חבריי הפורום היקרים!

חבריי הפורום היקרים! ../images/Emo119.gif

כידוע, כל אחד שקיים כביכול צריך להיות לו ערך בויקיפדיה! ואילו לרוני לוי היקר אין ערך, אז אני חושבת שכדאי שכולנו פה נחבר ביחד ערך כדי שנוכל לעלות אותו לאתר! יאללההה פורום דנידין!!!!!!!!!!!!!
 

לייפזXD

New member
לכו על זה.. אהבתי את הרעיון.. מאיפה זה באלך?

חחח.. אני לא טובה בזה>
 
אני מתכוונת שיש לו...../images/Emo119.gif

אבל הוא עלוב ואפילו אין שם תמונה... ואני חושבת שנוכל לערוך אותו לאחד טוב יותר..
 
אני חושבת שזה רעיון טוב לחבר יחד...

האמת אפשר כל אחד להוסיף ולהוסיף....רק שתדלו להוסיף דברים אמיתיים ולא שטויות חח. וחוץ מזה אין לכתוב בויקיפדיה רגשות וכל זה.צריך ממש להיות ספציפיים... יאלה בואו נוסיף... (ולא את זה שהוא אוהב שניצל ופירה חחח)
 
בואו נוסיף למה שקיים כבר: ../images/Emo119.gif

רוני לוי, הידוע יותר בכינוי דנידין, הוא ראפר ומוזיקאי ישראלי. ביוגרפיה לוי נולד ביפו שם הוא מתגורר . עבר דירה לא מזמן מבית הוריו.. רוני נולד ב- 21.7.82 . במהלך שנות התשעים השתתף בתפקיד אורח בתוכנית "הקומדי סטור" לצד דמותו של ניסים בוסקילה. במהלך תקופת שירות הסדיר של לוי, החל להופיע לצד זמר ההיפ הופ הישראלי אבי מסיקה בלהיטים "מציאות מדומה" ו"תני לי אהבה". במהלך תקופה זו בחר לוי בשם הבמה "דנידין" (שם אשר מבוסס על הדמות הבידיונית דנידין הרואה ואינו נראה). החל מ-2006 לוי התפתח והחל לכתוב את השירים של עצמו לבד, וכמו כן הוא שר יחד עם עוד זמרים, ביניהם: אלון דה לוקו, כלא 6, ליאור מיארה, מוגרבי ועוד. בספטמבר 2006 יצא אלבום הבכורה של לוי "מחזיק מעמד" אשר הכיל שירים אותם ביצע לבדו ושירים אותם ביצע לצד זמרים נוספים. קישורים חיצוניים דנידין, באתר MOOMA
 
יאללה מנסה.. ../images/Emo119.gif

רוני לוי, הידוע בשם הבמה דנידין, נולד ב21.07.1982 ביפו, שם התגורר בבית הוריו, עד קיץ 2008. רוני ניסה את מזלו בתחום הסטנד-אפ וביצע הופעות מספר, כולל מספר הופעות מול קהל רב אנשים באילת. הוא גם כן השתתף בתפקיד אורח ב"קומדי סטור" לצד דמותו של ניסים בוסקילה ורבים טובים אחרים: צביקה הדר, אסף אשתר, גיל ססובר ועוד. במהלך השירות הסדיר של רוני, הוא החל לשיר עם הראפר הישראלי אבי מסיקה, והשתתף בלהיטיו "תני לי אהבה" ו"ומציאות מדומה". עקב העובדה שאבי מסיקה מקבל את הפירגונים וכל הפוקוס רוני החליט ששם במה שלו יהיה דנידין-דמות בידיונית שהיא בלתי נראת. החל מ-2006 דנידין החל לכתוב שירים לעצמו והוא שר עם זמרים נוספים כגון: אלון דה לוקו, כלא 6, ליאור מיארה, מוגרבי ועוד. בספטמבר 2006 הוא הוציא את האלבום הראשון שלו "מחזיק מעמד" והוציא סינגלים מהאלבום שבהמשך נהפכו ללהיטים כגון :הסוד שלי ממך" ו"שיר אהבה למוזה" ו"מחזיק מעמד". באלבום שרו לצידו זמרים נוספים וגם ביצעו קאבר לשיר "ימים טובים". כעת עובד רוני על האלבום השני שלו. תאריך יציאת האלבום עוד לא ידוע.
 
למעלה