מה משדרים הלילה ב‎?ESPN

סאן אנטוניו לייקרס

תהיה דריסה מטורפת של ס"א אחרי כמה מכות בראש? תהיה השתוללות של קובי בדרך ל82 נקודות? (אני סקפטי, יש לי הרגשה ששוב הוא לא יזרוק הרבה. איש הזן מדרדס שם משהו). יהיה בכלל משחק ששוה לקום בשבילו? אני מהמר על משחק שנגמר כבר ברבע השני
 

Itai7

New member
מחר ב3 ס"א נגד מיאמי

בערוץ 5 ועוד בלי שאק
וויד יצטרך לקלוע 90 נק'
 

ThEgReEnKiNg

New member
לא יאמן כמה משדרים את הקבוצה הכי גרועה

במזרח , רק אותם משדרים השנה זה כל כך מטומטם , ושידור של ניו אורליניס לא קיבלנו אפילו פעם אחת השנה :\
 

Itai7

New member
הרי קבעו את השידורים בתחילת העונה

לא ידעו שמיאמי תראה ככה
 

ThEgReEnKiNg

New member
אבל זה היה צפוי!

טוב 14 ברצף את זה ציפית שרק מינסוטה יצליחו, אבל עדיין רק מיאמי והלייקרס אם קבוע בתחילת העונה , למה לא משדרים בכלל את בוסטון? הרי הם הקבוצה שהייתה הכי מעניינת בקיץ. טוב מה אני מתלונן כיום שיש אינטרנט אפשר לצפות בכל משחק שאתה רוצה תוך 24 שעות , הטכנולוגיה של היום :) רק בזכות זה אני יכול לעקוב אחרי הרפטורס :).
 

chaiel

New member
מישהו אולי אולי אולי...

במקרה בטעות רואה את המשחק ברחובות (העיר) ואני יכול לראות אצלו? אין לי כבלים ואני מת לראות את המשחק הזה...
 
בפעמים הבאות צור קשר

אני אשמח לחברה במשחקים בבוקר. ככה יש יותר סיכויים שאני אראה את כל המשחקים :)
 
בינתיים רבע שלישי ענק של הספרס

הם מנצחים אותו 31-12 ועולים ל10 נקודות יתרון. הגנה גדולה, התקפה חכמה, ודאנקן אחד ענק באמצע שהיום באמת עושה הכל. הלייקרס מאבדים כדורים, קובי לא פוגע, וככה הם לא ינצחו. בחצי הראשון היה להם את טוריאף שנתן 11 נקודות אבל כרגע אין אף אחד שם. הם חוטפים ומייד מאבדים, וחטפו 6 נקודות ב10 שניות האחרונות של הרבע, אחרי איבוד שטותי ושלשה מיידית של בארי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תוצאות משחקי הלילה - יש כמה תוצאות מעניינות

תוצאה הלילה שייכת כמובן לטורונטו שעוקצת את בוסטון ומנצחת 114:112. ההפתעה השניה הלילה שייכת למינסוטה שמנצחת את פיניקס 117:107. קליבלנד מפרקת את וושינגטון לחתיכות ממש קטנות ומנחילה לה תבוסה מחפירה 121:85. להפתעת אף אחד, דטרויט מנצחת את פילדלפיה 86:78. בדאלאס הזיעו קצת אבל ניצחו את שארלוט 102:95. התבוסה השניה הלילה שייכת לממפיס שקיבלה בראש באורלנדו 112:85. ניו אורלינס מחזירה את פורטלנד לקרקע ומנצחת אותם דיי בקלות 96:81. הבולס ללא דאנג ודוהן הפצועים מנצחים את אינדיאנה 108:95. דנבר ללא כרמלו מנצחים את אטלנטה 107:100. סן אנטוניו מנצחים את הלייקרס 103:91, קובי בראיינט היה רחוק איבוד אחד מטריפל דאבל מפוקפק כשסיים עם 29 נק' 12 ריב' ו-9 איבודים שככל הנראה רוב האיבודים האלה נוצלו ע"י מאנו שסיים עם 8(!!!) חטיפות. שני משחקים עדיין מתקיימים בדקות אלה. יוסטון-סיאטל סקרמנטו-קליפרס
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עוד 2 משחקים הסתיימו

הקליפרס מפתיעים ומביסים את סקרמנטו 111:85, משחק מטורף של קיימן שמסיים עם 20 נק' ו-21 ריב'. יוסטון מנצחים בקושי רב את סיאטל 109:107, מגריידי עולה מהספסל ומשחיל 28 נק'.
 

chaiel

New member
אןף!

שתי הקבוצות שאני אוהד הפסידו אתמול ברבע השלישי. (יעני הפסידו את המשחק ברבע השלישי) רוצים נתון מעניין? גארנט פירס אלן ורונדו סיימו כ"א עם לפחות 14 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו2 חטיפות.
 
קצת על המשחק הלילה

אז קודם כל, מי שלא קם הפסיד משחק כדורסל משובח ביותר. אני מודה ששנה שעברה שנאתי את הספרס, אבל מכיוון ש: א. אני מחזיק את דאנקן בפאנטזי. ב. אני שונא את הלייקרס וקובי יותר. הייתי בעד הספרס הלילה. דאנקן פתח טוב את המשחק הלילה. הוא לא ספר את קוואמי בדרך לסל, וגרם לו לשבת עם 2 עבירות כבר אחרי מספר דקות. בצד השני קובי לא מסתפק רק באסיסטים ומוביל את הלייקרס ל27-23 בתום הרבע הראשון. הספרס פתחו את השני בלי דאנקן ועם מנו, אבל לא מנו ולא פארקר נותנים תפוקה, ובצד השני רוני טוריאף בטירוף. קובי דרך אגב לא מסתפק בנקודות וגם הולך חזק לריבאונד התקפה. גם החזרה של דאנקן לא עזרה כשהוא לא מצליח לעצור את טוריאף, וחוטף ממנו גג בצד השני. התעוררות קלה של מייקל פינלי, ושלוש שלשות שלו עוזרות לספרס לרדת למחצית בהפרש סביר 54-45 ללייקרס. מחצית שניה שונה לחלוטין. הספרס עולים עם הרכב נמוך, כשדאנקן משחק סנטר, אודוקה 4, מאנו, טוני, ובואן בקו האחורי, ההרכב הזה לוחץ את הלייקרס וגורם להם לאיבודים. בואן שומר על קובי, וכל פעם שקובי שם את הכדור על הרצפה, מאנו מגיע כדי לקחת אותו עם ידיים זריזות. בהתקפה אודוקה מקבל זריקות חופשיות לגמרי ושם אותם בלי בעיה. הספרס מתחילים לרוץ, בזמן שבלייקרס אין אף אחד שיכול לקנות סל. ברוב המקרים הלייקרס פשוט לא מצליחים לעבור את החצי, ומאבדים את הכדור במסירה חסרת אחריות. 6 שניות לסוף הרבע ברנט בארי קולע שלשה גדולה, הלייקרס מוסרים קדימה, ישר לידיו של בארי, שמספיק לקלוע עוד שלשה גדולה שניה לסוף, כדי לקבוע 31-12 ברבע, ו10 נקודות לספרס. גם את הרבע הרביעי דאנקן פותח על הספסל, אבל מאנו ופארקר כבר נכנסו למשחק, והלייקרס ממשיכים את התצוגה האנמית מהרבע השלישי. הרגע היחיד שבו זה נראה לא גמור זה כשקובי קולע שלשה ומוריד את היתרון של הספרס ל7 בלבד. פתאום נראה שקובי יתעורר, ועוד שניה הלייקרס חוזרים, אך פסק זמן מתוזמן היטב של פופוביץ' לא מאפשר להם, והספרס לא מתקשים לשמור על היתרון והניצחון. דאנקן מסיים עם 28 נקודות, 17 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו3 חסימות, אודוקה עם 18 (7 מ10, 3 שלשות) ו5 ריבאונדים, 16 לפארקר, 12 לג'ינובילי באחוז גרוע (3 מ16) אבל הוא מוסיף 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, ו8 חטיפות(!).11 לפינלי ובארי. בלייקרס, קובי מסיים עם 29, אבל רק ב12 מ27 מהשדה, עם 9(!) איבודים, הוא מוסיף 12 ריבאונדים ו5 אסיסטים. מה שיותר גרוע מהסטטיסטיקה היה שנראה היה שהוא אדיש לאיבודי הכדור בסוף. אולי זה היה יאוש מהשופטים שלא נתנו לו את השריקות שהוא רוצה. טוריאף מסיים עם 14, אודום עם 11 ו12, וויאצ'יץ עם 11 ו7. ואם כבר הזכרת את הכמעט "טריפל" של קובי, חבל שלא הזכרת את הכמעט "קוואדרופל" של ג'וש סמית': 22 נקודות, 12 ריבאונדים, 10 אסיסטים, 7 איבודים, 5 חסימות, ו3 חטיפות. מרשים ביותר.
 

chaiel

New member
מסכן הבחור!

עשה טריפל-דאבל ואפחד לא מדבר עלזה, אם לא הייתי רואה שכתבת אתזה לא הייתי שם לב, על לברון וקיד כל טריפל דאבל זה היסטוריה ורק אצלו לא שומעים. חבל שהוא משחק באטלנטה, חבל שהוא שחקן הגנתי, וחבל עוד יותר שהוא לא לברון. אם רציתם דוגמא לאנדרייטד, זה הוא, הוא וקמבי.
 
למעלה