חשוב - נא לקרוא

Nienna17

New member
חשוב - נא לקרוא ../images/Emo70.gif

אני רוצה למשך את תשומת ליבכם למספר שניות, ונא לקחת ברצינות וליישם בעתיד את מה שכתוב בהמשך: היום נפתח שרשור חדש לגבי הודעת תחרות חדשה, אך העניין לא תואם איתי קודם. אנא, בעתיד אם ברצונכם לפתוח כל משהו שכולל פורום אחר או תחרות בעלת חוקים מסויימים אנא שלחו לי מסר קודם בשביל לתאם את העניין. לפתוח שרשור (אני מדברת על שרשורים מסויימים כמו תחרות ולא שרשורים כגון OFF ושרשורי תמונות למיניהם, רק דברים רשמיים שדורשים תיאום איתי) על דעת עצמכם הוא דבר רציני וצריך לקחת בחשבון הרבה דברים שדורשים קודם כל התייעצות איתי. מנהל פורום דוגמנות חש לא בנוח עם הודעה מסוג זה שתפורסם בפורום שלו ולכן היא נמחקה. כדי למנוע בלגן ובלבול השרשור שהועלה כאן יימחק גם הוא. כאשר נתאם את כל הדברים נעלה שרשור חדש. יום טוב, ומצטערת על האי נוחות - לתלונות פנו במסרים.
 
../images/Emo45.gifשום אי נוחות..צודקת :)

אגב ..אני מנצלת להצעות-תגיבו מה דעתכם: **אולי נקבע כמו בפורומים אחרים תקופה מסויימת לפתיחה שרשורי אוף (נניח 4 ימים/3 ימים) **אולי נפתח שרשור נוסף כל יומיים ככה של כל מי שרוצה שירטשו לו רק עד 2 תמונות (כי יש כאלה שלא צריכים מלא תמונות רק תמונה אחת וחבל על מלא שרשורים..ואז את זה אפשר לנעוץ וכולם יראו..לא?) **אולי נעשה גם מאמר/טופיק שבו ניתן הוראות לגולשים המבקשים ריטוש (נניח נסביר להם כמו שהיה בכותרת בקומונה איזה גודל של תמונה הוא טוב,איזו איכות..מה כן אפשרי לעשות ומה לא וכדומה?) וכל אחד מחברי הפורום עם רעיון בנושא זה שייתן הגבלות/דרישות שלדעתו צריכות כדי שאנשים שיעלו תמונות ממש פגומות שאי אפשר לתקנן,לא יעשו זאת/ידעו שההודעה עלולה להמחק כי התמונה לא בתקנות..) חחח חפרתי סורי!
 

just טלוש

New member
לדעתי-

ההצעה הראשונה די מוגזמת,כלומר לדעתי,שרשור אוף צריך להפתח כשצריכים אחד חדש. לא צריך להגביל את פתיחת האוף בזמן....כשיתמלא אחד- ייפתח אחד חדש. ולגבי שתי ההצעות האחרות אני מסכימה לגמרי....צריך מאמר שיסביר את תקנון הפורום ושיהיה בגדול,וצריך שרשור תמונות כמו שפותחים בפורום דוגמנות? כזה. לפתוח שרשור תמונות שבו כל התמונות של אותו היום ישורשרו אליו..ושם ירטשו
 

Nienna17

New member
נשמע מעולה

אבל מכיוון שאני לא יכולה לדאוג לאלף שרשורים בבת אחת, אשמח אם יהיו אנשים שיתנדבו לפתוח כל פעם שרשור חדש (עם זה אוף, שרשור מרוכז לריטושים, אתגרים, עצות וכו'). אני לא צריכה הרבה רק כמה לשרשורי אוף ושרשורים מרוכזים לריטושים. ולגבי המשפט האחרון, כן צריך לכתוב למעלה או בצד את הדרישות לתמונות ריטוש (אני לא יודעת אם ללכת עד כדי כך רחוק ולמחוק תמונות שלא עולות על הדרישות אבל נראה). בכל מקרה, לגבי שרשורים מרוכזים לריטוש תמונות אני ממליצה שיהיה אחד פעיל כל הזמן. כשהשרשור עובר לעמוד הבא לדוגמא אפשר לפתוח שרשור חדש - הרבה יותר עדיף. דרך אגב שמתם לב שאם כותבים נשמע באנגלית זה יוצא bang? סתם פרט לא חשוב חחחח :- D
 
טוב מתנצלת על ההשתלטות...

אבל תעשי כזאת תחרות... רק רציתי לעשות לכם קצת כיף ועכשיו אני מרגישה שאיכזבתי
 

Nienna17

New member
לא,לא לא איכזבת ../images/Emo13.gif

אל תדאגי. הבעיה הייתה שזה פשוט לא היה מאורגן. מתוך שיקולים מסויימים הייתי חייבת לסגור את השרשור. לא אכזבת שום דבר ולהפך את תעזרי כאשר כן נפתח את התחרות.
 

Nienna17

New member
אני אומרת פעם אחת בשבוע

תבחרי יום וכל שבוע תפתחי אותו
.
 

just טלוש

New member
זה בסדר,פשוט אני לא אוהבת שקוראים

לי ככה גם לא בתור כינוי
[ויש כאלה] אבל לך אני מבליגה
 
../images/Emo45.gifיס סר!

בכלל לא הבנתי את הרעיון של "אמץ לך דוגמנית" או משהו כזה
.
 
../images/Emo6.gif

אמורים לשנות את הרקע או הצבעים כדי שיראה כאילו אתה/ה עושה בוק לדוגמנית... ושהיא מצידה תצטלם איך שאת מבקשת או שתשלח לך תמונות עם גוף מלא או משהו...אני בטוחה שהן ישתפו פעולה כי הן אוהבות להצטלם ואני בטוחה שהיו שמחות לעיצובים יפים... למשל בחוברת של פוקס יש תמיד נושא... אחד בבית הספר , אחד ברחוב ואחד מסיבה... מצידי תבחרי נושא פרפרים ותשתמשי בפרפרים בכל תמונה שאת עושה.. הבנתוס? אחרי הכל בפוטושופ אפשר לעשות הכל... וגם זה כמובן אם אתן מוכנות להשקיע =) שורה תחתונה לעשות עיצוב ב-2,3 תמונות שאיתם היית מוציאה חוברת קולקצייה חדשה לבגדים שהדוגמנית לובשת... מקווה שהייתי ברורה מספיק.. ושמעו אני חשבתי שזה יהיה מאתגר וכיף אז הצעתי .. אם לא רוצות אז לא חייב=)
 
למעלה