טוב אז המחווה!

קוֹבּ

New member
טוב אז המחווה! ../images/Emo41.gif

אני אכתוב את דעתי הצנועה. בקצרה. ואנסה להיות מאוזן למרות שכרגע אני זוכר רק דברים טובים. נהנתי והתרגשתי מאוד. אני חושב שהיתה עבודת גיטרות יוצאת מן הכלל, מרשים ברמות מטורפות, והיתה תשומת לב מדהימה לדקויות, השקעה באפקטים וברבדים השונים של כל שיר. הכי נהנתי בJUST וב2+2=5, וגם מאוד בפאראנויד אנדרויד. אהבתי גם את התופים, וגם הקלידן היה תוספת ראויה וממש העשיר את השירים, ולא ממש שמתי לב לבסיסטית אבל כשהיה לה מקום קצת יותר משמעותי כמו בפאראנויד אז היא היתה אחלה. הזמר היה טוב מתי שלא היה צורך ברגישות, כלומר אהבתי את החלקים הפרועים והמשוגעים ופחות אהבתי כשהיה צורך באיפוק או הבעה מורכבת של רגשות, כמו קארמה פוליס ופייק פלסטיק טריז. אבל בכלליות אחלה זמר. יגאל עשה קולות רקע מדהימים. ובכלליות היתה אוירה טובה ותחושה שהכל מהוקצע ונעשה מתוך אהבה לשירים. ממש נהנתי וגם כל החברים שבאו איתי, אתם תותחי על ועשיתם לי חשק להופיע גם. מוזיקלית זה היה ערב מושלם מושלם מושלם. כל הכבוד ותודה!
 

Adidason326655

New member
WoW!

היה ממש כיף וגם מסתמנת עוד הופעה ב-21 לחודש גם כן בסאבליים למי שפספס כחלק מהופעה של Hang The DJ יש לנו איזה שעה ורבע להרביץ. אז הנה תמונות מאתמול ותודה לכל מי שבא! איך היה?
 

Xknight

New member
בנאדם, שיחקת אותה בגדול עם הגיטרה...אני בהחלט

מקנא ביכולות שלך חח:)
 
היי היי../images/Emo13.gif הייתה אחלה מחווה אתמול

יצא לי לראות 2 מחוות של להקה אחרת והם היו אחלה, הם עשו המון שירים (20 + ) ומהאלבומים היותר מאוחרים- שזה יתרון אדיר, אבל- לא הייתה להם טכניקה טובה כמו שלכם. פאקינג יצאת תותח שם בפארנויד וב-2+2=5 ובאופן כללי!
תשתדלו פעם הבאה שזה יהיה ארוך יותר, ואם אפשר מחווה שלא תיהיה רק the bends
חחח
 

קוֹבּ

New member
איך את יכולה לדעת? ראיתי כמה בנות צעירות

ותהיתי אם הן את. אין שום דרך לדעת בלי לשאול. אני לבשתי חולצה שחורה וג'ינס קרוע וישבתי בשולחן הכי מימין. אולי נתקלנו
.
 
אממ אמרתי שאני אלבש שמלה עם פסים וישבתי ליד

הבר סוג של, ורוב הסיכויים שנתקלנו כי לשבת ליד הבר משמע שכולם עברו לידי חח
 

ערן1987

New member
נראה שנהניתם

אני ממש מבואס שלא הייתי ): מקווה שאוכל להגיע להופעה הבאה! יש סטליסט אולי?
 

Adidason326655

New member
הסטליסט :

The Bends Just Bones High and Dry You No Surprises Fake Plastic Trees Karma Police Creep My Iron Lung 2+2=5 _______________ Airbag Paranoid Android ומסתבר שיש עוד הופעה אני אעלה פרטים מיד.
 

Adidason326655

New member
הסיכום שלי.

כל הרעיון התחיל מעידן (המתופף) וממני שמאסנו בלחפש את ההשראה והיינו זקוקים למשהו חדש אז זרקתי, בוא נקים הרכב מחווה לרדיוהד והופ זה קרה. היינו בדילמות קשות על כל שיר ועל כל פרט קטן, אני באופן אישי ראיתי את ההופעה הזאת כמין דרך שלי לבוא ולהתקדם מבחינת עצמי כנגן ובעיקר בפרפורמר. בחצי שנה האחרונה בניתי ריג שלא יבייש אף גיטריסט ושדרגתי את הגיטרה שלי במטרה להיות מסוגל לכבוש כל צליל יפה / מוזר / מדהים שיש. האמת שזאת הפעם הראשונה שאני נותן לעצמי להשתחרר ככה על הבמה ולהנות מהמוסיקה ברמה אבסולוטית לגמריי. להכיר כל תפקיד וכל סאונד אפקט הכי קטן בשירים הופך את החוויה לשונה לגמריי! החששות שלי היו בעיקר מחוסר הגיוון בסט-ליסט מבחינת אלבומים ושנים אבל הנחתי שכולם מבינים שצריך להתחיל ממקום טיפה פחות שאפתני אבל הנה, הוכחנו שאנחנו מסוגלים לפרק ת'אמא של כל שיר ושיר. עכשיו בכל מקרה, אנחנו מחפשים גיטריסט רית'ם, ברמה, שיבוא ויכנס להרכב בהקדם האפשרי ואם הוא יכול גם לשיר קצת אז הנה מה טוב ומה נעים. נהנתי כל כך לראות אנשים עם חולצות של רדיוהד, היה גדול ויש עתיד!
 
למעלה