לכל היפיי נפש היהודי כנסו הנה האמת

  • פותח הנושא 0006
  • פורסם בתאריך

0006

New member
לכל היפיי נפש היהודי כנסו הנה האמת

לכל הייפי נפש היהודים(בעיקר אתה עופר) שמתשעקשים לחלום על דו קיום הנה הדו קיום שלכם תמיכה באוייב בזמל לחימה
 

גידעון1

New member
פשוט לא יאמן!

אבל מצד שני לאור הסקרים שהתפרסמו בדבר התמיכה הערבית בארגוני הטרור וחטיפת החיילים אני לא אמור להיות כזה מופתע. מה שכן אני מאוכזב מכוחות המשטרה שלא הפסיקו את הביזיון הזה.
 
אתה רוצה לחזק את הלאומנים האלה או להחליש אותם

זאת השאלה. כי אם תעשה הכללות ותפסול גם ערבים שעושים מאמץ אדיר כדי להשתלב בחברה הישראלית למרות האפליה שיש כאן נגדם - לא תתרום לכך דבר מלבד חיזוק הלאומנים המפחידים האלה, שגם הם מכלילים וטוענים שכל היהודים רוצים לגרש אותם מכאן ולמחוק את זהותם. חוץ מזה, מה רע בלחלום על דו קיום? החלומות אמורים לחזק, לא להרוס. אתה מעדיף לחלום על נחשים ודרקונים שאונסים אותך? סבבה לך.
 

אושרי 7

New member
אתה לא יכול לא לחזק ולא להחליש אותם

האידיאולוגיה שלהם מזינה את עצמה ללא קשר למה שישראל תעשה או לא, היא הייתה קיימת עוד לפני 67' וגם לפני 48', מדובר כאן במאבק אתני, המאבק על ישראל כולה, אין שום קשר בינו לבין פעולות ישראל בעזה, הוא ימשך גם אם ישראל חו"ח תיסוג מכל השטחים ותסכים לזכות השיבה. הערבים לעולם לא יוותרו על חלומם למחוק את ישראל מהמפה. כל סקר תומך במה שאני אומר, אתה פשוט נותן לתקוות הילדותיות שלך למחוק את השכל, אתה מודה בזה בעצמך.
 

אושרי 7

New member
אה, וסקופ נוסף:

מחקרים עדכניים מוכיחים שהיאידיאולוגיה הזו הייתה קיימת עוד לפני (!) שישראל החליטה לצמצם את אספקת החשמל בעזה (כמדומני זה קרה לפני כמה חודשים).
 
חלק מהטיעונים שלך נכונים ומעולם לא טענתי אחרת

אתה רק שוכח שמדובר בתהליכים ממושכים. בשום מקום לא טענתי שניתן לפתור הכל כאן ועכשיו, ושהכל תלוי אך ורק בישראל. אבל אני כן טוען שהתנהלות מסויימת ועקבית מצד ישראל, תשפיע בסופו של דבר - בטווח הארוך כמובן - על התוצאות. התקווה שלי לחיי שלום, שיוויון, שיתוף ושלווה כאן היא לא דבר שאני משלה את עצמי שימומש היום וגם לא מחר. אבל חשוב לי לציין שזה החלום שלי - בניגוד ללאומנים משני הצדדים שחולמים בעיקר על מלחמות, טרנספרים ומדינה שבה יחיו יהודים או ערבים בלבד. אני גם לא מוטרד עד כדי כך מהעובדה (הנכונה) שכנראה תמיד יימצאו ערבים שיבקשו למחוק את ישראל מהמפה, ויהודים שיבקשו לגרש מכאן את הערבים. באותו אופן, אף על פי שהרעיון הציוני הצליח, תמיד יימצאו יהודים ממוצא מסויים שיסרבו להינשא ליהודים ממוצא אחר. אז מה? הרוב הוא שמכתיב בסופו של דבר את הטון השולט, ואני מאמין שיגיעו ימים שלרוב יימאס מהמלחמות עד כדי כך, שהלאומנות ההדדית פשוט תידחק לקרן זוית.
 

אושרי 7

New member
הכל טוב ויפה,

אם רק לא היית מתעלם מעיקרון אחד פשוט. אתה מנסה להציג סימטריה שאינה קיימת בינינו לבין הערבים, אתה טוען שהבעיה היא לאומנים משני הצדדים, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שלאומנים ישראלים מוקעים ומגונים ע"י רוב מוחץ של החברה הישראלית, ואצלם הטרוריסטים רק זוכים להערכה! אני לא מדבר על תחושות כי אם על עובדות בשטח, על סקרים, קח כל סקר שנעשה בנושא. כמה יהודים תומכים בכהנא? לעומת כמה ערבים תומכים בחמאס? כמה יהודים תומכים בברוך גולדשטיין, לעומת כמה פלסטינים תומכים בחיזבאללה (למעלה מ 90%)? מה אחוזי התמיכה של צעירים סעודים משכילים בבן לאדן (ע"פ סקר של מכון גאלופ מדובר ב 95%), לאור נתונים אלה, איך אתה מעז לבוא ולומר ש "תמיד ימצאו ערבים שיבקשו למחוק את ישראל מהמפה ויהודים שיבקשו לגרש מכאן את הערבים", כאילו יש איזשהו דימיון מספרי בין שתי הקבוצות הללו? פשוט דמגוגיה לשמה. וזה כל ההבדל שבעולם. אדם רציונלי צריך לדעת להבחין בין גינה פורחת ובה כמה עשבים שוטים, לבין גינה נבולה שיש בה גם כמה פרחים. לענייניננו, הערבים שלא מבקשים למחוק את ישראל מהמפה הנם מיעוט מבוטל ואדיש, בעוד שישראל כמעט ונחנקת מרוב ארגונים למען זכויות אדם. אין ומעולם לא הייתה שום סימטריה בינינו.
 
אתה רוצה לעודד את שני הצדדים להגיע למצב של

סימטריה? או שאתה מדבר על היעדר סימטריה כדי לעודד רק ישראלים להתקדם אחורה אל עבר המנטליות הסעודית?
 

אושרי 7

New member
אני מציין העדר סימטריה

בתור עובדה מוגמרת, בתגובה לכך שאתה מנסה להציג את המצב כאילו יש סימטריה בינינו. האם אתה חוזר בך מהדיבורים על "לאומנות הדדית", עכשיו כשהוכחתי לך שאין כזה דבר, ורק הלאומנות הערבית אשמה במצב?
 
לא, אני ממש לא חוזר בי

אבל אני מסכים איתך שאם כוללים את כל העולם הערבי, מספר הלאומנים הערבים הוא הרבה יותר גדול ממספר הלאומנים היהודים. כשמדברים רק על מה שקורה בתוך מדינת ישראל, בהחלט יש סימטריה כמעט מוחלטת. אי אפשר להכחיש שיש יהודים, לא אחד או שניים אלא לכל הפחות כמה אלפים, שפשוט שונאים ערבים ופשוט היו מתים לגרש אותם מכאן. הם אשמים במצב לא פחות מהלאומנים הפלסטינים שבישראל.
 

אושרי 7

New member
מאיפה הבאת את זה?

הסברתי לך שגם בתוך ישראל אין שום סימטריה. הישראלים אשר באמת שונאים ערבים מתוך גזענות, שרוצים לגרש אותם לארצות ערב, הם מיעוט שולי ומבוטל, הם אוויר ברוח, אין להם שום יכולת השפעה, מספיק שאתה אומר בציבור את המילה "כהנא" וכבר יש סיכוי שאפילו תעצר (גם אם התכוונת בכלל לגלעד כהנא מהג'ירפות), אין אתה מסוגל לטעון שהם אחראים למצב כמו הלאומנים הפלסטינים שמהווים יותר מ 80% מהציבור?! ואצלם המצב בדיוק הפוך, אלה מתוכם שלא תומכים בטרור הם מיעוט שולי ומבוטל, ואדיש, שוב, תראה כל סקר, תראה במי הם בחרו, תפקח כבר את העיניים. תעשה כל סקר, כמה ישראלים תומכים בכהנא? כמה פלסטינים תומכים בחיזבאללה?
 

מוחמד5

New member
אני לא מסכים

כמה הערות ברשותכם : 1. לדבר על מספרים זה לא מדעי ,צריך לדבר על אחוזים . אני לא בטוח לגבי הבדלים באחוזים . 2.אין מה להשוות בין שתי האוכלוסיות ,לא לשכוח שאוכלוסיה אחת חיה תחת כיבוש ודיכוי,דור שלם יודע רק,חיילים-מחסומים-ירי-עוצר...
 

אושרי 7

New member
שברת את ליבי

כמובן שאני מדבר על האחוזים, אחוזים בודדים בלבד מתוך היהודים תומכים בכהנא, לעומת מעל 80% מהפלסטינים שתומכים בחיזבאללה.
 

respecta1

New member
למה רק פלסטינים

סקר: נסראללה הדמות הכי נערצת בעולם הערבי לעומתו הדמות הכי שנואה היא ג'ורג' בוש
 

אושרי 7

New member
צודק,

פשוט עופר כבר הסכים איתי שזה נכון כאשר מדובר על ערביי העולם, אבל הוא עדיין לא הפנים שזה בדיוק אותו דבר עם הפלסטינים?
 

מוחמד5

New member
כבר ראינו את הכתבה הזאת בעבר

וניהלנו דיון עליה . מצד שני כל הכבוד לתושבי חיפה שהשנה מציינים 60 שנות נכבה בחיפה,במספר אירועים בעיר.
 
למעלה