כמה נחמד שהדיירים

longleggedlady

New member
כמה נחמד שהדיירים

יכולים לשבת יחד בלי לחשושים שהיה עם שי. כמה טוב לראות את עינב שפרה צבר לאון מדברים על נושאים שונים מבלי לתכנן ולהסיט אחד על השני. היציאה של שי היה ממש הכרחי כדי להזיר אותם חזרה למסילה..רק שימשיכו כך
 

shy6

New member
אני רואה עכשיו את השידור

וכולם משוחחים בנעימים, בלי לצעוק ולהכנס אחד בדברי השני. איזה שינוי!
 

קאראט

New member
פשוט תענוג לצפות בהם../images/Emo99.gif

ככה זה צריך להיות
אלוהים, כמות האנרגיות שהוציאו בשבועות האחרונים, קצת אתנחתא לא תזיק להם. שיישאר ככה, נעים ואף נחמד לשבת בחברתם (כאילו אולי...)
 

ליאורי13

New member
../images/Emo45.gif חיכחתי לרגע הזה

שיגיע הזמן להדחה שידיחו וימשיכו כמו עכשיו בל בלאגנים כולם יודעים ששי הביא איתו הרבה אנרגיות שליליות, הוא יצא הם הלכו איתו
 
נכון! כ"כ כיף לצפות בהם..

אני מקווה שהם לא ימשיכו את מה ששי יצר... ואיך רואים שאף אחד לא חושש כבר להוציא מילה מהפה כולם מתנהגים טבעי וכיף להם:) הבחירה האחרונה של לאון הראתה שהוא גילה חוכמה ואומץ!למרות החוסר אמינות,סוגדת לו על זה.
 
מה כיף?? ../images/Emo185.gif

נראה לכם שהמטרה של התכנית היא להכניס 16 איש לתוך וילה ושהם יתחילו לדבר ביניהם ולעשות משחקי ניחושים על סלבירטאים? זה משעמם פחד..כל היום הזה היה משעמם פחד..וממש חבל שזה קורה..אבל זה לא הולך להשתנות בקרוב.
 

daughter L93

New member
ברור שלא

באח הגדול בחו"ל לא עושים משימה אחת בחודש ולשעתיים- באח הגדול בחו"ל כל הזמן מעניין ולא מצנזרים דברים מעניינים שקורים כדי לשמור לשידור בטלוויזיה כדי שיהיה רייטינג.. תראה קצת סרטונים משם ותבין.. אבל זה שאין משימות לא אומר שהם צריכים לפזר רעל כמו שי בכל מקום! זה שהאח הגדול של ישראל מעפן לא אומר שהמטרה של התוכנית זה לראות אותם משחקים משחקי ניחושים ומתמסרים ב"כדור" ולראות את שפרה רצה על הליכון.
 

MineraL

New member
ולמרות זאת אתם מדיחים את האנשים המעניינים

איכזבתם
.
 

daughter L93

New member
עדיף לראות אותם עושים את זה

מאשר לראות בLIVE רוע,צביעות,לכלוכים,הכפשה,שליטה 24 שעות בזמן שאת אוכלת את עצמך על כך שאין לך מה לעשות נגד זה ואין לך פשוט שליטה על מה שקורה שם.. וההדחה היא הזדמנות פז לשלוט על הדברים שאת רוצה לראות:)
 

daughter L93

New member
לא רוצה לארות שיעמום,

אבל אני גם לא רוצה לראות את יצר הרע מול העניין שלי.. מקווה שייתנו להם משימות מענייניות, עניין. אני מצפה ליום ראשון לראות מי נכנס...אולי יהיה מעניין.. אבל לא רוצה לראות אנשים רעים מענים אנשים טובים וגורמים לסילוקם של אנשים שלא עשו כלום!
 

daughter L93

New member
חחחחחחחח כמה שגיאות אלוהים ישמור..

לראות*, עיניים* , מעניינות*, למחוק עניין.
 

MineraL

New member
משעמם!../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

מה הטעם בלראות 8 אנשים משוחחים בכיף??? תצלמו את עצמכם מדברים עם המשפחה שלכם, אותו דבר. איזה אנשים מוזרים אתם אלוהים ישמור:-\
 

MineraL

New member
זה נותן עניין לתוכנית, זה נותן אקשן

אבל אתם מוציאים את זה מהתוכנית וחבל
 

eli7r

New member
הדיון פה ...

כ"כ מזכיר לי משהו... ככה היה גם אחרי שאשר עזב אמרו שחסר אקשן ואחרי שמיקי ונעמה עזבו אמרו שחסר אקשן.... בקיצור תחליטו אתם רוצים שיהיה שקט אבל שיהיה אקשן.... אתם רוצים שלא יהיו מריבות אבל שלא יחיו בשקט ושלווה אז מה אתם רוצים באמת?
 
למעלה