לחם מחיטה מלאה ליוסי בעד או נגד? תענו

לחם מחיטה מלאה ליוסי בעד או נגד? תענו ../images/Emo92.gif

שיפרה מסובכת וטועה בגדול היא קיצונית,ללא חמלה ובוער בה להיות צודקת וחבל
ואני שואלת איך יתכן שהיא לא הסכימה לצרף לרשימת הקניות לחם אחד מחיטה מלאה ליוסי? איך? זה כבר רוע ושינאה מטורפת וגם טיפשות.... יוסי עם דרישות מינימליות בענייני אוכל ונכון היה לקנות לו לחם מחיטה מלאה כבקשתו,אפילו שהוא חוטא ואוכל גם עוגות. אילו הייתה מסכימה ללחם ,הרבה מאוד דברים רעים לא היו קורים. לא היה ויכוח מכוער סביב לחם אחד.לא הייתה קללה מכוערת ולא היה הויכוח של אתמול בלילה עם יוסי ומצבה לא היה גרוע כמו עכשיו. בקיצור שיפרה הביאה את הסוף על עצמה...ככה אני רואה את זה,לדעתי השבוע הבא היא צריכה להיות מודחת מהמשחק. אשמח מאוד לדעת מה אתם חושבים בנושא?
איך אתם הייתם מצביעים בעד/נגד קניית הלחם ליוסי?
 

או ריסה

New member
סיגריות או לחם מחיטה מלאה - מה יותר חשוב?

אם בן-אדם זקוק למזון בריא, שיתמיד עד הסוף ושיפסיק לעשן סיגריות. אי-אפשר לזכות מהכול בכול !
 
בוא נעשה סדר בעניינים ...זה לא אותו סעיף בתקצ

לחם מחיטה זה בתקציב האוכל סיגריות זה מתקציב הפינוקים אין קשר בין הדברים כמו ששיפרה רוצה לאכול קוסמת וקינואה,חסה וגזר ,מותר ליוסי לבקש שמתקציב האוכל לקנות לו לחם מחיטה מלאה.זה שווה ערך. יוסי אוכל מעט מאוד מהמוצרים הרבים שנקנים מתקציב האוכל הכללי ולא הייתה שום סיבה הגיונית לא לקנות לו את מה שהוא ביקש. מגיע ליוסי לחם מחיטה מלאה ובמיוחד שטרח והסביר שזה מה שהרופאים הציעו לו לאכול בגלל מחלת הסכרת שהוא סובל ממנה. מה עוד היה צריך לקרות כדי ששיפרה תבין שזה נכון לקנות ליוסי לחם מחיטה מלאה.זכות יש לו.צורך בריאותי יש לו. התחשבות בצרכים שלו זו חובתה כאדם.
סיגריות זה רע,והלואי שההפקה תתן ליוסי את זריקת הגמילה מעישון.הוא רוצה אותה. יעשו פרסום לזריקה ויטיבו עם העם. מי מעלה הצעה להפקה לתת ליוסי זריקת גמילה מעישון? ושיהיה בהצלחה. זו זריקה יקרה,אבל קטן על ההפקה.
 

ethna

New member
למי שאסור סוכר מותר סיגריות

כי בסגריות אין סוכר. קמח מלא הוא קמח עם סיבים, הסיבים מאטים את עיכול הלחם ולמעשה גורמים לשחרור איטי יותר של סוכרים לדם- דבר חשוב לחולי סכרת. שפרה טעתה במקרה הזה- יכול להיות שאדם שאסור לו סוכר יאכל עוגיות, זה נקרא נפילה/התפתות. הרבה פעמים אנשים מתפתים דווקא לדברים שאסורים להם. היא לא הייתה צריכה להעיר את ההערה על העוגיות. אני מניחה שיש לה כבר אנטי כזה גדול ליוסי שהיא כבר לא עוצרת וחושבת. אהה וכן, שיפרה לא מחקה, לחם מקמח מלא לא נרשם על הלוח, אני ממליצה לאנשים לצפות בישיבת התקציב בVOD ולראות זאת.
 

תיור

New member
הייתי מצביעה נגד.

אם יוסי לא היה מעשן, לא היה אוכל עוגות - הייתי בעד.
 
אנחנו לא רופאים אבל ככה אמרו לו לאכול

לחם מחיטה מלאה. יוסי לא אוכל הרבה מאוד דברים שהאחרים בבית מזמינים(הוא מזכיר כל פעם ואני לא זוכרת מה) ....מותר לו להתעקש על דבר אחד
יוסי לא מבין גדול בבריאות,אבל דבר אחד הוא הצליח ללמוד לעשות והוא לאכול לחם מחיטה מלאה. מה רע בזה? אז נכון שיוסי צריך לשמור על בריאותו ולהפסיק מיד לעשן. לא לאכול עוגות בגלל הסכרת(הוא אוכל מעט עוגות) ולעסוק אפילו בספורט. יוסי לא מצליח בכל מה שנדרש ממנו לעשות כדי לשמור על הבריאות שלו....האם זה אומר להעניש אותו ולא לאפשר לו לאכול לחם מחיטה מלאה? האם את/אתה עושה כל מה שנדרש ממך כדי לשמור על הבריאות שלך?
 

ethna

New member
תגידו, מישהו ראה שמכינים ליוסי לחם מהקמח המלא

? כי אם אף אחד לא מכין לו לחם מהקמח המלא, אפילו לא ביתו, הרי שכל הויכוח הזה- שלנו ושלהם, מיותר.
 

מרמריסה

New member
אני דווקא כן רופאה - וכבר כתבתי

שאם ליוסי יש סוכרת (הבנתי שכך עינב אמרה בשיחה לילית עם איתי וונסה בחדר) אזי לחם רגיל מזיק לו ועלול להיות מסוכן בטווח המיידי; להבדיל מסיגריות, שמזיקות לאורך זמן. ניקוטין הוא הסם הממכר ביותר הידוע לאדם (כן, יותר מהירואין וקראק) ולכן קשה לשפוט אדם בגילו שמכור כל כך הרבה שנים. זה עדיין לא אומר שאסור לו לדאוג להיות מאוזן מבחינת הסוכר ולהקפיד על תזונתו! זה קריטי יותר עבורו כרגע. אגב, אני חייבת לומר שאני מכבדת את האיש הזה, על כל מה שהשיג ב-10 אצבעות, עבודה קשה וחוכמת חיים. ההתבטאויות שלו הן שוליות בעיני; זה עניין של תרבות וסגנון דיבור, ולא מעיד על רוע לב או גסות-רוח, להבדיל מדיירים אחרים שיודעים להתנסח בצורה מעודנת ופסאודו-תרבותית, אבל מרושעת ופוגענית הרבה יותר. שלא לדבר על התנהגותם.
 
../images/Emo51.gifתרמת לדיון ../images/Emo45.gif

"אזי לחם רגיל מזיק לו ועלול להיות מסוכן בטווח המיידי; להבדיל מסיגריות, שמזיקות לאורך זמן" וואו למדתי משהו חדש
ולכן קשה לשפוט אדם בגילו שמכור כל כך הרבה שנים. זה עדיין לא אומר שאסור לו לדאוג להיות מאוזן מבחינת הסוכר ולהקפיד על תזונתו! זה קריטי יותר עבורו כרגע.
 

aaddii1555

New member
מה " יוסי אוכל "?? הוא לא אוכל כלום...

מה אתם מבלבלים במוח... הוא בקושי אוכל, הוא אוכל הכי פחות מכולם. כמות האוכל ששפרה אוכלת יכולה להספיק לו ולה ביחד. מה אתם נסחפים ואומרים שהוא " אוכל עוגות " בקושי טועם משהו הבן אדם, גם זה אסור? והוא מעשן מגיל 13, מה אפשר כבר לעשות? זה הבדל בין לעשן ובין לאכול בריא, שאלו שני דברים שונים לגמרי. ברור שהיה עדיף אם היה מפסיק, אבל בואו נאמר, שלא בתוכנית " האח הגדול " יעודדו אותו להפסיק. הבן אדם אוכל בבית אוכל טוב ובריא, הוא לא ילד, אז מה הבעיה להוסיף לו לחם במיוחד בשבילו? אפשר לחשוב!!!!!!! הוא לא מבקש כלום אף פעם, אז חלאס!!!!!!!
 

רמית2

New member
כמובן שבעד לחם מחיטה מלאה ליוסי

שפרע בחורה מאוד רעה! שמתי לב שהיא עושה הכל -בשושו ... אומרת על אשר בן ..... אומרת שיכנסו לה לחור של הת... ומדברת בצורה מבחילה בצורה "אינטלגנטית" אומרת גרגרנים לא נפרדה מנעמה ועוד ועוד ועוד שיפרע אדם רע מאדו לא אוהבת אותה בכלל
 

SnowKing

New member
מה אתם בסדר?

התקציב הוא 650 שקל לשבוע לתשעה אנשים (את המתמטיקה תעשו לבד). יש לדיירים אפשרות לקנות קמח מלא, הרבה יותר זול מכיכר לחם מוכנה. וזה מה שהם עשו. זה לא ששפרה "מנעה" מיוסי את האוכל היחיד שהוא יכול לאכול (מה גם שהיא לא מחקה לו את הלחם מהרשימה................), עובדה שעינב הכינה לו את הלחם. אתם סתם מחפשים קונספירציות בכוח כמו שההפקה רוצה.
 
אנחנו מחפשים הגיון פשוט וחמלה בלב

כמה כבר עולה לחם מחיטה מלאה? כמה? את יודעת כמה עולים כל השניצלים הצמחוניים ? המווון כסף.
 
למעלה