יריבויות השחקנים הגדולות

STEVE NASH

New member
///

19.4 נק', 4.20 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים, 1.1 חסימות, 0.8 חטיפות, 40 אחוז מהשדה, 29 אחוז מהשלוש, 86 אחוז מהקו, 32.9 דקות.
 

chaiel

New member
דווקא מספרים בסדר...

צריך טיפה לעלות באסיסטים ובחטיפות... אחוזים מהשדה גם צריך אבל זאת שנה ראשונה והוא לוקח הרבה זריקות ועושים עליו דאבל טים... דחוף דחוף דחוף לשפר אחוזים מה3! לא ראיתי אותו משחק עדיין, בעצם יש לו פוטנציאל ג'ורדן?!
 

HisAirness

New member
"בעצם יש לו פוטנציאל ג'ורדן?!"

נסחפנו אה? סתכל את הממוצעים של ג'ורדן בעונת הרוקי שלו.
 

chaiel

New member
לא אני אמרתי!

ממה שאני קורא (ESPN FOXSPORTS YAHOO CNN/SI אתה לא יכול להגיד שהם לא מבינים) אומרים שיש לו פוטנציאל להיות שחקן אדיר, בקליבר של ג'ורדן. ואני לא יגיב יותר שמזכירים ג'ורדן!
 

HisAirness

New member
חחחחחחחחח

יא משוגע :] אני מקווה שלא הפחדתי אותך, להפך אני רוצה שכמה שיותר תגיב, ויכוחים "כאלה" אולי יפתחו לי את המחשבה בצורה שלא חשבתי קודם. אני מאוד מאוד מקווה שאתה לא רציני :) ולהפך אני רק נהנה מתי שאתה מגיב!
 

chaiel

New member
אפחד לא הפחיד אותי..

פשוט נמאס לי...תחשבו שג'ורדן הוא אלוקים ותחשבו שבראיינט לא יודע לשחק, לא מזיז לי יותר, חבל על הזמן באמת.
 

7liel7

New member
אני ../images/Emo3.gif

הוא סוּפר מוכשר והוא שחקן פשוט פנטסטי, אבל הוא טוב בעיקר לבד. הוא לא טוב בֵקבוצה. אני לא מצליח להבין קבוצה שיש בה שחקן אחד, זה פשוט לא הגיוני. תבינו, אני לשנייה אחת לא אומר שהוא לא טוב, אני רק אומר שקובי בונה את הלייקרס. קובי בראיינט = LA לייקרס. ואת זה אני לא מצליח להבין. כדורסל הוא משחק קבוצתי וכשתוכנית המשחק של מאמן אומרת "תנו לקובי את הכדור" זה פשוט לא קבוצתי ולא כדורסל. אז בבקשה ממך אדון בראיינט, תבין שהאנשים האלה בחולצות הצהובות הם לא מנגבי הפרקט ולא מעודדות, אלא אנשים שיודעים מה לעשות כשהם מקבלים את הכדור.
 

Carmelo Anthony

New member
../images/Emo3.gif

בכלל לא מלהיב.... אם כ"כ הרבה זריקות ואחוזים כל כך גרועים, אין פלא שיש לו 19 נק' למשחק, ובתור פורוורד הייתי מצפה ליותר מ-4 ריב' למשחק. וכל זה כשיש לו הרבה דקות יחסית לרוקי.... אבל מן הסתם עונה הבאה הוא ירגע עם הזריקות ויחד עם עוד איזו בחירת דראפט לא רעה יעשה דברים טובים יותר מהעונה.
 

SHNIK

New member
קשה לי לראות

סנטר שיושווה לאורך שנים עם סווינגמן.... שניק.
 

STEVE NASH

New member
עזוב אותך מבחינת עמדות

היריבות תיהיה בעיקר על רקע הבחירות בדראפט. אני מניח שבמשך שנים יהיה ויכוח מי היה צריך להבחר ראשון ומי מצדיק את הבחירה...
 

MasterD_iL

New member
על מי נאמר:

"הוא השחקן הכי תותח ב...WNBA"....? אני לא בטוח אבל נראה לי ששאק, ולא זוכר למי, אבל מתאים להומור שלו. משעשע שאק.
 

Malcolm X

New member
מג'יק מול לארי. בלי לחשוב פעמיים

מג'יק והשחורים מול לארי והלבנים. היריבות הכי גדולה והכי אינטנסיבית בכל הזמנים. היו פילוסופיות גזעניות שלמות בקטע הזה, במיוחד מצד בוסטון. הרבה גלוחי ראש אימצו את הגופייה של בירד. לשמחתי רוב הזמן הלייקרס ניצחו. ניצחון החופש והשחורים, אם תרצו.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
דווקא יש בזה מן האמת בוסטון דאז החזיקה הרבה שחקנים לבנים לעומת קבוצות כמו דטרויט או פילדלפיה. הנה רשימה חלקית: בירד, מקהייל, איינג', סיסטינג, אקרס, וולטון, גרג קייט, ריק קרלייל ואני בטוח שיש עוד. רק יוטה שמרה על גוון יותר "לבן" במשך השנים. כמה לבנים היו בלייקרס דאז? היחיד שעולה לי בראש בשליפה מהירה הוא קורט ראמביס, אבל היו לו משקפיים שחורים
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
שאק אמרת את זה על אריק דאמפיר, משעשע משהו ../images/Emo13.gif

 
למעלה