יש לי שאלה..

האשמות נגד לאב חסרות פשר?!?

לכי בבקשה לפה: http://www.cobaincase.com/ (ו
לtomgavish על הלינק המצויין!) פה תוכלי לקרוא על זה ש"מכתב ההתאבדות" היה בעצם מכתב למעריצים על כך שהוא עוזב את עסקי השעשועים-כמו שאמרת כתב היד השתנה בסוף..עושים 1+1 ומגיעים למסקנות. וגם, קורטני בכלל רצתה להתגרש מקורט באותה תקופה. כמו שאמרתי כבר, לדעתי היא אף פעם לא אהבה אותו.
 

Eclipsed 0

New member
הא ?! + משהו למנהלת

לא יודעת, משפט כמו It´s better to burn out than to fade away לא נשמע כמו משהו שמתאר רצון לעזוב את עסקי השעשועים. ד"א, בפורום מוסיקה במאמרים, נמצא המכתב שלו, מתורגם לעברית.
 
היא לא רצחה אותו!!!...

לא ביגלל אהבה חס וחלילה... ביגלל שלא כדאי לה...! למה לה להיסתבך ברצח של בעלה ?... היא היתחתנה איתו מתוך המניע שהוא ימות בסוף כי הוא כל חודש בערך ניסה להיתאבד...! (עד כמה דפוק לאזעזל בנאדם יכול להיות)?... וגם הקטע הזה של הניסיונות היתאבדות שלו (לא פעם אחת או פעמיים) מוכיחים את זה שהוא היתאבד... 10 פעמים לא מצליח, בפעם ה-11 כן!
 

tomgavish

New member
קראתי שזאת לא הפעם הראשונה שהיא

מנסה לרצוח אותו אלא זאת הפעם הראשונה שמישהו באמת הצליח חוץ מזה תראו אם היא רצחה אותו אז היא עשתה עבודה נקייה כי לא עלו אליה
 
והעבודה הנקייה שלה נובעת מהסיבה...

...ש... היא לא רצחה אותו!!!! עזבו אותה כבר! היא אולי שרמוטה, אקס-נרקומנית, זונה בוגדנית, אנוכית, רודפת בצע (מה?!)... אבל היא לא רצחה אותו! תשלים עם זה כבר! הוא היתאבד! כן כן... הוא היה מספיק מטומטם (*סליחה קורט) כדיי לירות בעצמו!!! וגם בפעם ההיא שהוא ניסה ליתלות את עצמו אז זאת בעצם הייתה קורטני?!?!... נו באמת... get real...!!!
 
למעלה