מי אמר שנשים לא אוהבות

יס באך

New member
מי אמר שנשים לא אוהבות

זין? או כמו בשיר המקושר - רמך? ואל תגידו שאין סקס ברשת, ואל תגידו שנשים לא יכולות לכתוב זימה-עאלק, אם זו זימה, ואל תגידו שנשים לא כותבות גרוע, בוודאי שכן. להנאתכן ולהנתאתכם.
 

יס באך

New member
אז עוד פעם

http://blabla4u.com/sites/blabla4u/ShowMessage.asp?ID=2064009 כי אחרת זה לא עובד
 

קפת

New member
אני מציעה

שאתה, יס באך, תוכיח לנו מהי שירה נשית ראויה. או לחילופין, שתוכיח לנו מהי זימה ראויה. או לחילופין. גם. ובוגו.
 

יס באך

New member
תראי, הבקשה שלך מופרכת

אני "אוכיח" מהי שירה נשית ראויה או לחילופין מהי זימה ראויה. אוכיח? אני יכול, כידוע לך, לברבר שעות על שירת נשים - אד"כ [אין דבר כזה]- אנהי יכול לכתוב מאמר שיתחיל באפוסים כנעניים ויסתיים בשירה המזעזע שקישרתי לעיל, כדי להסביר, להדגים לנמק ואולי גם לפרט מדוע השיר שקושרתם אליו גרוע כל כך, ומדוע הוא לא מייצג שירה נשית וגם לא זימה, אלא סתם זיוני שכל מטופשים של גיל ההתבגרות, אלא שהיום בגיל ההתבגרות כבר לא הופכים זין לרמך, מה שמזכיר ציורים יפניים של אחת הסטיות הידועות. שלא נדע.
 
בסדנא של ציון

ילדות וילדים. היום ננתח שת שירה של השירלילה ונספוג תובנות. מחר ננתח צפרדעים ונספוג עלבונות, אנא, זירמו איתי במשעולי הזימה הכתובה: שירלילה - שיר זורם הזין שלך כחומר ביד היוצרת שלי גדל הרמך למימדי רכיבה מתאים עצמו לעצמי אחוז המושכות בידיים אמונות בפתיח מתארת היוצרת את מה שמכונה בשפת-עם: HAND JOB הרמך כידוע בשפת המקרא - סוס מהיר. נשאלות השאלות הבאות אם כך: האם יגמור מהר את המרוץ? האם לישת רמחים היא הזימה המובטחת מארץ התחת או שמא מדובר בהכנה הקצרצרה לקראת ה-BLOW JOB ואם בכל עסקינן, הרי שחלק זה תופס לעניות דעתו של כותב שורות אילו נפח רב מידי ביצירה ומוטב לה לכותבת שתצפה בבון טון של הכחולים דהיום ובהם כידוע עבודת כפיים היא פאסה. שדי השמאלי חפון בימינך והימני מחכה לשמאלית מוחצת יש כאן כשל לוגי. אם היא רוכבת על הרמך, אזי על מנת ש'הוא' יחפון את שדה השמאלי ביד ימין הוא חייב להצליב ידיים (לעומת הפוזה שבה הרמך תוקע אותה מאחור ואז זה דווקא הגיוני. ותחשבו על זה). נוגע נוגש לוחץ מרפה ואני איתך פועמת זה טוב כל כך טוב טוב לי אמרת חייכתי צחקתי אמרתי נגב, לא ברור. לא מובן. העלילה מסתבכת. מה ז'תאמרת נגב? הרמך המהיר פלט? את מה לנגב? ואם הוא טעון-ניגוב, כיצד ממשיכה העלילה מכאן? רמחים כיודע אוהבים להסתובב לצד השני ולנחור לאחר הפליטה ואילו ביצירה דנן הוא מנגב וממשיך לדהור? זו לדעתי תמצית הקסם שבמרקחת המילים הזו, ולמה בשורות הבאות מזמינה הרוכבת את הרמך לבוא לתוכה, האם הוא גמר בחוץ? מסתורין... לטף את גבי ובוא תוכי כולי רק רחם חי לקראתך לקראתי יולד למחר אל אהבה ממכרת יגדל ויפרח יהיה לו גם חדר בלבי בביתי כל שנרצה אתה ואני לו לתת ולתת כתכלית הזימה כולה. שורות הסיכום של היצירה הותירו אותי פעור פה. עשיתי תה. לא הבנתי מי יולד, ואיך יולד למחר, ומה זה לעזאזל יולד למחר, אם מישהו יילד אותו, את אותו אחד אז כנראה שאהבה ממכרת היא כמו אגרטל מקל-קר שבתוכו אפשר לפרוח (היה חסר לי הביטוי 'ללבלב' אני מת על 'ללבלב'. חסרונו דופק את כל יצירת העילית הזו. לסיום היה ניחוח של 'בן לו היה לי' אבל לא הבנתי מה בדיוק 'כתכלית הזימה כולה'. ניכנס בזה ראש בראש בעזרתכם ילדים, ונציף את הסב-טכסט אל פני השלולית: 'אתה ואני לו לתת ולתת' – אם נלך אל הביטוי "נתן לה בראש" שפירושו זיין לה את הצורה, ניתן יהיה לרדת לחקר האמת לגבי ביטוי זה. הרוכבת פותחת רחם לרמך וממנו יצא למך וכשיגדל הם שניהם יתנו לו בראש. איך הייתי יס בך?
 

קפת

New member
סוס ורוכבו רמה בים

היית גדול. אל תפסיק. זה טוב. זה טוב. עוד. בגרמנית זה נשמע פנטסטי.
 

יס באך

New member
היית פגז - דומני שהגיע הזמן

לפגישה של קוקו עם השרלילה, מה 'תה אומר?
 

יס באך

New member
קצת אחרת [התנצלות מראש בפני ה-קפת]

שירלילה - שיר זורם הזין שלך כחומר ביד היוצרת שלי גדל הרמך למימדי רכיבה מתאים עצמו לעצמי אחוז המושכות בידיים אמונות שדי השמאלי חפון בימינך והימני מחכה לשמאלית מוחצת ------------------------------ בוא נתחיל בהיבט הפורנוגרפי של השיר. פורנוגרפיה היא לעולם לא "תשוקה" אלא סתם צילום של זיון שאמור לחרמן, עד לאוננות מהירה, גמירה, וזהו. = זה תשוקה זה? אחר כך, הזין כחומר ב"ידי היוצרת", הזין? מה היא הפכה עצמה לאלוהים, ת'יודע ההוא שברא את האדם מגוש עפר, או גוש אחר? אח"כ הזין מתאים עצמו אליה- מה זה אומר? "מתאים עצמו לעצמי"? - מה זה החירטוט הזה, כממאר ז'וז'ו חלסטרה, קשה לכתוב, אני מעמידה לך ת'זין כדי שאוכל לרכב עליו, פתאום הוא הופך לסוס, לרמך - ומהו הגודל שהסוס הזה מתאים לגברת לרכב עליו? האם הגברת בעלת נקב מסויים בגודלו שדורש סוס??? ובענין הציצים- שכחת את שיר השירים [שיה"ש] "שמאלו תחת ראשי וימינו תחבקני", 'תה מבין, זה לא שיר על זיון, זה שיר על איך כותבים שיר על זיון, ומנפקים אותו בבורסת הזבל כשיר זימה. ======= נוגע נוגש לוחץ מרפה ואני איתך פועמת זה טוב כל כך טוב טוב לי אמרת נו, השורה היחידה הסבירה בטקסט המזעזע הזה, "זה טוב" - נו בטח, אם היא עושה לך ביד, אח"כ מתאימה הואגינה לגודל של הזין, ואח"כ "פועמת", לא פחות כמוך, שלא יהיה טוב? מה זה "פועמת"? שמישהו יסביר לי, איך פועמת משקף תשוקה? כולה כנראה רצתה להגיד, אתה דוחף אני דוחפת בחזרה, אבל הלווווווו, זה לא זיון בשירותין ציבוריים מר ציון, זה זיון "אלוהי" [זכור שיה"ש, רמך ושאר ירקות הזבל המילולי] ================= חייכתי צחקתי אמרתי נגב, לטף את גבי ובוא תוכי כולי רק רחם חי לקראתך זה תמיד מפתיע אותי איך חובבות זיונים קוראות לאבר המין שלהן "רחם", כאילו מה הבעיה לכתוב "הכוס , הואגינה, הפות" מה יותר אותנטי, מעורר חשק מלכתוב: "כולי רק כוס חי לקראתך" - מה יש? מדוע "חייכתי, צחקתי" - מילא "צחקתי" מתאים לאווירת האלה המזדיינת, שהרי בעברית לצחק זה גם להזדיין, אבל היא גם חייכה, בזמן שהיא רוכבת עליו, ואגינתה מתאימה במדוייק לרמך שיצרה מהזרג שלו, היא "מחייכת" עאלק. לא מזיעה, לא מלאת תשוקה- רק מחייכת. וכמו שכבר העיר ציון, חל שינוי בפוזה בלי שידענו על זה? מרוכבת הופכת היא לנרכבת? כי "הרחם חי לקראתך", וכשהיא לא מזדיינת הרחם מת? כלומר, יש כאן שיר פוריות כנעני משהו? =================== לקראתי יולד למחר אל אהבה ממכרת יגדל ויפרח יהיה לו גם חדר בלבי בביתי כל שנרצה אתה ואני לו לתת ולתת כתכלית הזימה כולה. הסיום הקיטשי, המפגר והילדותי - סקס , זיון הופך לאהבה ממכרת, לא פחות-עוד בתולה שמרנית שרוצה שהסקס יהפוך לכוכבים ולניצוצות וסיום בבית קטן בערבה עם שלושה ילדים ואולי יותר. ולא סתם, תכלית הזימה, תכלית הפתיחות-הרחם, היד העושה בזין כרצונה הוא לבנות בית קטן או גדול. שלא נדע. וזו זימה? וזו שירה נשית? זו שירה חרא, מזוייפת, מטופשת, על פני השטח = זריקת מלים שנחשבות "נועזות", חוסר הבנה מעמיק של החירטוט המילולי והכיוונים אליו הם הולכים. שלא נדע. שרלילה אמיתית היתה כותבת אחרת לגמרי.
 

קפת

New member
כמה שאלות רציניות:

1. האם אין פה פגיעה בזכויות היוצרים של הגברת, בכך שאנחנו מפרסמים שיר שלה (ללא רשותה, אני מניחה)? אמנם, עד כמה שהבנתי משגת, הקישור לאתר בו פורסמה היצירה, מכסה את זכויות היוצרים, אבל במידה והיתה פה פגיעה, אני אאלץ למחוק את השירשור. בואו נבדוקתזה. 2. יס באך, כנראה לא הבנתי אותי, ואתה לא הבנתי אותך. לא חשוב. למה אתה מגדיר את השיר הזה "שירה נשית"? האם כל שיר שיכתב על ידי אשה הוא "שירה נשית"? 3. כנ"ל לגבי זימה. האם כל שיר שעוסק במשגלים, מציצות ועבודות יד - הוא זימה? מה מבחין בין אירוטיקה, לפורנוגרפיה, לחרמנות, למטפורה אמנותית?
 

יס באך

New member
לגבי זכויות יוצרים

אם את רוצה להיות הכי בסדר- תכנסי להודעה שלי- תשאירי שורה ראשונה ושורה אחרונה של קטע שאני מתייחס אליו, ואז אין כאן ציטוט שלם של השיר, ויש דיון בטקסט האומנותי, שמאפשר בהחלט אי קבלת אישור - ואי רמיסת זכויות יוצרים, אבל כיוון שאת רוצה להיות בסדר, תבדקי. וכדי להרגיעך, מנהל הפורום שם הוא עו"ד, אני מצרף תשובה שנתן בענין דומה לא יודע מה זה שירה נשית יודע מה זו פורנוגרפיה לא כל שיר העוסק בעבודות יד הוא זימה גם אם אומרים עליו ככה חרמנות זה כיף כשהיא מיתית ולא נלעסת באמצעות מטאפורות שעבר זמנן ובטל קורבנן.
 
למעלה