מה דעתכם על בלוגי מומולדת

Tali1912

New member
מה דעתכם על בלוגי מומולדת ../images/Emo65.gif

בעד
זה נחמד/מפרגן
אישי כזה.
הייתם מצפים שיפתחו לכם בלוג שכזה
חברים טובים מתקבצים לברך במקום לשלוח ברכה ב-
זה כיף שאנשים וירטואלים שמעריכים את הבלוג שלך, חושבים על דרך לחגוג במומולדת איתך.
אתם מכירים אל הבלוגיסט באופן אישי או חברים מאוד קרובים בוירטואל אז למה לא? נגד
אפשר לברך בבלוג של הבלוגיסט בלי לפתוח בלוג מיוחד
זה פלצני
זה מחייב
מספיק התכנים שאתם קוראים בבלוג האישי של כל אחד.
לא הייתם מעונינים שיפתחו לכם בלוג מומולדת.
אתם לא חוגגים ימי הולדת בכלל אז למה בבלוג כזה?
נכנסתם באקראי איזה פעם פעמיים בבלוג מסויים ושלחו לכם אם ברצונכם לברך, לא ידעתם מה לברך.
זה נראה לכם כמו הודעת ספאם במסרים האישיים שלכפ. דעתכם?
*אם יש לכם סעיף ששכחתי תוסיפו.
 

2 Mיכל

New member
אני נגד../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

רק בעד להזכיר לאחרים לפני יום ההולדת של החבר/ה. אחרת לפעמים יוצא לא נעים שרק 2-3 זוכרים.
 

iditush forever

New member
גם אני נגד מסיבה אחת מאוד פשוטה...

כי בדרך כלל הבלוגים האלו נפתחים במטרה של משיכת תשומת לב וזה מחייב את הגולש שקיבל מסר אישי או מישפתחו לו להגיב בבלוג או לרשום רשומה ארוכה ודביקה באורך הגלות. לפי דעתי אם רוצים לאחל יום הולדת למישהו אפשר לשלוח לו מסר אישי, לפתוח לו שרשור יום הולדת בפורום שהוא פעיל בו (גם זה סוג של תשומת לב אבל לא זועקת לשמיים כמו בלוג במיוחד בשבילו רק בשביל יום הולדת). כי אחרי היום ההולדת הבלוג הזה נשכח כלא היה... לפי דעתי זה מיותר אבל מי שנחמד לו לקבל או לפתוח בלוגי יום הולדת שיהיה לו לבריאות!!
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifובפורום?

השרשור לא נשכח אחרי כמה זמן? אין הבדל גדול בין לאחל מזל טוב בבלוג לבין לאחל מזל טוב בפורום.. חוץ מאשר שבבלוג הכל יותר פרטי ואינטמי, לא כמו בקהילה. עדיין לא הבנתי למה זה כ"כ מציק לכם
 

2 Mיכל

New member
כי זה לפתוח בלוג. זה../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

להעמיס על השרת, לדחוק את מספרי הבלוגים (או לגזול כינויים) והכל בלי סיבה. למה לא לשלוח לאימייל או משהו?
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifלגזול כינויים?

באמת יהיה מישהו שירצה להשתמש בכינוי "יום הולדת ל___", ושבמקרה ירצה לפתוח בלוג פרטי משלו? מה הסבירות שזה יקרה? [ואני לא חושבת שזה דווקא בלי סיבה...]
 

2 Mיכל

New member
אבל תמיד יהיו כאלה שלא../images/Emo187.gif../images/Emo42.gif

יקראו לעצמם יום הולדת ל- וחוץ מזה שלדעתי זה סתם מחייב. אם את חברה של מי שפתחו לה את הבלוג ולא כתבת, את צריכה להרגיש לא בסדר ובכלזאת להמציא משהו. אם רוצים לברך או לשמח את ילדת היומולדת אפשר לעשות את זה גם בלי כל האורות מסביב. אבל הי, אני לא מחליטה. שאלו מה אני חושבת ועניתי. אם נראה לך שחברה שלך תאהב דבר כזה שיהיה לה בכיף.
 
את האמת?

אני לא חושב שזה בכלל מצריך סקר. מי שרוצה להכין בלוג יום הולדת כמחווה של רצון טוב וכי הוא אוהב את הבן אדם שיעשה את זה, מי שלא לא. אף אחד לא מכריח. כולנו יודעים שמי שעומדת מאחורי הבלוגים האלה לרוב היא ליידי סנו המקורית והיא עושה את זה מאהבה ומרצון. גם נגד זה יש טענות? לא מוגזם?
 

Tali1912

New member
זה ממש אבל ממש

לא כמו שאתה חושב, זה משהו מהווי הבלוגים וזה הפורום המתאים לשאלות כמו כל נושא אחר שאני שאלתי או אחרים. זה שאלה שכן מסקרנת מה חושבים. ואין פה בכלל טענות בכלל לא לליידי סנו, ולא למטרה. זאת שאלה לגיטימית. מאוד חבל שהפכת את זה למשהו כביכול אישי ו..שלילי ולא כדבר שהוא נושא בפני עצמו וגם לא ציינת את החיובי שכתבתי לגבי בלוגי מומולדת.
 

iditush forever

New member
זאת אינה התקפה... זאת שאלה לגיטימית

ובטח שלא התקפה אישית נגדך או נגד ליידי סנו המקורית (ריקי). היא בסה"כ העלתה כאן שאלה לגיטימית ולא צריך לקחת את זה כ"כ אישית. זה שאחד אוהב זה לא אומר שבהכרח כולם יאהבו. עדיין בעיני זה צומי מוחלט, אבל כל אחד בדעתו הוא. ואין צורך לרדת כאן לפסים אישיים ולהתקיף
 

Tali1912

New member
בא נגיד את הדברים אחרת

* אם הייתי מחליפה משתמש אחר ושואלת את השאלה, היה נראה לך יותר טוב "בכאילו" אתה לא מכיר את הגולש? * אם זה היה גולש "אחר" כן היית עונה על ה- בעד או נגד? * האם יש סוג של שאלות או תכנים ש .. "מותר" או "אסור" לכתוב עליהם בגלל ש... ? * אם כמו שאתה חושב, זה יוצר פגיעה אישית מבחינתך, לא נראה לך שריקי אמורה להגיד ככה לא עושים? * אני חושבת שריקי מכירה אותי מספיק ויודעת שיש לי שאלות "מאוד,מאוד" חודרות והיא מספיק מבוגרת כדי להבין שהשאלה לא בגלל שריקי התחילה את המסורת. * אם זאת לא היתה ריקי פותחת במסורת בלוגי מומולדת ומישהו אחר היה מתחיל עם זה, היית מקבל את נושא הדיון הזה? * איך אתה רוצה שארגיש אחרי שכתבתי את נושא הדיון, להרגיש, אויי למה עשיתי את זה, אוי מה גרמתי, אויי איזה צורה יש לזה? אז לא!! אני מרגישה בסדר עם נושא הדיון. * ריקי עצמה פתחה לי בזמנו בלוג מומולדת, ואני מפרגנת לה גם מחוץ לחיי האינטרנט בגלל זה אני מחוייבת לא לשאול שאלות שהם בעיניי חשובות. ובלוגי יום הולדת הם חלק ממסורת?
 

Tali1912

New member
אני לא אמרתי

שהתקפת, רק שהנימה שכתבת את הדברים נשמעה כאילו נכתבו כאן דברים שלא היו צריכים להיכתב.
 
אההם.. אההם..

יש לי יום הולדת עוד מעט.. אההם.. חחח לא סתם. אני חושב שבלוגי יומולדת זה דבר מאוד נחמד. אני בטוח שכל אחד אפילו אם הוא חושב שזה דבר פלצני ישמח לראות שפתחו לו בלוג שכזה. וזה מוסיף לסטטיסטיקה של תפוז אז זה גם מחמם את הכיס של המנכ"ל..
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifלי אין בעיה עם זה

זה נחמד, זה יכול לשמח, זה עושה רק טוב. זה גם לא ממש מאלץ את מי שקיבל מסר לכתוב תגובה בבלוג, אף אחד לא מכריח ואף אחד לא מכוון לו אקדח. הבלוגרים שמפרסמים ברכות שם, ובייחוד הבלוגר שפתח את הבלוג הזה, עושים את זה מרצון וחיבה לאותו אדם. אני לא מבינה מה רע בזה
 
למעלה