מה זה החום הזה בסוף כסלו תחילת נובמבר?!

StellarWind

New member
מה זה החום הזה בסוף כסלו תחילת נובמבר?!

זה כבר עבר את ההתחממות הגלובלית ועבר לבישול גלובלי @_@ כרגע אני בחוות מחשבים של גבעת רם, טוען את הלאפטופ, שיהיה לי מה לעשות בנסיעה חזרה הביתה. שנת הלימודים (עאלק) התחילה אצלי - במתכונת של שנה א' וחצי. כיוון שהצלחתי להיכשל בצורה מפוארת למדי בחדו"א\פיזיקה ועוד היה לי את החור בראש הזה של כימיה פיזיקלית להשלים - בעיקרון לא יכלתי להמשיך לשנה ב' אז עכשיו אני יושב עם מערכת של גבינה שוויצרית. כיוון שיש לי בערך קורס וחצי בסמסטר (טוב, שניים בסמסטר א', שלושה בסמסטר ב', אבל מי סופר) החלטתי שלהגיע לפה באוטובוסים להרצאות ולחזור הביתה יהיה לי יותר משתלם מבחינת כסף מאשר להתחיל להתבחבש עם מעונות, אז זה מה שעשיתי. רק שהמערך המטורף של אוטובוסים שאני צריך ללעוס כדי להגיע לשם ובחזרה (89 מחולון למרכזית בת"א, 405 מהמרכזית בת"א למרכזית בירושלים, 28 לגבעת רם ואותו המסלול חזרה בסדר הפוך) זה עסק מתיש, במיוחד ששעות השינה שלי הם לא בדיוק שעות השינה של אדם שפוי (אני ינשוף-לילה, מה לעשות) - ואני ער מאז ארבע ומשהו אחרי הצהריים (וכבר היה חושך!) אתמול, כך שעכשיו אחרי שעתיים "מרתקות" של חשבון דיפרנציאלי ואינטרגלי התיאור הכי מדהים למצבי כרגע הוא "מצב כפית". או שאולי מצב ספטולה, כיוון שלפי המטריקס, אין כפית. או כף. הרי כפית היא נגזרת של כף. מעניין אם זה אומר שהאינטגרל של כפית היא כף. ואם כן מה הפונקציה הקדומה של הכף? רוב הסיכויים שהייתה לה חד-גבה ושיני חרב. והרבה שיער. נו, זו מין קלישאה כזו של פרהיסטוריה. אנערף, עזבו אותי עכשיו. כמה כבר אפשר לחלוב פרה-בולות? ועכשיו לפסוקו של יום מתוך ספר מטורפים, פרק ח' פסוק נ"ה. ויהי בימים ההם אין שפיות בישראל, וחניה אין בתל-אביב. ויסעו בני ישראל ויחנו באדום לבן, ויבוא אליהם פקחיאל בן יונה אשר-על-מחלקת-התנועה, וישם בהם סנדלין, ויתן בהם דין וחשבון וחמישה אלפי שקלין כסף. ויבוא משה רבנו אל פקידיאל בן כלב אשר-על-מחלקת-התלונות ויאיים במשפטין וינבח בכל נבח, עד שבאו תלמידיו ואמרו לו "משה, מה אתה רוצה מהבירוקראט הלז, הלא גם ככה אין פקיד בעירו יען כי אין עיר ואין תל אביב אלא בראשך" ואשר לסנדלין אשר שמו בעם ישראל המעוגנין לקרקע כאילו נפלו בהן שורשים נתנו שם, סנדלי שורש, ויהיו קשורין לישראלין עד הסוף גם בחוריו הנידחין ביותר של העולם. ויהי ערב ויהי בוקר פוסט אחד @_@
 

OOOO0

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo50.gif עם הכל!

 

StellarWind

New member
ביולוגיה.

כיוון שזו מאז ומתמיד הייתה המחלה שלי. XD למרות שעם כל הדיפרנציאלי-פיזדציאלי והפיזיקות למיניהן, די בא לי לצלוף במישהו או משהו. XD
 

0Pandemonium0

New member
אני מרגיש טוב דווקא.

מגיע להם. כשהמדע מזהיר מפני ההתחממות הגלובלית ואנשים אומרים "יהיה בסדר" ונותנים מבטחם בשמיים, מגיע להם. אני מקווה שהעולם יוצף, ואז הם ילמדו. מואהאהאהאהאהא!
 

remundo

New member
מצבך טוב.

אני (בלי נדר) אקבור את עצמי אם אני לא אעבור את מבוא למדעי המחשב השנה. זאת כבר הפעם השלישית....! אינטרגל של כף זה כ. הממ לך לישון. באתי לכאן כדי להגיד שאהא! זה קרה לי! אבל כבר הגבתי להודעה שלך אז אני אכתוב את זה פה (וסליחה על הניצול-הודעה-העצמי): מה שקרה זה שפגשתי בתחנת אוטובוס מישהי מהשירות ולא הספקנו לדבר הרבה לפני שהאוטובוס הגיע, ואז היא אמרה לי (שימו לב, שימו לבלבף שימו קישקע!): "תתחברי לפייסבוק!" אהא! אהאהאהא!!!!1 אגב, חדו"א, מן הסתם זה מה שנקרא אצלנו אינפי ו... דווקא מגיע לי פטור בזה, אבל אני צריכה לעשות את הקורס רק כי לא היה לאינפי שעשיתי בזמנו סילבוס מסודר. צ'י. וירא אלוקים כי אין חניה, ויברא אלוקים את התחבורא-ציבורא, וירא כי מאחרין וצפופין המה, וינחם כי בראם.
בהצלחות~
 

star_female

New member
לא אמרת שהפסקת ללמוד?...

בהצלחה בכל מקרה
יש חדו"א ויש אינפי, תלוי מה הוא לומד. ברוב האוניברסיטאות אינפי הרבה יותר קשה מחדו"א אבל יש מקומות שהשמות שלהם הפוכים (בפתוחה אינפי זה המקצוע שצריך לדעת להוכיח משפטים, וחדו"א זה כשצריך לפתור תרגילים חישוביים בעיקר). וואו, צירוף מקרים XD (ובאמת תתחברי לפייסבוק, עד שהוספתי אותך אפילו לא אישרת אותי...)
 

remundo

New member
נכון, חזרתי ללמוד במקום אחר

(וגם עברתי ללמוד משהו אחר, אבל זה עדיין קרוב מספיק למדמ"ח.) בגלל זה יש לי עכשיו את כל התסבוכת עם הסילבוס של אינפי... ^^" תודה רבה! את צודקת, באמת לא התחברתי לפייסבוק כל הזמן הזה... (אבל זה יהיה מוזר להתחבר בכזאת שעה מוזרה, לא? טוב, אני אתחבר עכשיו בכל זאת, מה אכפת לי.)
 

OOOO0

New member
וואו, איזה צירוף מקרים!

אכן קטע הזוי לגמרי.... ועוד צירוף מקרים זה שגם בדיוק השבוע בשיעור שיטות מחקר דיברנו על צירופי מקרים ועל זה שדווקא הדברים הכי הזויים קורים לנו במקרה מבלי שנחשוב עליהם ומבלי שנחשוב שהם הגיוניים בכלל. לכל אחד יש סיפור כזה על זה שבמקרה בחו"ל פגשנו את השכן שלנו מהשכונה או המורה שלנו מכיתה ד', או משהו כזה....כך שזה לא באמת מקרי, זה לא נחשב צירוף מקרים כי זה לא היה יכול לקרות סתם, לא היינו יכולים לדמיין את זה....נושא נורא מעניין.
 

remundo

New member
כתבתי את זה

רק כי בדיוק דברנו כאן על אנשים שהקשר איתם נשמר דרך פייסבוק ומבקשים ממך להתחבר או משהו כזה. ^^"
 

OOOO0

New member
אויש נו, הבנתי את זה!

למה חשבת שכתבתי "יו, איזה צירוף מקרים" והתחלתי להרצות פה על צירופי מקרים?
 

OOOO0

New member
אה, הבנתי למה חשבת ככה....

בגלל הדוגמאות שנתתי.... אוף, שוב יצאתי לא מובנת..... אז אני אבהיר: לא התכוונתי לפגישה שלך עם בת השירות, זה דווקא לא כזה הזוי. התכוונתי לטיימינג של הפגישה, בדיוק אחרי שדיברנו על זה.
 

remundo

New member
היא לא בת שירות

היא היתה לפני שלוש שנים, כמוני. עכשיו היא לא. (אז זה אומר ששלוש שנים לא דיברתי איתה וגם... ששלוש שנים שאני כבר בפורום הזה.)
 

Digi Lista

New member
עוד שרשור משעשע../images/Emo88.gif

מותר רק לתקן שאנחנו לא בסוף כסלו כי אנחנו רק בג' בחשוון(וזה בתור אחת שבדרך כלל לא יודעת ולא ממש משתשמת בתאריכים העבריים)?...
 

StellarWind

New member
יש לך חור אדיר בהשכלה, ליסטה.

על שלישיית הגשש החיוור שמעת במקרה? את יודעת, אחת מאבני היסוד של התרבות הישראלית? מהם הגיע הביטוי "סוף כסלו, תחילת נובמבר." אני פשוט מזועזע.
 
למעלה