לא תלכו מפה? כפויי טובה!

לא תלכו מפה? כפויי טובה!

איומים מסוכנים על חייו של ח"כ אפי איתם: איש אם מבטא ערבי (!) ניגש אליו ואמר לו 'שלא תחשוב שתוכל לגרש אותנו מכאן, שמענו את מה שאמרת'... בעעעע
 

גידעון1

New member
אקרא אם אתם מאמינים שהמלך חוסיין היה

סוכן ציוני אז מדוע שלא תאמינו שאפי איתם הוא סוכן פלשתיני? אני מסתמך על דבריו של מוחמד5 ואם אתה לא מאמין שהמלך חוסיין היה סוכן ציוני אז אני מתנצל!
 
חוסיין ובכלל כל השושלת ההאשמית הם חבורה

של בוגדים וסוכנים של ארה"ב בריטניה וישראל, את זה אומרים המסמכים לא אני, יבוא היום ויקומו עליהם העמים הערביים.
 

respecta1

New member
לא, זה סוכן אמיתי.. בניגוד לסוכנים שנמצאים רק

במוחכם.. בטח, אסד סוכן ציוני- אמריקאי
כמובן, גם חוסין סוכן ציוני
 
../images/Emo13.gif נדב אתה לא יודע שחוסין באמת היה משת"פ?

באמת לא ידעת שהוא סיפר לגולדה שמצרים וסוריה הולכות לתקוף את ישראל במלחמת יום הכיפורים?
 

ינשוף4

New member
אולי (ולא התיחסו).

אבל לא לשכוח. עם שכנים כמו סוריה ועיראק ובעלת ברית כמצרים, היה חוסין צריך להתנהל על ה"קו" בו האיומים (כולל גם מצד ישראל) מאזנים אחד את השני. כך עד לאחר מלחמת המפרץ הראשונה.
 
זה נכון

יש למשפחה ההאשמית אינטרסים ברור של הישרדות פוליטית, והסוס שהם הימרו עליו עוד מראשית ימיהם היה ישראל, ולפני כן התנועה הציונית. עבדאללה שילם על זה בחייו, אבל לחוסין זה הלך לא רע.
 
הוא סיפר את זה שעות ספורות לפני המתקפה..

משת"פ היה מספר זאת מבעוד מועד כך שלפחות יהיה אפשר לגייס מילואים כמו שצריך...........
 

respecta1

New member
"משת"פ" ../images/Emo4.gif פשוט בחר בדומה לסעודיה ומדינות

נוספות, להתקרב למערב - אלא אם אתה מסתכל על זה מעיינים של לאומן ערבי, אני לא יכול איך אפשר לראות אותו כסוכן ציוני (
)
 
להתקרב למערב ../images/Emo6.gif יש הבדל גדול בין סעודיה

ומדינות נוספות שמתקרבות למערב למה שחוסין עשה. סעודיה וגם נגיד ממשלת לבנון בוחרות להתקרב למדינות מערביות. והן עדיין רחוקות מלהיות משת"פיות של ישראל. הן לא מוסרות לנו מידע על מלחמה/פעולות צבאיות קרובות, בדומה למשת"פים שאנחנו מפעילים בשטחים. זה מוזר שאתה כל-כך חד צדדי שאתה לא מסוגל לראות את ההבדל. הדבר היחיד שאתה חושב עליו אם זה מ"בני האור" או מ"בני החושך". יש הרבה גוונים באמצע אחי. כמובן שזכותו של חוסין לבחור מה שהוא רוצה, כמו שזכותם של כל משתפי הפעולה לבחור את הצד שנראה להם. אבל זה עדיין לא הופך אותו ללא משת"פ.
 

respecta1

New member
למה שם כזה של סרטים?

עולם החופש נגד עולם הדיכוי, יש הרבה בעיות בעולם החופש, אז מה? הוא עדיין עולם החופש לעומת עולם הדיכוי. חוסיין בדומה לישראל מקבל סיועים גדולים מהאמרקאים דבר שמטיב איתו ועם מדינתו. חד צדדי? אתה הוא זה שקורא לראש מדינה "משת"פ"..אז הזהיר את ישראל, עשה זאת משיקוליו שלו - עזוב שבמלחמה עצמה הוא גם עזר לסורים.
 
אהה ../images/Emo13.gif עכשיו הבנתי

לא מי שמחלק את העולם "לנו ולצרינו" הוא החד צדדי
לא מי שלא מסוגל להגדיר מנהיג מדינה ערבית שמבסכסוך עם ישראל (שמסייע אפילו במלחמה לסוריה) שמסר מידע צבאי לישראל כמשת"פ הוא חד צדדי. כמובן
ברור שאתה הוא החד צדדי נדב. אתה לא רואה מטר מחוץ לגבולות הלאומנות הישראלית.
 

respecta1

New member
לא, מה פתאום זה

שקורא לראש מדינה שעזר לישראל "משת"פ" הוא חד צדדי חס וחלילה.. מה פתאום זה שתמיד מאשים את ישראל ולא יכול לבקר את הפלסטינים הוא חד צדדי מה פתאום. ברור שאתה הוא החד צדדי סלטעון. אתה לא רואה מטר מחוץ לגבולות הלאומנות הערבית.
 
תגיד, גם לפלסטינים המסכנים בגדה ובעזה שעוזרים

לישראל אתה מסרב לקרוא משת"פים? למה אתה פוחד מהאמת? בוים שתתחיל לדבר כמוני על מדינת כל אזרחיה ופסילת אותו סוג לאומיות שבא על חשבון זכויות האזרח האחר, תוכל להאשים אחרים בלאומנות. עד אז אתה מנסה להשליך את הלאומנות שלך לכיוונים אחרים. לפחות תעמוד מאחוריה ותודה בה. אתה מתבייש במה שאתה מאמין?
 

respecta1

New member
אתה לאומני כי אתה קיצוני.

ככה יוצא חבוב
זה שאתה מדבר על מדינה כל לאומיה זה חלק מהלאומניות שלך.. אתה רוצה שהמדינה תקבל את הלאום שלך (זה שאתה טכנית בלאום השני זה לא ממש משנה) באותה מידה של לאום המדינה. וזה עוד בנוסף למדינת לאום שאתה רוצה בגדה. מזה יוצא שאתה לאומן.
 
למעלה