יש לי שאלה!!!!!!

alexsam

New member
יש לי שאלה!!!!!!

רציתי לשאול את כל ה``גברים`` כאן בפורום שאלה, כאשר אתם אומרים שאתם נוהגים במהירויות גבוהות כאשר אתם לבד, האם הכווה היא לכאשר אתם לבד באוטו או כאשר אתם לבד על הכביש שאין בו שום סיכוי לכך שיכול להיות שם אוטו אחר או בן אדם(הולך רגל). כי אם הכווה היא למצב שבו אתם לבד באוטו אז אני מצטער להגיד את זה אז אתם טמבלים שלא חושבים על אנשים אחרים כי זה שאתם לבד באוטו זה לא אומר שאין אחרים על הכביש. אני יודע שזה קשה בארץ כי אין כמעט מסלולים לנהיגה אבל אם תראו כמה הרוגים יש בתאונות דרכים בארץ אז אולי תבינו שלמרות הרצון אולי כדי לא לנהוג מהר. את האמת גם לי לפעמים יש רצון ללחוץ על הגז אבל באותו רגע אני נזכר בביקור שלי בבית חולים במרכז ``חורב`` בחיפה שבו מאושפזים כמה עשרות ``צמחים`` שברובם נפגעו מתאונות דרכים ולא חיים את החיים שלהם בגלל שמישהו חשב לנסוע קצת יותר מהר. ביי. אלכס, מנהל פורום ``תוכנות``.
 

חגיגית

New member
יפה אמרת

והלוואי שזו תהיה הזדמנות לצעירים ולפזיזים שבנינו לקלוט זה כל כך מיותר למות על הכביש ושלא נדבר על ``לבזבז`` את הזמן ב`בית- לוינשטיין`.
 

עמרי 24

New member
OK, זהו נושא נורא שנוי במחלוקת

אבל יש סטטיסטקה שאומרת, וגם במשטרה מודעים לסטיסטיקה הזו, שאומרת שמהירות לא מהווה גורם המשפיע על תאונות הדרכים בארץ. אני לא מדבר על אותם רפי שכל שנוהגים בעיר ב120 קמ``ש, או אלה שיוצאים מבילוי שתויים ורוויי אלכהול ודופקים רייסים בדרך הבייתה. כשאני מחליט לעבור את המהירות המותרת אני עושה את זה ברכב שאני מכיר את התגובות שלו,בכביש שאני מכיר ושאני יודע שהוא מתאים לנהיגה שכזו. אני לא ממליץ לאף אחד לעבור את המהירות המותרת, אבל אני לכשעצמי יודע, שכשאני עובר את המהירות, אני יודע מה אני עושה. נסיעה טובה ובטוחה
 

חגיגית

New member
כמו שאמרת שנוי במחלוקת

לא תמיד המהירות מגיעה לבדה ולא תמיד ישנה שליטה על כלי הרכב בו אתה נוהג. אין ספק שהאנדרנלין זורם בדם ואתה מרגיש שולט אתה חש בעוצמה שיש לך ואני מדברת מתוך הבנה כי אני בעצמי ``חולת הגה`` אבל מניסיון למדתי שלא תמיד השליטה בידיים שלך וישנם גורמים שהם מעבר לתגובתך המהירה. אין ספק שזה כיף לא נורמלי אבל צריך לקחת בחשבון שלפעמים גם שניה לא מספיקה, להיפך.
 

עמרי 24

New member
הכל תלוי באיפה באיך וכמה

איפה = איפה אתה נוסע איך = אתה מפעיל שיקול דעת? כמה = כמה אתה יודע על נסיעה במהירות גבוהה? אם באחד מהפרמטרים הללו אתה מתחבט עם עם עצמך בזמן הנסיעה הזו, חבל על הזמן, דומם את המנוע ותיסע הביתה במונית, כי גם במהירות ``סבירה על פי חוק`` אתה לא יכול לנהוג
 

alexsam

New member
אבל......

אתה כל הזמן מדבר על אין שאתה נוהג, על איך שאתה שולט באוטו, אתה שוכח שאתה לא יכול לדעת איך אחרים מסביבך נוהגים (ואגב בארץ רמה של הנהגים לא ממש גבוה). כשאתה נוהג במהירות מופרזת אתה יכול לגרום לתאונה בגלל שמישהו אחר לא היה מספיק זהיר ולא ראה אותך. אסור לשכוח את הנהגים האחרים. נ.ב. אם אתה רוצה להרגיש את האדרנלין אתה מוזמן לנסוע לאירופה (במיוחד לצרפת ואנגליה) ולנהוג שם על מסלולים מסודרים ומיועדים בשביל נהיגה מהירה, ואגב זה גם משהו שצריך לעשות בארץ לדעתי. אלכס.
 
אז ככה..

אני נוהג מהר מאוד אך ורק כשאני לבד על הכביש וגם לבד ברכב. בדרך כלל השעות שבהן אני נוהג מהר הן שעות הלילה המאוחרות. ובכבישים שאני מכיר ולא באיזורים וכבישים שאינני מכיר. אני יכול לומר מניסיון מר שגם אני נפגעתי בתאונות שלא באשמתי אומנם. אך זה לא מונע ממני לטוס על הכביש בזמן המתאים והנכון,למרות שכולם חושבים שזה מסוכן ולא חוקי. ובכן אז הכל תלוי בנהג ורק מעט מאוד תלוי ברכב או בכביש. אני יכול להעיד על עצמי שעברתי מספיק קורסים לנהיגה נכונה ביוזמתי שלי,יש לי שליטה מלאה ברכב שלי,אני יודע שאני נוהג פרוע ומסוכן לפעמים,אבל זה מה שמעלה לי את האדרנלין בדם ואני אוהב את זה. אני נהג משאית במקצועי בעיקרון ויש לי דיי והותר שעות ניסיון על הכביש,שלא תחשבו שאני איזה מבוגר מכם,אני גם כן בן 24,אבל נהגתי הרבה מאוד בתקופה הזו שיש לי רישיון נהיגה. בואו נגיד את זה כך,קחו ארבע שנים נטו ותנהגו כל יום בערך 1000 ק``מ,אז תגיעו לממוצע שלי בערך בלי הנסיעות הפרטיות שלי. יש לי רישיון נהיגה כבר 6 שנים,כל מי שנוסע איתי יודע שהוא די בטוח איתי. אז אני מבקש לא ללעוג או לזלזל במי שאוהב מהירויות ונהיגה קצת שונה.
 
שכחתי להוסיף !!!!!!!

בכביש החוף מהיציאה מחיפה עד למחלף אולגה כבר נהגתי במהירות של 240 וקצת קמ``ש !!!!! וזה כייף לא נורמלי,בגלל שבאיזור של זכרון יעקוב,הכביש הופך לטיפה יותר מעניין,הכוונה היא שהוא טיפה חד קצת יותר מכל סיבוב אחר על כביש החוף. בכבישי איילון נהגתי במהירויות שנעות בין 160-200 קמ``ש. ולא קרה לי כלום ולא קרה כלום גם לרכב ! וכן הייתי לבד על הכביש ! לבד לחלוטין !!!
 

alexsam

New member
תהרוג אותי אני לא יודע......

למה אתה חושב שזה בסדר........ איך אתה יכול להיות בטוח ב100 % שלא יכול להיות מצב שבו מישהו כן יצוץ ברגע אחד על הכביש. ולדעתי אסור לאנשים כמוך להחזיק ברשיון, כי במקרה שלך זה רשיון להרוג!
 
ובכן אני מצטער לשמוע ...

אבל מה לעשות,אני אוהב לנהוג מהר ואלו השעות היחידות בהן אפשר לנהוג מהר בארץ הזו. וכפי שאמרתי באותו רגע הייתי לבד לבד על הכביש,ואם מישהו היה על הכביש הרי שהייתי רואה אותו ממרחק שיאפשר האטה למהירות נהיגה סבירה. חוץ מכך שאני סומך על עצמי בנהיגה שלי,יש רבים שלא סומכים על עצמם בנהיגה,והם אלו בעלי הרישיון להרוג לא אני ! זה שאני נוהג מהר לא אומר שאני הולך להיכנס במישהו,כי אני לא ! אני אעדיף להיהרג ולא להרוג. אז תפסיקו עם הקלישאות האלו,של מי שנוהג מהר הורג,כי זה לא נכון. נכון לומר,שמי שנוהג מהר ולא יודע לנהוג מהר הורג ! אדם שלא מכיר את הרכב בו הוא נוהג,עדיף שלא יעלה מעל המהירות הסבירה לכביש בו הוא נוהג. אני מסוג הנהגים שברגע שאני מתיישב על הכיסא ברכב שלי,המוח שלי מתחבר למנוע ולגיר של הרכב,כך שאני והרכב נחשבים כיחידה אחת. אני חושב והרכב מבצע,כל מה שאני ארצה לעשות עד גבול ההיגיון הסביר. אני גם פעם בחודש הולך לאיזה מגרש חנייה ענקי באיזור שלי,זהו מגרש חנייה לא סלול,ואני משתולל שם עד שאני מוצא פורקן לכל האדרנלין שבי. אני קופץ שם עם הרכב,עושה צלחות,סיחרורים,זריקות זנב וכל מה שתחשוב עליו ! על הכביש אני מאוד משתדל שלא לעשות כך,אבל תמיד בא איזה סיבוב שקורץ לך לאיזו זריקת זנב,או,קטע כביש ישר שגורם לך ללחוץ טיפה יותר על הגז. אצלי זורמים בדם תאי דם בצורת רכבי ראלי,שאוהבים הרבה אדרנלין.
 

alexsam

New member
אהבתי את הקטע של....

התחברות של המוח...... :cool: מכיר ומבין...
 

alexsam

New member
טוב אז גם קצת עלי......

אני עברתי בית ספר לנהיגה מקצועית בצרפת, למדתי לנהוג במשל שנה שלמה, המדריכים שלי היו נהגי פורמולה 1 לשעבר ואני השתתפתי בתחרויות בין לאומיות למירוצי פורמולה 3000. יש לי רשיון בין לאומי מיוחד ואני רשי לנהוג בכל רכב מירוץ עד פורמולה 3000 שזה כולל מרוצי TURRING ומרוצי מכוניות עם גלגלים חסופים. ולמרות הנסיון שלי אני לא נוהג כמוך......מוזר נכון?!
 
ובכן....

ראשית כל תאמר לי את גילך ושמך...שאדע עם אני מי מדבר. ושנית כל נהיגת מירוץ ברכב מירוץ פורמולה,לא דומה כלל לנהיגת רכב רגיל או אפילו רכב ראלי !!! לך תנהג קצת ברכבי ראלי ונראה איך תדבר,אבל אני יודע שעכשיו גם תרשום שנהגת ברכבי ראלי,נכון? אל תשכח שבמירוצי פורמולה הכבישים הינם,שטוחים ומותאמים לנהיגה מהירה מאוד,אין בהם בורות וכל מיני עצמים כלשהם על הכביש,עוד לא ראיתי כביש בארץ שלנו דומה לכביש מירוץ פורמולה למעט שניים או שלושה שכמעט משתווים,אבל עדיין זה לא זה. אתה יודע מה ? ! אני לא יודע אם נהגת בסובארו אימפרזה טורבו,אבל אם לא,תמצא אחד שתוכל לנהוג בו לאורך כמה שעות,תראה ותבדוק אם זה משתווה לנהיגת מירוץ פורמולה !!! נהיגה ברכב מירוץ פורמולה לא מגיעה אפילו לרמת הריגוש הראשונית של נהיגת רכב ראלי מצוייד ומשופר . נהיגה ברכב ראלי כמעט משתווה לנהיגה בכבישי הארץ,רק שחסרה כאן המהירות,נהגים אהבלים לא חסרים לנו אז ככה שיש לנו הכל:כבישים משובשים באופן יוצא מן הכלל,נהגים שחושבים שהם נוהגים הכי טוב מכולם (לא אני),עצבניים מאוד,חסרי סבלנות לרוב,סיבובים חדים בכבישים לא חסרים לנו ויש הרבה הרבה מכוניות (עם נהגים) שמתחרות על התואר הרכב המהיר ביותר בארץ שמותר לנסוע בה גג,100 קמ``ש !!!! (בכבישים מהירים כמובן). ככה זה הנהג הישראלי,אבל אני מניח שאתה לא נהג ישראלי,אתה נהג צרפתי !
 

alexsam

New member
טוב...

אז אני בן 22 בקרוב, את השם שלי לא יגיד לך כי אני מנהל כאן פורום מסויים, אבל אני אלכס ושם משפחה שלי מתחיל ב ``ס``. :) לא יודע...לא נהגתי על מכוניות ראלי, לא הייתה לי הזדמנות (נלא נהגתי ראלי), נהגתי על סוברו אפרזה טורבו ואת האמת..אהבתי את המנוע!!! למדתי לנהוג בחו``ל מגיל 16.5 בערך במשך שנה. לגבי מרוצי פורמולה אז יש את הרגושים אחרים אולי, אבל האדרנלין זורם בקצב אדיר, יש למכוניות אלו יתרון שאין להן שמשה קדמית (כאילו יש אבל רק ליופי והיא בגודל כמה סנטימטרים) והרגשה (הציפצוף) של הרוח זה גם הרגשה לא רעה, ולקחת סיבוב במהירות של 200 קמ``ש זה גם לא ממש רע ולהאיץ במהירות כזן שאתה שוכח לרגע איפה אתה יושב כי הכל זז במהירות מדהימה סביבך ואתה צריך לדעת להגיב, יש גם לא מעט ריגושים בתחרות בין נהגים אנחנו התחרנו לדוגמה בין תלמידים אחרים שלמדו איתו וגם היו תחרויות עם בתי ספר אחרים וזה כיף לא נורמלי. הכבישים בארץ........לדעתי אף אלד מהם לא מתאים אפילו למרוצי פורמולה ``רנו`` וזה בעיה. אני נהג ישראלי ואני לא נהג צרפתי...יש לא מעט אנשים בארץ שלמדו לנהוג בחו``ל וזה רק עוזר להם ולא הופך אומם למשהו אחר, אני לא נהגתי על כבישים רגילים בחו``ל כי לא היה לי רשיון (אני בכל זאת אזרח של מדינת ישראל). את האמת אני גם אוהב לנהוג בג`יפ, זה גם לא ראלי אבל זה גם לא מכונית עם גלגלים חסופים וכאשר אתה יוצא איתו לשטח אתה גם מקבל ריגוש , כך שלא הכל קשור למהירות. ביי.
 
ובכן אתה מדבר נכון

כל אחד וריגושיו הוא,אבל אתה ואני אוהבים דברים דומים: מירוצים מכוניות ישנות וג`יפים אני חולה על טיולי שטח,אני יוצא מידי פעם לטיול שטח עם ג`יפ CJ 6,משופר ומוגבה,במסלולים קשים למעבר.
 

alexsam

New member
אההה......

וגם על זה יש לי על מה לדבר איתך...... B-) אבל בפעם אחרת....כי אני זז לישון!
 
למעלה