מדוע להיטפל לחולים ולסובלים מבעיות נפשיות?

טופיקלי

New member
ראה

אמרתי: ישנם אולי 2% מתוך כלל נמנעי הגיוס שלא התגיסו בשל בעיה בריאותית אמיתית. מצד שני, זו גם הגדרה מאוד מאוד לא מדויקת. יש נערים שהם אנשים די פחדנים מטבעם, ששמעו את היחס לחבריהם מהמפקדים שלהם, ויודעים שהם יהיו מדוכדכים בצורה מטורפת אם הם יתנו למפקדים הנ"ל לדרוך עליהם. אז איפה עובר הקו של "פגיעה בבריאות" לדעתך?
 

טופיקלי

New member
יצמצמו, לא יצמצמו

צה"ל ישאר מחורבן גם אם יטילו עונשים כבדים על כל ה35% מתוך ה40 שלא מתגיסים, שימצאו ששקרו לקב"ן או שהתחמקו בכל דרך אחרת משירות. לא יעזור לכם, פשיסטים דפוקים, הצלחנו לגרור את ההמון המטומטם איתנו ולא רחוק היום שלפרלמנט לא תהיה ברירה אלא לבצע רפורמה אדירה בצבא שתוכתב ע"י הציבור. ואם לא, לא נורא בעיני. אני לא צעדתי את מצעד האוולת ולא אכלתי חרא.
 
קודם כל 25% לא מתגייסים

קודם כל 25% לא מתגייסים, ולא 40%. דבר שני, רק בזכות אלה שמתגייסים, את יכולה לשבת בנחת על הכסא, ולהפיץ את הרעל המגעיל שלך באינטרנט. הצבא, הוא זה שעומד בין נסראללה, אסד, אחמדיניג'אד ואחרים לבין תל אביב. ללא הצבא, וללא אותם "פאשיסטים דפוקים" שמתגייסים ומגנים על ישראל, המדינה שלנו פשוט לא היתה קיימת. למרות תיעובי ממשתמטים אגואיסטים ונאלחים, אני נאלץ להתנגד להצעת החוק משתי סיבות: 1. אסור בשום מקרה לפגוע בזכות ההצבעה של אזרחים במדינת ישראל. 2. הקושי להגדיר משתמטים ביעילות, כך שרק משתמטים יפגעו, ולא אנשים בעלי בעיות אמיתיות. את שייכת לקטגוריה המגעילה ביותר. לא רק משתמטת, אלא גם מזלזלת באנשים שמשרתים בצבא, אנשים שרק בזכותם את בכלל יכולה ללכת ברחוב ללא חשש. את לעולם לא תביני את ההרגשה שהיתה לנו בגדוד, לאחר שעצרנו במחסום מחבל מתאבד. את לעולם לא תתחילי להבין את התחושה שהיתה לי בסדיר, כאשר ישבתי במוצב בלבנון והבטתי לאחור כדי לראות את זרעית ושתולה, ולהבין שרק בזכותי הם מסוגלים להמשיך בחיי השגרה. את לעולם לא תביני זאת, כי את כל כך שקועה בעצמך, באגואיזם שלך, שאת פשות פתאטית.
 

טופיקלי

New member
קודם כל אתה טועה ומטעה.

40% לא מתגיסים וזאת מהמבדק הסטטיסטי האחרון והטרי ביותר(שהיה ידוע כבר מזמן בשטח). שנית - מורעל דוחה ודביל, אני גבר. שלישית - איך בדיוק צה"ל קשור לנחת שלי ? באמת שלא הבנתי את ההגיון. הרבה יהודים-ערבים אידיוטים אוהבים לנפנף בזה. עד היום אף אחד לא נסה להוכיח את זה. מעניין למה. רביעית - עשרים האחוזים מבין כלל החיילים שמשפיעים על המצב הביטחוני מעודדים את הרס ואי קיום המדינה שלנו, ואת הפגעים שהם זורעים, את חלקם הם מנסים למנוע מלפגוע באזרחים. חמישית - האנשים שבזכותם אתה, אידיוט נאלח, יכול ללכת ברחוב ללא חשש, הם המיעוט האינטליגנטי מתוך המכהנים בכנסת, בממשלה, בפרקליטות ובמשטרה, ואותם האנשים ששירתו ובנו את בסיס המדינה הזאת עד סוף שנות ה70, בהן החל אחוז הדתיים שאינם מתגיסים לעלות בקצב מחריד. שישית - איך בדיוק אחותך הזונה שדופקת כרטיס בקריה על הכנת קפה למפקד המזרחי הבור ועם הארץ שלה - בזכותה אני יכול ללכת ברחוב, אפס חסר השכלה ?? שביעית - את דמו של אחמד, המחבל המתאבד שעצרתם, סלים אחיו כבר עכשיו מנסה להסתנן לארץ כדי לנקום. רק בזכותך תושבי זרעית ושתולה מזוגלים להמשיך בחיי השגרה ? הפוך ! רק בזכותך הם נכנסו למצב של מגננה, פחד וחשש לחייהם. אני אכן לא אבין את ההרגשות שהיו לך, כי אינני מבין את תחושתו של בור ועם הארץ המסתובב כאן ומקיא על עצמו ועל הזהב שבזהב של עמו, ערום ועריה.
 
גם משתמט וגם בהמה גסת רוח

כנראה שאתה גם לא חכם ביותר, אם אינך מבין את הקשר בין הבטחון האישי שלך לבין עצירת מחבלים מתאבדים בדרכם לעורף הישראלי. אני מבין שלפי שיקול דעתך היינו צריכים לאפשר למחבל המתאבד להמשיך בדרכו לירושלים, ואולי אף לתת לו שתיה קרה וצידה לדרך. אולי אז אחיו לא היה חש צורך לנקום את דמו. אותי, אגב, כיון המחשבה הזה לא משכנע. בקשר לגבוב השטויות הארסי והדוחה שלך על אחותי, המוצא שלי, דעתך על עדות המזרח ועוד אין לי מה להגיב. הסגנון שלך מדבר בעד עצמו. אין בכוונתי גם להתחרות בסגוננך הדוחה ונוטף הארס, משום שאינני מסוגל לרדת עד כל כך נמוך. רק אסתפק בהערה שאם אתה ושכמותך נחשבים לזהב, עדיף לכולנו להיות עניים מרודים.
 

טופיקלי

New member
שוב אתה טועה ומטעה.

משתמט גאה ובטח יותר חכם ממך. לא משום שאני משתחצן לחשוב שאני חכם במיוחד, אלא שאפילו הפושע המזרחי שמככב בכותרות מדור הפלילים של היום מבין יותר ממך את הקשר שבין הבטחון האישי שלך לבין התנהגות השלטון של מקום מגוריך והזרוע הצבאית שלו. ע"פ שיקול דעתך יש להמשיך לנסות לעצור מחבלים עד אחרית הימים. בד"כ ילך, לעיתים לא. לא נורא. עוד כמה מתים לחבורה. זה לא מה שיפריע לפשיסטים חסרי מוח כמותך שראויים לכל בוז ואף להגליה להרעיף את משנתם המטומטמת בנוגע לפסאודו-ביטחון של תושבי המדינה הודות לכל צבא שהוא, ובלבד שכולם יתגיסו, ולא משנים מעשיו, או מי מחליט עליהם, או כמה מליוני אנשים נפגעים בדרך, או כמה אנשים מתים בדרך, או כמה אנשים חיים בפחד, או לכמה אנשים גונבים את בתיהם ואדמותיהם, או שנרקם לו עם שלם בזכות הצבא המהולל הזה שכל מכנהו המשותף הוא שנאה לעם שלנו, או שהוא מפלה באשר לגיוס אליו ע"פ דת ופתק מהרבי, ושהוא הורס את המדינה הזאת ועוד מאות פלשתינים. העיקר שאת המחבל שלך אתה עצרת. לא משנים הפרטים. לא משנה גם אם היית מקבל פקודה להשתין לפלשתיני בתוך העיניים, לא משנה גם אם היית מקבל פקודה לצאת במלחמה לבדך ולהרוג כמה שיותר פלשתינים, לבנונים וסורים, בדרך להוריד כמה מכות לחיילים על שהם לא עצרו את מחזור הדם ברגליים עם הגומיות הכ"כ חשובות לבטחון המדינה שלהם, או שהיה להם זיף מיותר. זה סאבטקסט, בשביל הדרגים הגבוהים. לא בשביל חייל גיבור כמוך. אשריך שמוליק. אני בטוח שאתה מאוד משכנע אנשים שכמותך, אולם לי זה לא מפריע, משום שאתה ראוי להם והם ראויים לך.
 
אם היה לך שמץ של הכרות איתי

היית יודע שכל, אבל כל מה שכתבת עלי, הוא גבוב שטויות. אבל הי, כל מה שאתה יודע, או חושב שאתה יודע, זה שאני מרוקאי. ליותר מזה, אינך זקוק. מרוקאי? נו שוין, לשיטתך אני חייב להיות מטומטם. מרוקאי מטומטם? נו שוין, לשיטתך אני חייב להיות פשיסט ולפנטז על רצח פלשתינאים ושמאלנים. מרוב קבעון לא ראית שאפילו פה, בעמוד הזה יש פוסטים שלי שמראים דעות הפוכות לחלוטין. עזוב את העמוד, בשרשור הזה כתבתי שאני מתנגד לפגוע בזכויות אזרח גם של שרץ כמוך. אבל באמת לא צריך לתת לעובדות לקלקל לך. אבל הכי חשוב שאתה חכם ממני, בגלל המוצא שלך. אגב, אם מישהו חושב שהגיגיו הגזעניים של טופיקלי בשרשור הנוכחי הם מקרה בודד, אני ממליץ להם להכנס לפורום עשרים פלוס, לשרשור הדן בפצויים לניצולי השואה. הפוסטים שלו, עם כמות הארס הגזעני, תוך כדי הקפדה על סגנון ביבים, הטחת עלבונות מצידו, וללא אף נימוק ענייני, הם העדות הטובה ביותר על טיבו.
 

טופיקלי

New member
עכשיו אתה טועה, מטעה ומשמיץ בצורה מגעילה.

*ההכרות איתך לא מעניינת אותי. אני הגבתי בהתאם למה שכתבת. *"כל מה שאתה יודע, או חושב שאתה יודע, זה שאני מרוקאי." > להפך. אני יודע כי אינך מרוקאי. ובכל אופן, זה לא משנה לעצם הדיון כהוא זה. מה שקרה כאן, הוא שהפרכתי את טענתך ש"רק בזכות אלה שמתגייסים, אתה יכול לשבת בנחת על הכסא", ואתה, כאשר נסתתמו טענותיך, פונה להשמצות אישיות, ועוד תמה מדוע אני חושב שאתה בור ועם הארץ. *אתה פשיסט משום שאתה פרומיליטריסט בכל מצב שהוא, והעיקר שכולם חייבים להתגיס, לא משנה מה. אז אם זה לא קיבעון, ואם אתה עוד מעז לדבר על קיבעון, אז כלו כל האבסורדים מן העולם. *לא הגיתי שום הגיג גזעני מעולם, ואף הטבתי להבהיר זאת, שכן זה חשוב: אינני מקלל ומתעב כל דבר "מזרחי". ממש לא. אני לא מתכחש לעובדות, שהן ש70% מיהודי ערב הנם מטומטמים במקרה הטוב ופושעים במקרה הגרוע. *עוד לא קראתי שום תגובה ענינית שלך לדברי לעיל. כל שקראתי הוא נסיון הטחת ארס גזעני, תוך הקפדה על סגנון ביבים שמאפיין רק אותך ושכמותך והטחת עלבונות מגעילים ומשוללי יסוד מציאותי("משתמטים אגואיסטים נאלחים" לגבי). אז אם לאחר כל זאת אינך מסתכל במראה ואינך מודה כי אתה עיוור, אז הקיבעון המדובר נמצא אצלך עמוק בסינפסות.
 
לא הפרכת שום טיעון

ואני חייב לציין, שאיני יכול להבין כיצד אדם מסוגל לטעון ברצינות שאין צורך בצבא, ושצה"ל רק מסכן את בטחונינו ולא מחזק אותו. אתה מגדיל לעשות, וקורא לכך הפרכה של הטענות כנגד השתמטות. אבל איני מוצא טעם להמשיך ולהתווכח איתך. זה כמעט כמו לנסות ולהתווכח עם אדם המתעקש שהירח עשוי מגבינה. אתה לא גזען? כמעט כל פוסט שלך מכיל דברי נאצה על יוצאי עדות המזרח. אבל גם הגזענים הכי גדולים, טוענים שהם אינם גזענים, הם "מוכיחים" בצורה "מדעית" או "ססטיסטית" עד כמה הם צודקים, ומרבית נשואי הגזענות שלהם הם פושעים, רשעים, מטומטמים וכד'. אבל גם בנקודה זו אין לי מה להתווכח איתך. הרי לעולם לא תודה שאתה גזען. טופיקלי, הענקתי לך יותר מדי תשומת לב. עד שלא אראה צורת דיון סבירה מצידך, אין בכוונתי להמשיך ולענות לך. אינך מנסה לשכנע, לא אותי, ולא את שאר הקוראים. לא מצאתי אצלך ולו נימוק אחד ענייני, או נסיון להתמודד מול נימוק של הצד השני. כל מה שאני מוצא בפוסטים שלך זה עלבונות, קללות, התלהמות וסגנון נמוך, שאפילו לא ידעתי שקיים. המקלדת, כנראה, סובלת הכל. שיהיו לך חיים טובים, ושתלמד להפסיק לשנוא.
 

טופיקלי

New member
שוב לא הגבת לשום נקודה ענינית.

מי טען שאין צורך בצבא ? צה"ל במתכונתו אכן רק מסכן את בטחונינו. את ההפרכה לטענותיך תמצא בהודעותי לעיל, ולא במשפט שהמצאת לך. לא אביא לאדם כמוך(וד"ל) מבדק סטטיסטי לכדי שיחזו עיניו במתרחש. זה מעל לרמתך. אציע לך רק לבדוק את מדור הפלילים בעיתון היומי ולראות מה שם משפחתו של המככב בו. אך בטוחני כי גם את הבקשה המוגזמת הזו תתרץ מפה ועד הודעה חדשה, כך שגם בנקודה זו אין לי מה להתווכח איתך. לעולם לא תודה שאתה גזען. אכן שמוליק, הענקתי לך יותר מדי תשומת לב. עד שלא אראה צורת דיון סבירה מצידך, אין בכוונתי להמשיך ולענות לך. אינך מנסה לשכנע, לא אותי, ולא את שאר הקוראים. לא מצאתי אצלך ולו נימוק אחד ענייני, או נסיון להתמודד מול נימוק של הצד השני. כל מה שאני מוצא בפוסטים שלך זה עלבונות, קללות, התלהמות וסגנון נמוך, שאפילו לא ידעתי שקיים. המקלדת, כנראה, סובלת הכל. שיהיו לך חיים טובים, ושתלמד להפסיק לשנוא את מי שלא צריך, ולהתחיל לשנוא את מי שכן. משום שמי שלא יודע לשנוא, לעולם לא ידע לאהוב. מאידך, אין טעם לקפוץ להבעת רגשות. אני מאחל לך שתרד מעץ הדעות הקדומות הגזעניות שטפחת לך, עץ מלא שנאת חינם ודעות רצחניות, ותנסה להסתכל למציאות, לפחות קצת, בתוך העיניים. ועד אז, עד אז תשאר מי ומה שאתה.
 
בדיוק בגלל אנשים כמוך

צריך לעשות חוקים נוקשים נגד משתמטים בעלי סיבות שאינן רפואיות.. מילא כאלה שמפחדים על עצמם, נגיד, כאלה חושבים שהם לא ישרדו את המסגרת הקשה (בצדק) של הצבא,נגיד.. אבל אנשים כמוך שצריך להעמיד אותם למשפט על בגידה במדינה בזמן מלחמה (יש גבול לחופש הביטוי!) אנשים כמוך אני מקווה שידפקו כל כך חזק על זה שהם משתמטים עד שהבני זונות האלה ישקשקו מלהגיד מילה נגד הגוף ששומר על התחת שלהם. אתה לא מבין איך זה להיות " בור ועם הארץ המסתובב כאן ומקיא על עצמו ועל הזהב שבזהב של עמו"..נכון, זה בגלל שאתה יותר מדי אידיוט בשביל להבין שזה בדיוק ההגדרה של מה שאתה.
 
ידעתי שלא תגיב ברצינות

כי זה מה שטמבלים כמוך תמיד עושים.. באים אומרים כמה דברים שאלוהים יודע מאיפה הם הביאו אותם (בטח מהאתר של החמאס) וכשמראים להם כמה טמבלים הם.. הם יגיבו בציניות
 
ימגעיל עוף מהארץ לא רוצים אותך פה

מה אתה עושה בפורום הזה אם לא שמת לב זו פורום לתנועה ציונית.. ואתה בוגד חסר נאמנות אז יאלה צא מהפורום ובדרך צא מהמדינה ולך לעזה שתראה שם ממה הצבא ההגנה לישראל מגן על גם בהמות כמוך.. (היום - 20 פצועים רובם אימהות וילדים שנפצעו במאמץ להגן על פעילי פתח מפני פעילי חמאס שעצרו אותם)
 

טופיקלי

New member
ספר לי מה ידוע לך על הציונות. אני רוצה להחכים

לא הבנתי בקשר לפצועים. 20 אמהות וילדים שמשרתים בצה"ל נפצעו כי ניסו להגן על פעילי פת"ח ? תפסיק להסניף דבק. זה מטמטם את מעט המוח שעוד הזדחל בסינפסות שלך.
 
ציונות - אהבת ישראל.

ולפי התגובות שלך.. אתה שונא אותה..יש גבול בין לבקר את המדינה..בין לדבר אך ורק נגדה וברור שבור כמוך לא יבין את הקשר הקשר הוא שתבין למה צריך צבא חזק וגדול שיגן עליך מפני הבהמות האלה שקוראים להם חמאס חיזבאלה ושאר ירקות
 

טופיקלי

New member
לא, ציונות אינה "אהבת ישראל" ע"פ אף מילון

שהוא. "צריך צבא חזק וגדול" > אתה באמת מאמין שצה"ל הוא צבא חזק וגדול, מה? אפילו רחמים אין לי עליך ושכמותיך.
 
למעלה