ה חיים, מצטער על האיחור בתגובה, רק שאני לא הייתי כאן על מנת לענות, ולעניין, אני חושב בדיוק כמוך וכמו מתביישת, ``מרן`` דיבר שטויות כולנו יודעים את זה, וגם הוא יודע את זה, אבל מכאן, ועד להפיל ת`תיק על כל הרבנים הדרך רחוקה רחוקה, וגם הוא שדיבר שטויות (לא שאני בא להגן עליו, אני לא דובר שלו יש לו את איציק סודרי) יש פליטות פה אומללות לכל אחד, (אולי לו יש יותר מידי??) ולנושא הישיבות, אני סיימתי את שש שנות לימודי בישיבה, יכלתי להמשיך לכוייל רק שאני חושב ש``יגיע כפיך כי תאכל``, ולא לשבת על חשבונם של אחרים ולכן למדתי מקצוע שבו אני עובד אבל, צריך גם לומדי תודה, אפילו בן גוריון המנוח, נתן לזה גושפנקה, שיהיה לנו באמת רק טוב שלמי
 
למעלה