יחסי בוס מזכירה

רותם410

New member
יחסי בוס מזכירה

אני עובדת במקום ממשלתי כבר 30 שנה. אני מודעת לכך שבוסים בגיל 60+ מעדיף מזכירה צעירה. הבוס במחלקה ביחסים נפלאים עם קולגה בת 35. הבוס מתנהג אלי זוועה. בגסות. בנבזות. צורח. כשאני פונה אליו, הוא לא מסתכל עלי. קצר רוח.לא נותן לי עבודה . אומר שאין לו עבודה בשבילי. כשקולגות בעבודה מבקשים עזרה, מה שמספק לי עבודה, הוא "לא מבין בשביל מה". פניתי לועד. אומרים לי תקבלי את זה כמו שזה בלי רגשות. הרבה בוסים מתנכלים למזכירות. כשאני מנסה לברר מדוע הוא צורח ומתנפח עוד יותר. אני בודקת אפשרות לצאת לפנסיה מלאה בגלל הגועל נפש הזה.אם לא אצא לפנסיה מלאה, אנזק כלכלית. האם ניתן לעשות משהו? הבסיס הוא שהוא אלרגי אלי.הדבר נובע משנאת בחורה חמודה בת 35 אלי. הבוס מרותק אליה ומוזן ממנה ופועל בהתאם. תודה.
 

restart2

New member
שינוי גישה

היי רותם 410 מצד אחד העבודה בלתי אפשרית מערכת יחסים עכורה.. מצד שני הפנסיה לא משהו.. מה עושים? בודקים האם ניתן לעבור לעבוד במחלקה אחרת. לברר האם האמונה "אני מודעת לכך שבוסים בגיל 60+ מעדיף מזכירה צעירה" נכונה? יש לך תרומה כלשהיא להתנהגות הבוס (שהיא שלילית מאוד בעיניי)? אני מכירה עובדות רבות בגילך שנהנות ממערכת יחסים פוריה מכבדת ויותר.. לגיל שלך יש יתרון ענק. תיקון ושיפור מערכת היחסים היא אפשרות נוספת.. אני בטוחה שאם תבדקי ימצאו אפשרויות נוספות. בהצלחה אירית שעל מאמנת אישית ועסקית
 

רותם410

New member
היי אירית

לא ניתן לעבור למחלקה אחרת. נבדק. בדיקת האמונה האם ...צעירה" - נוכחתי ב- 3 מקרים שכן. לבוס אחד היתה מזכירה נחמדה ומסורה 30 שנה ומשהקשישה והקליש שיערה עד כדי הקרחה, הוא לקח מזכירה בת 20+ חמודה מאד. והתנכר למבוגרת. אבל במקרה הזה הצעירה גילתה אמפתיה למבוגרת וכך המבוגרת היתה מחוזקת, מה שלא עזר לה לא להיות מפוטרת. יש לנו מנהל בכיר מזה 40 שנה שמעולם לא יצא עם הפקידות לסעוד צהרים. היום הוא כבן 60 ויוצא מדי יום עם מזכירתו הצעירה לארוחת צהרים. עד כאן די דוגמאות? תרומה להתנהגות הבוס - נשמע מעניין - אני חושבת שלצעירה יש תרומה להתנהגות של הבוס אלי כי הוא "משוגע" עליה הוא ממש זורח לאחר שהוא משוחח אתה. וכל מה שהיא תגיד עלי שוקע אצלו בתת מודע ללא בדיקה. היא מאד כריזמטית. מחזרת היטב אחר גברים ומובילה את כולם בכחש. את מאזור המרכז? אולי יש טעם לקחת פגישות ספורות אצלך כדי לקדם נושא זה?
 
היי../images/Emo140.gif

את חייבת להיות חזקה. אני חייבת לומר שהשינוי צריך לבוא אצלך. את חייבת לשנות גישה. אני לא יכולה להגיד לך להתעלם מהמצב. אבל את חייבת לקחת את המצב כנתון. את צריכה לראות איך את כן תוכלי לשפר את מצב רוחך בעבודה ומחוצה לה. תעסיקי את עצמך בהעשרה עצמית, חוגים, ספרים, משפחה וכו'.
 

talgavrieli

New member
מזכירץת המנכ"ל

על אף שמבחינה משפטית רשמית מעמדה זהה ליתר העובדים האחרים, הרי שתנאי השטח הופכים את יחסי העבודה ביניהם לייחודיים. יועצים ארגוניים יאמרו שטיב היחסים בין המנכ"ל ומזכירתו משחקים תפקיד משמעותי באקלים הארגוני, והמחמירים יוסיפו ויאמרו כי יש לאלו השלכה אפילו על הצלחת המנכ"ל ועל ביצועי הארגון כולו. מנהלי משאבי אנוש יאמרו כי קשה מאוד לאייש את משרת מזכירת המנכ"ל, אפילו יותר ממשרות ניהול בכירות בארגון. על תופעות בעייתיות בהקשר הזה ניתן למנות בין השאר מזכירה שמשגיחה על הבוס שלה 'חזק כמו אמא' ומפריעה לזרימת המידע, מנכ"ל שמגביל את מזכירתו למטלות טכניות בלבד, מזכירה צייתנית מדי שאינה מעזה לשקף למנהלה את הרחשים בשטח ועוד. המשיכי לקרוא על על הקשר המיוחד של בוס - מזכירה , על מעמדה המיוחד של מזכירת המנכ"ל
 
למעלה