לא יודעת אם זה קשור לפה אבל

לא יודעת אם זה קשור לפה אבל

בדיסק של מתי כספי ארץ טרופית משגעת יש כמה שירים שגם שרה מישהי בפורטוגזית האם מישהו יכול לכתוב לי בעברית פורטוגזית כזאת את החלקים האלה? תודה
 
ואללה? רגע זה בכל השירים אותה אחת?

אבל יש גם את השיר עם החסונים (משום מה אני מתארת אותם נורא חסונים ומסוקסים....) אור
 

shellyland

New member
אם ביקשתם כל כך יפה... סמבה בשניים

החלק של סילביניה בתעתיק עברי: אַה, קִי סָאוּדָגִ´י קִי ווֹנטָאגִ´י צִ´י וֵר רֶנָסֵר נוֹסָש וִידָש ווֹלטָה קֵרִידוֹ אוּז´ מֵאוּז´ בּרָאסוּש פּרֶסִיזָאוּ דוּש טֵאוּש טאוּז אַבּרָאסוּז´ פּרֵסִיזָאוּ דוּש מֶאוּש אִשטוֹאוּ טָאוּ סאוֹזִיניָה טֶניוּ אוּז אוֹליוּש קַנסָדוּש גִ´י אוֹליָיר פָּרָה אלֶיין וֶיין וֶיין אָה וִידָה סֵיין ווֹסֶה מֶאוּ אַמוֹר אֵאוּ נַאוֹ סאוֹ נִינגֶיין יו, כמה שזה משונה לי לכתוב את זה כך.
 

ler

New member
HMMM שכחתי איך מנקדים אבל...

נאו פוסו פיקאר, נאו פוסו פיקאר ניין מאיס און מינוטו קון ווסה סינטו מויטו אמור, מאיש נאו פודי סר מורו איין ז´סנה. סי אאו פרדר אסה טרין קי סאי אגורה אז אונזי הוראש סו אמניה די מניה אי אלין דיסו אמור, טיין אווטרש קויזאס מיניה מאי נאו דורמי קואנדו אוו נאו שגאר... סוו פיליו אוניקו טניו א מיניה קאזה פרה אוליאר. Nao posso ficar, Nao posso ficar nem mais um minuto com voce Sinto muito amor mas nao pode ser Moro em Jasana se eu perder esse trem que sai agora, as onze horas so amanha de manha... E alem disso mulher, tem outras coisas Minha mae nao dorme quando eu nao chegar Sou filho unico tenho a minha casa pra olhar Nao posso ficar...nao posso ficar
 

shellyland

New member
תיקון אחד קטן (או שלא)

את בטוחה שזה "קואנדו" ולא "אינקואנטו"? כי אם זה כך, אז לא רק שחייתי בטעות הרבה מאוד זמן, אלא אף הטעיתי אחרים. כשיהיה לי קצת יותר זמן אנקד את מה שכתבת.
 
ואוו, אתם גדולים!!! מישהו יודע מה

המילים האלו אומרות, למען השם? אולי כספית יודעת? דרך אגב, I can´t wait for Wednesday!!!
 

shellyland

New member
תרגום לעברית (מילולי)

אני לא יכול להשאר אני לא יכול להשאר אפילו לא דקה אחת איתך מצטער מאוד, אהובה, אבל לא יכול להיות אני גר בז´אסאנה אם אני אפסיד את הרכבת הזאת שיוצאת עכשיו בשעה אחת-עשרה רק מחר בבוקר (הכוונה שלא תהיה עוד רכבת עד אז) ובנוסף על כך, אישה יש דברים אחרים אמא שלי לא ישנה עד שאני לא הגעתי אני בן יחיד יש לי את הבית שלי בשביל לראות (הכוונה: להשגיח) סליחה על העברית העילגת, אבל תירגמתי מילולית.
 
יאאאא תודה

ואם אפשר רק עוד משהו אחד.......את המסוקסים.....ששרים די הרבה אפילו LOL - מתה על השיר הזה תודה על המילים.... אור
 

shellyland

New member
את מתכוונת לשיר Casa de Bamba

(בגרסה העברית: אצלי בבית) אין לי את כל המילים בראש, ולכן תאלצי לחכות עד שיהיה לי הדיסק ואוכל להאזין ולתמלל לך, או שמישהו אחר יעשה עמך חסד ויקליד לפני.
 
כל מהשרצית לדעת על מתי כספי

למאמא עוף כל מה שרצית לדעת על מתי כספי ולא העזת לשאול תוכלי למצוא באתר שלו. ואגב, מחר, יום ד ( בערב), יתארח מתי כספי בצ´ט במסגרת האתר. תוכלי לשאול אותו בהזדמנות זו את כל השאלות נעם.
 
מכירה כבר את האתר

אתר מצויין, מושקע ומדליק מכירה אותו מרגע שהתחלתי להתעניין במתי כספי ואפילו כמה זמן קודם.... תודה אור
 
למעלה