ויצ"ו - לקידום נשים בישראל....

ויצ"ו - לקידום נשים בישראל....

שוחחתי אתמול עם מכרה - אשת אשכולות שיצאה לאחרונה לגימלאות והחליטה להקדיש חלק מזמנה להתנדבות בויצ"ו. היא היתה המומה לגלות שהרוב המכריע של המנהלות השכירות הן.... מנהלים. כלומר - נשים מתנדבות ו/או זוטרות, גברים בעמדות ניהול. מ-ע-נ-י-י-ן (אם כי לא מפתיע).
 

shlomit s

New member
תביעה ייצוגית

אני דוקא שמעתי היום על גבר שתובע תביעה ייצוגית את נשות כל העולם בטענה שהן תופסות את כל המשרות החשובות....
 

dani09

New member
מאוד מעניין

אבל, מכאן צצה השאלה - מדוע שאישה שנמצאת במערכת,לא תנסה להשתלב בעמדת ניהול? השאלה היא האם נשים ניסו ופנו למשרות אלו? אך, בכל זאת כמו שכתבת חנה - מעניין, אך לא מפתיע. בוקר-טוב שיהיה...
 

BooBee

New member
ולא רק זה, חנה

הן בנעמ"ת והן בויצ"ו, רוב הנשים שעובדות שם בתפקידים לא ניהוליים, מרוויחות משכורת מינימום וחלקן אף פחות מזה ונדרשות לסור לביטוח הלאומי להשלמת הכנסה. בעיקר בנעמ"ת, לפי מה שאני הבנתי ושמעתי וראיתי תלושי משכורת, אבל לא רק. בויצ"ו זה גם ככה, המגמתיות הזו בהנצחת פערי השכר לנשים וצמצומם עד לכדי מינימום. יש המון בעיות עם הארגונים האלה, כמו שאני רואה את זה, בסמוך כמובן, לפעילות המבורכת שהארגונים האלה עושים. אבל שוב, דרוש בדק בית רציני בשני הארגונים האלה ויפה שעה אחת קודם. רויטל.
 

shlomit s

New member
אמת לאמיתה

אני מצטרפת,בנעמת ממש דורסים את זכויותיהן של העובדות שלהן(אני יודעת על מעונות היום...)ברגל גסה!!!יש בארגוני הנשים מחלקה מיוחדת שמטפלת בזה,לא!?
 
למעלה