לפני 3 שנים הפסקתי לעשן לשנתיים ו...

zapi111

New member
לפני 3 שנים הפסקתי לעשן לשנתיים ו...

הפסקתי ממש בקלות בשיטה של אלן קאר לפני 3 שנים . היה תענוג. נהניתי מכל רגע ,ומהרגשת הבריאות והמרץ ,ומכל ההיעלמות של התופעות השליליות של העישון. לפני שנתיים הרגשתי "גיבורה" וטיפשה מספיק כדי להדליק סיגריה אחת וחזרתי תוך שבועיים לעשן באותו קצב שעישנתי בו כל השנים.. לאחר חודשיים החלטתי להפסיק לעשן שוב ,בשיטה של אלן קאר. קראתי שוב את הספר והפסקתי, אך היה לי מאד קשה הפעם להפסיק. הרגשתי שאין לי את אותם כוחות שהיו לי אז. אני מעשנת כשנה כבר ומאד רוצה להפסיק. שאלתי היא מה לעשות? הספר בזמנו גרם לי הארה של ממש ושינוי בהלך המחשבה לגבי עישון. כיום זה לא עושה לי את אותו אפקט למרות שאני כבר יכולה לדקלמו בע"פ. זקוקה לעזרה, לעצה, מה עושים??? אנא תשובתכם.
 
השיטה יכולה לעבוד בשני אופנים

שלום לך zapi1111 והרי הפרוט: 1. זה יכול לעבוד באופן שאדם חווה מוכנות ופוגש את הדבר שעוזר לו להפסיק, וכאן אלן קאר נותן כלי שמחולל תובנה, וההפסקה מאוד כיפית וקלה. 2. זה יכול לעבוד כשאדם אינו חווה מוכנות, ופוגש את השיטה, נרתם לתהליך ואז לימים מתחוללת ההבנה. במקרה שלך, נראה לי שכשהפסקת היית במצב 1, וזה עבד נפלא, ואז בהיסח הדעת עשית טעות, מתוך עודף ביטחון. עכשיו את מנסה לשחזר את מה שקרה, ומכניסה את עצמך ללחץ, ומצוקה שהולכת ומתגברת. אני מציעה לך לעזוב את העניין לעת עתה, ולהחליט על זמן בעתיד שבו תפסיקי, עוד כמה שבועות למשל, ופשוט למלא אחר ההוראות, גם אם בהתחלה תרגישי שזה לא באותה התרגשות, ותחת השפעה של הארה, תמלאי אחר ההוראות הפשוטות שלו, לאורך זמן, ויש סיכוי מצוין שמתוך הנקיון הפיזי, תבוא גם הבהירות המחשבתית. תנסי את זה, ואם זה לא יעבוד, תמיד יש לך את האופציה להגיע לסדנה, ולחולל את התהליך בליווי שלנו, הכי חשוב לא לתת להשתלשלות להוריד לך את הביטחון, ולנסות בלי לחץ בהצלחה
 

zapi111

New member
תודה אורית

די נחושה להפסיק וכמה שיותר מהר.. מרגישה חנוקה ומלאת ליחה ושיעולים ובכלל הרגשה פיזית רעה מאד. נראה לי שאתעשת ואחליט על יום להפסקת העישון בקרוב. ואתמודד עם הרגשת ההשתגעות והקושי.. כמו שאלן קאר אומר, הרגשה זו חולפת מהר מאד. צריך לזכור שבהמשך זוכים בהרגשה נפלאה, והקושי הראשוני שווה. מחיר הסיגריות בדיוק עלה. סיבה מצויינת לומר די!!!!! להשתעבדות.
 

עליזה 63

New member
אצלי הסיגריות פעם

אחת יותר מידי אלף פעם לא מספיק,אין ח'ד פעמי,נגעתי נסעתי.
 
למעלה