מזרח תיכון חדש?

גידעון1

New member
מזרח תיכון חדש?

היום התברר על פי רשת החדשות הסורית שאולמרט הביע נכונות לוותר על הגולן. בואו רגע נניח בצד את הנושא האם זה נכון, האם זה בר ביצוע וכדומה. נניח בצורה היפוטתית שאכן כך המצב. מה אתם מצפים שסוריה תתן בתמורה? האם בתמורה אתם בעד או נגד ניתוק יחסיה של סוריה עם חיזבאללה? האם בתמורה אתם בעד או נגד ניתוק יחסיה של סוריה עם איראן? האם בתמורה אתם בעד או נגד נורמליזציה עם ישראל או שאתם בעד שלום קר בלבד? איזה ציפיות יש לכם באופן כללי מסוריה במידה ואכן הגולן יוחזר?
 

mike00

New member
אני בעד ניתוק סוריה,נקודה!!

אולי כדאי שנבקש לראות את התמונות עירום של אסד מהועידה האחרונה שהתקיימה בדמשק שם השחילו אותו רוב המנהיגים הערבים.... לפי השמועות הוא לא קיבל הרבה בוועידה הזאת אבל עדיין מסקרן לראות את הפרצוף של האפרוח כשהוא "מלא מבפנים"...
 

AdonAsda

New member
אולמרט כניראה התבלבל...

מה שהוא רצה להגיד זה שסוריה תחזיר לישראל את החלק הסורי של הגולן, בתמורה ישראל תסכים לעשות שלום עם סוריה. אני מצפה מהסורים שיעטפו את הגולן בסרט מתנה אדום, אבל גם לבן כמנהג הצרפתים יהיה בסדר. אחח... בעולם הגיוני...
 
ממממ

ישראל תחזיר את הגולן מפה ומה סוריה תעשה תשחק ראש קטן תקח את הגולן תגיד אני החזרתי את מה ששייך לי למה לתת לכם בתמורה
 

מוחמד5

New member
אמן אמן

די לי במחשבה ,אילו היה שלום עם סוריה אז המלחמה האחרונה לא הייתה מתרחשת,אולי לא היו חטופים,אולי לא היה הרוגים ,אולי ... אולי.... אולי גם המצב בעזה כיום לא היה בכלל.
 

מוחמד5

New member
../images/Emo207.gif האומנם !!

גורם אמריקני בכיר: "הכור הגרעיני הושמד על-ידי מטוסי חיל-האוויר הישראלי שבועות בודדים לפני שהפך למבצעי". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3535642,00.html האם סוריה מקדימה את איראן במירוץ אחרי הגרעין ? ישראל לא ידעה על כך ?גם לא האמריקאיים!! אחרי שארה"ב האשימה את עיראק בהחזקת נשק כימי וביולוגי ,ובעקבות ההאשמות האלה היא יצאה למחלמה בעיראק ,נשק שעד היום לא נמצא ,האם העולם צריך להמשיך ולהאמין לה ? כל הסיפור לא נשמע הזוי!!
 

respecta1

New member
חחח לא מובן מה השאלות ומה האמירות בהודעה שלך.

ובכל מקרה, טוב שזה הופצץ.
 

מוחמד5

New member
זאת הנקודה נדב

אם הם אומרים את מה שהם אומרים ,ואם הם מודיעים את מה שהם מודיעים .זה רק מוסיף לבלבול. אתה צודק. אכן טוב שהופצץ, אם לא היה מופצץ ,לא היה מתחיל משא ומתן על החזרת הגולן ,שיביא למשא ומתן על הקמת המדינה הפלשתינית.
 

גידעון1

New member
אתה מתבלבל בעובדות חבל על הזמן

המידע המודיעיני הוא לא אמריקני. ארה"ב לא רצתה בכלל שישראל תתקוף בסוריה! רק לאחר שהמודיעין הישראלי הציג לארה"ב ראיות משכנעות ארה"ב הסכימה לתקיפה.
 

מוחמד5

New member
אה ואללה !

מאיפה העובדות האלה נלקחו !! כי עד כמה שידוע לי ישראל ממשיכה לשמור על שתיקה בנושא.ורק גדעון יודע את העובדות. אתה בר מזל, אתה מקורב , אנחנו פשוטי העם אין לנו לא עובדות ולא השערות.
 

גידעון1

New member
לא מקורב ולא נעליים

היו כבר מיליון דיווחים בתקשורת בנושא שמדובר במידע מודיעיני ישראלי וכשהחומר הוגש לאמריקנים הם היו בהלם טוטאלי כי מצד אחד הם במו"מ מאוד מתקדם עם קוריאה לחיסול הנשק הגרעיני אך הנה ישראל הביאה הוכחות שכור מתוצרת קוריאה הוקם בסוריה. מעולם לא נטען שמדובר במודיעין אמריקני. זה מודיעין ישראלי נטו. אגב גם הכתבה שהבאת מעידה על כך
 

גידעון1

New member
ציטוט מהכתבה שהבאת

"יועץ הנשיא לביטחון לאומי, סטיב האדלי, וראש ה-CIA, הגנרל מייקל היידן, הציגו את הקלטת, שצולמה לטענת רשת ABC בידי מרגל ישראלי"
 

גידעון1

New member
אתה צודק בהחלט!

לכן לא ברור לי מדוע אתה בא בטענות למודיעין האמריקני כשאין שום עובדה התומכת בכך שהמודיעין האמריקני השיג את המידע. הרי המרחק רב בין עובדה" לבין "טענה". תקן אותי אם אני טועה בבקשה,
 

מוחמד5

New member
למה לתקן ?

המודיעין אמריקאני ,הבדיחה של המילניום החדש . אין לו שום הישג - נדה , אפס , כלום, החל מארועי ספטמבר, המשך בפלישתה לאפגניסטן המשך בעיראק ........ גם הישראלי לא יותר טוב ממנו בזמן האחרון.
 

גידעון1

New member
אתה קובע עובדה שהמודיעין האמריקני השיג

את המידע אך זאת לא עובדה אלא טענה אישית שלך הרי המרחק רב בין עובדה" לבין "טענה". תקן אותי אם אני טועה בבקשה,
 

מוחמד5

New member
לא טענתי , אין לי מושג

גם לא כל כך מעניין אותי כל הסיפור. כל אחד מנסה להשפיע על הצד שלו, כל אחד יש לו את הגרסה שלו . ואני אישית לא מאמין לאף צד ,כי האמת תמיד נמצאת אי שם באמצע. אההההההההה אולי הכל לקוח מתוך איזה סרט בדיוני !
 

מוחמד5

New member
../images/Emo207.gifמדע בידיוני- גרעין

סביר מאוד שמחוץ לכדור הארץ יש יצורים חיים, אבל כנראה שהם לא אינטליגנטיים" - כך העריך שלשום האסטרופיזיקאי פרופ' סטיבן הוקינג. לדברי הוקינג, אם היו בחלל החיצון יצורים תבוניים, סביר שהיינו קולטים מסרים ששלחו לחלל. אלא שלדבריו, "כשיצורים מגיעים לדרגת התפתחות שהם חכמים מספיק כדי לשלוח מסרים לחלל, הם גם חכמים מספיק כדי להשמיד את עצמם באמצעות נשק גרעיני". מכאן, שיצורים תבוניים עשויים להכחיד את עצמם בתוך תקופה קצרה יחסית, ולכן הסיכוי לקיומם לאורך זמן הוא נמוך. לעומת זאת, ההסתברות להופעתם של יצורים חיים פשוטים גבוהה הרבה יותר. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/977617.html
 

גידעון1

New member
אם אין לך מושג אז מדוע אתה צוחק על המודיעין

האמריקני? משתמע מכך שכבר קבעת שהמודיעין האמריקני קבע שמדובר בכור גרעיני. אגב אני מקווה ששמת לב שאתה היחידי שטוען שמדובר במודיעין אמריקני ולא ישראלי.
 

מוחמד5

New member
אני לא צוחק,אני רק מעלה זכרונות

לא כל יום רואים מעצמת העל משקרת לעולם כולו.
 
למעלה