יאללה לא מחזיקה יותר מיוסי הזה..

daughter L93

New member
יאללה לא מחזיקה יותר מיוסי הזה..

כן, הערכתי אותו..כן אהבתי אותו. אבל נמאס, הוא לא מועיל יותר! הדבר המועיל היחיד שהוא עשה זה להצחיק, ואפילו את זה הוא כבר לא עושה! . הוא משעמם.. וכן לא כולם צדיקים כי הם בני אדם.. אין טעם לחפש בן אדם צדיק בווילה, כי קודם כל לקחו אנשים שישרדו במקום.. ואנשים צדיקים יפי נפש לא ישרדו שם. (למרות שיש גבול למשחק ששי שיחק שגבל בהפרת חוקים וההפקה לא עשתה שום דבר). אבל אם כבר למישהו מגיע את המיליון, זה לא לדורבן שיושב רגל על רגל כל היום, מתלונן, מרכל[כן הוא גם מרכל כמו כולם] אלא למישהו שתרם לווילה בדרך כלשהי.. לא חושבת שמגיע לו.. והקטע הוא שזה כבר מובטח לו כי כולם מאוהבים בו מעל למה שצריך.... אז הוא הצחיק! וואו! הוא משחק חכם... יודע שירוויח את המליון אז הוא לא מתאמץ יותר מדי שמא הגב שלו יקרוס או שיבזבז טו מא'צ אנרג'י כי היא כבר נגמרה כי אין לו סיגריות.. כן גם אני הערצתי אותו הערצה עיוורת.. אבל נפתחו לי העיניים.. ולא, הוא לא מי שאני רוצה שיזכה במילון כי פשוט לא מגיע לו! מה הוא כבר עשה בשביל המיליון? תסבירו! תנמקו! משהו?
 

clearer

New member
ככה זה,

כשלוקחים לבן אדם את הסיגריות שלו. הוא רגיל לעשן 3 קופסאות ביוםף ועכשיו הוא לא מעשן, זה מאד משפיע על ההתנהגות, לפחות בתחילת "הגמילה". חבל. אני יותר אוהבת אותו מרוצה וללא המתח של החוסר בניקוטין.
 

daughter L93

New member
אולי..

חח מצטטת את לאון ממש עכשיו: "וואי מה שקורה בבית הזה מאז ששי הלך נוראי! כולם נוגעים בבולבולים פתאום!" נממ שי לא נגע..לא... ^בלי קשר למה שכתבתי^ אני פשוט חושבת שהוא לא יותר מיוחד מהשאר.. חוץ מזה שגם הוא מבוגר וזה לא הוגן להשוות.. גם הם כשהם יגדלו ירכשו לעצמם יותר נסיון חיים.. ואני חושבת שאם כל אחד מאיתנו היה במוקמם היינו מתנהגים אותו הדבר כי זו הדרך לשרוד במקום כזה..
 
למעלה