מזל טוב על הפורום החדש

מזל טוב על הפורום החדש

יש לי שאלה בימים אלה אני עוברת לדירה חדשה שקניתי מקבלן. אני מעוניינת לעשות ספוטים במזדרון של הדירה ובכניסה מדובר סה"כ בכ-8 ספוטים . כמה צריכה לעלות לי העבודה וכן סדר גודל של מחירי ספוטים. שכחתי לציין שמדובר בתיקרה מונמכת כך שלמעשה לא רואים כרגע את נקודות החשמל.
 

רז חשמל

New member
ספוטים

שלום יפעת, המחיר הסביר לנקודות חשמל בתיקרה מונמכת הינו 100 ש"ח (לפני מע"מ). מחיר ספוט נע בין 25 ש"ח לספוט עם נורת ליבון רגילה לבין 150 ש"ח לספוט עם נורת PL בדרך ישנם ספוטים עם נורת הלוגן המצריך שנאי מתאים. בבחירת ספוטים אני מאוד לא ממליץ על ספוטים עם נורת הלוגן ללא שנאי מכיוון שנורות אלו נוטות להישרף יותר מנורות 12V. תודה על האיחולים וברכות על הדירה החדשה.
 

מאגר

New member
ליפעת נושא ספוטים

ראשית ברצוני להסביר את נושאה ספוטים בכלל. ספוטים בתיקרה מונמכת עם נורות הלוגן זה דבר מחמם מאוד לדעתי עדיף לשים שני ספוטים במקום 8 עם נורות PL ראשית יותר חסכוני בשימוש והרבה יותר חסכוני לאורך זמן. שנית המחיר לנקודת ספוט אחד בתיקה מונמכת ניראה לי מוגזם במאה שקל הוא צריך ליכלול את הספוט הם מדובר בספוט רגיל. אם יש לך עוד שאלות בנושא אשמח לעזור לך מעל גבי פורום זה או במייל המצורף להודעתי
 

רז חשמל

New member
ועוד על ספוטים ומחירים...

1.לספוט עם נורת PL אין אפשרות לחבר עמעם (במחיר סביר). 2.חלוקת וכמות הספוטים תלויה גם בצורת השטח ולא רק בגודלו לדוגמא מלבן צר וארוך מצריך יותר ספוטים למרות שהשטח שלו קטן. 3.המחיר של 100 ש"ח הוא הגיוני במידה והתשלום הוא מול קבלן הבניין הראשי ולא מול חשמלאי מכיוון שקבלנים נוטים "לחגוג" על תוספות מסוג זה. אפשר בהחלט להזמין חשמלאי חצוני ולשלם לו הרבה פחות אבל מעטים קבלני הבנין המאפשרים את זה.
 

מאגר

New member
ועוד על ספוטים

אפשר לעשותאת זה אחרי הכניסה לבית זה לא מלכלך ואין בעיה עם זה לא חייבים את החשמלאי של הקבלן
 
למעלה