Ccyclist
Well-known member
פעם ראשונה בארבע שנים (מינוס חודשיים) שטענתי את הרכב במטען ציבורי שאינו של טסלה. סירבול איום שמסביר כנראה מדוע פורד ו ג'י אם הגיעו למסקנה שצריך להצטרף לרשת ההטענה של טסלה, רשת שבסך הכל דורשת שתכניסו את התקע לשקע, מול חשבון באתר.
היינו בחופשה בקורנוול, במלונות אחרים היו מטענים איטיים של טסלה ( Destination Chargers ) של טסלה, אבל בשלנו היו ארבעה עמדות איטיות של איזו חברה שמעולם לא שמעתי עליה. באתר המלון ועל המטען היה מידע על האפליקציה של המטען. בגלל שעמדת הטעינה המהירה הקרובה היתה בכיוון ההפוך למספר נסיעות החלטנו שנשתמש בהן.
1. היינו צריכים לקרוע את שקית הפלסטיק שעטפה כבל טעינה שהגיע עם הרכב באוגוסט 2019. כמעט ארבע שנים שהשקית והכבל ישבו ללא מעש בבגאג'.
2. האפליקציה היתה איומה. לפעמים היה צריך לאתחל את הסמארטפון כדי שהיא תפתח. במפה שלה היא ידעה איפה אנחנו אבל לא הראתה את המטענים שבמלון. יש לה פילטר שמראה סוג תקע של טסלה שלא קיים באירופה אלא בצפון אמריקה. אי אפשר היה להתחיל טעינה על בסיס מידע אלא על בסיס QR ואם הפסקתי את הטעינה מהאפליקציה של הרכב - האפליקציה של המטען היתה קורסת ומסרבת לפעול ללא איתחול של הסמארטפון.
3. ה QR. כשטענתי בערב היה אפשר למצוא אותו, אבל בצהריים - הוא נעלם ! אחד מעובדי המלון הראה לי לאן הוא נעלם: העיצוב הגרוע של המטען מכסה את ה QR בחלון פלסטיק כהה חצי שקוף. אם עומדים מול המטען באור יום - אי אפשר לראות שיש שם QR. אם מתכופפים בדיוק לגובה של ה QR - אפשר לראות אותו ולסרוק אותו בזווית המאד מסויימת. בלילה יש מאחוריו LED אז אפשר לראות איפה הוא נמצא.
4. זמן ההתעסקות. במקום להכניס שקע לתקע כמו בטסלה - 5-10 דקות לפחות כל פעם של הוצאת כבלים, פתיחת אפליקציות, במקרים רבים - ניסיונות לגרום לאפליקציה לפעול.
כשהמטען פעל הטעינה עבדה כמו שציפינו.
בסך הכל טענו 6 פעמים במהלך החופשה, 3 פעמים במטענים האלו במלון ו3 במטענים מהירים של טסלה. הגדרנו לסוללת הרכב להיטען ל 90% במהלך הטיול.
במלון טענו פעמיים במשך שעה ופעם במשך 3 שעות. מחוז קורנוול משופע בנקודות עניין שהיו שעה פה ושעה שם מהמלון אז העדפנו להשאיר את הסוללה לכיוון המלא יותר. לא היינו צריכים לעשות טעינה ליילית.
בעמדות הטעינה המהירה של טסלה טענו פעם אחת בדרך למלון במשך כחצי שעה מינוס, ופעמיים לעשר דקות בערך. במטענים החדשים של ה 250KW בקושי יש זמן ללכת לשירותים עד שצריך לרוץ חזרה לרכב. טסלה קונסת נהגים שלא מפנים עמדות עם תום הטעינה.
היינו בחופשה בקורנוול, במלונות אחרים היו מטענים איטיים של טסלה ( Destination Chargers ) של טסלה, אבל בשלנו היו ארבעה עמדות איטיות של איזו חברה שמעולם לא שמעתי עליה. באתר המלון ועל המטען היה מידע על האפליקציה של המטען. בגלל שעמדת הטעינה המהירה הקרובה היתה בכיוון ההפוך למספר נסיעות החלטנו שנשתמש בהן.
1. היינו צריכים לקרוע את שקית הפלסטיק שעטפה כבל טעינה שהגיע עם הרכב באוגוסט 2019. כמעט ארבע שנים שהשקית והכבל ישבו ללא מעש בבגאג'.
2. האפליקציה היתה איומה. לפעמים היה צריך לאתחל את הסמארטפון כדי שהיא תפתח. במפה שלה היא ידעה איפה אנחנו אבל לא הראתה את המטענים שבמלון. יש לה פילטר שמראה סוג תקע של טסלה שלא קיים באירופה אלא בצפון אמריקה. אי אפשר היה להתחיל טעינה על בסיס מידע אלא על בסיס QR ואם הפסקתי את הטעינה מהאפליקציה של הרכב - האפליקציה של המטען היתה קורסת ומסרבת לפעול ללא איתחול של הסמארטפון.
3. ה QR. כשטענתי בערב היה אפשר למצוא אותו, אבל בצהריים - הוא נעלם ! אחד מעובדי המלון הראה לי לאן הוא נעלם: העיצוב הגרוע של המטען מכסה את ה QR בחלון פלסטיק כהה חצי שקוף. אם עומדים מול המטען באור יום - אי אפשר לראות שיש שם QR. אם מתכופפים בדיוק לגובה של ה QR - אפשר לראות אותו ולסרוק אותו בזווית המאד מסויימת. בלילה יש מאחוריו LED אז אפשר לראות איפה הוא נמצא.
4. זמן ההתעסקות. במקום להכניס שקע לתקע כמו בטסלה - 5-10 דקות לפחות כל פעם של הוצאת כבלים, פתיחת אפליקציות, במקרים רבים - ניסיונות לגרום לאפליקציה לפעול.
כשהמטען פעל הטעינה עבדה כמו שציפינו.
בסך הכל טענו 6 פעמים במהלך החופשה, 3 פעמים במטענים האלו במלון ו3 במטענים מהירים של טסלה. הגדרנו לסוללת הרכב להיטען ל 90% במהלך הטיול.
במלון טענו פעמיים במשך שעה ופעם במשך 3 שעות. מחוז קורנוול משופע בנקודות עניין שהיו שעה פה ושעה שם מהמלון אז העדפנו להשאיר את הסוללה לכיוון המלא יותר. לא היינו צריכים לעשות טעינה ליילית.
בעמדות הטעינה המהירה של טסלה טענו פעם אחת בדרך למלון במשך כחצי שעה מינוס, ופעמיים לעשר דקות בערך. במטענים החדשים של ה 250KW בקושי יש זמן ללכת לשירותים עד שצריך לרוץ חזרה לרכב. טסלה קונסת נהגים שלא מפנים עמדות עם תום הטעינה.