חדשות נחמדות מחזית הפקת יום השנה

חדשות נחמדות מחזית הפקת יום השנה

שלום לכולם, להקת הדש נחש מצטרפת לחגיגה והם יבצעו שיר שהם כתבו לכבוד מאיר ועוד שיר של מאיר... אגב, הפוסטר שפירסמתי כאן כבר לא רלוונטי אז להתעלם ממנו, כשיהיה החדש והמעודכן, אפרסם אותו שוב. לגבי השירים ומי מבצע מה, אין לי אפשרות לדעת (לא מגלים לאף אחד) אז לא ברור מי יעשה מה, חלקם קיבלו שירים שלא בוצעו מעולם ויושמעו לראשונה ביום האירוע. אשר לאמנים שלא השתתפו אף פעם, אנחנו מנסים שכל שנה יהיו אמנים אחרים אבל יש כאלו שכל קייץ לא מסתדר להם התאריך שלנו וזה פשוט לא קורה. צפו להפתעות...
 
חדשות מעולות!

למרות ההבדלים המובנים, אני חושב שיש לא מעט דמיון בין הדג-נחש (ובייחוד שאנן סטריט) למאיר אריאל. גם הם נותנים כבוד למילים, מסתכלים על החיים במבט אאוט-סיידרי, מזקקים תמונות ישראליות לשירים ולא פוחדים להתעמת עם דעות מקובלות. עוד סיבה טובה לבוא למופע!
 

ilovelior

New member
שירים חדשים...........

איזו התרגשות! אולי תשקלו לחלק לאנשים באירוע את המילים לשירים החדשים המדוברים. או אפילו כמה ימים לפני המופע תפרסמי את המילים פה, ככה אנשים יוכלו לעבור עליהם קצת ולהתחבר. סתם רעיונות , כי אני לפחות יודע , שלי קשה לקלוט ולהבין בביצוע "לייב" את המילים בשלמותן, במיוחד כשזו השמיעה הראשונה. מחכה בכליון אוזניים.
 

טחורדכי

New member
ברכות חמות למצטרפים.../images/Emo45.gif

את כל הזמן שואלת: "מה עם שחר? הוא לא מופיע"??? אמרתי לך:"סבלנות, הוא עוד יפתיע"!! אני הייתי מצמיד לו את "זרעי קיץ" או/וגם את "נשל הנחש" ולדג נחש אולי את "מכופף הבננות" או את "דלת אחורית" ובאשר אליך, ילדה היכנסי כבר לאוטו וניסע.
 
למעלה