מכרז לבחירת תמונת שער לפורום

dffd8

New member
../images/Emo207.gif שאלה

איך מגיעים מעמוד הפורומים הראשי לפורום הזה? (לא מצאתי אותו שם).
 

תום איי

New member
אין מי שלא יאהב את התמונה הזו:

נראה לי שאפשר להפסיק לחפש. אז החלטנו?
 

SHNIK

New member
אחת שלי

שמתעדת את אחד מהרגעים הקלאסיים של כדורסל המכללות, גיבור טראגי אחד שגמר לקבוצה שלו את הסיכוי לזכות באליפות (ועשה את זה ללא מעט קבוצות NBA מאוחר יותר בקריירה...) שניק.
 

chaiel

New member
מישהו מוכן להסביר לי...

מה הלך שם? ומה החוק עם הטיים-אאוט בדיוק?
 

Carmelo Anthony

New member
אני חושב שהוא מתכוון לזה:

בגמר המכללות, קצת לפני הסיום, משחק צמוד, וובר מבקש טיים-אאוט כשבעצם אין לו, מה שגרר טכנית וגרם להפסד של המכללה שלו בגמר. לפי מה שהוא אומר צעקו לו מהספסל לקחת טיים-אאוט, אלה שצעקו טענו שהם אמרו לו שאין יותר טיים אאוט ושלא יקח, אז או שהוא לא שמע טוב, או שהוא סתם אידיוט... או שניהם... ואשמח לקבל הסבר לגבי הטיים אאוטים בNBA ובמכללות, איך זה הולך עם הארוכים והקצרים? מתי שחקן יכול לבקש בעצמו?
 

chaiel

New member
עוד שאלה:

שחקן יכול לבקש פסק זמן? גם באמצע התקפה? כאילו מה, שחקן תוןפס ריבאונד ומבקש פסק זמן למרות שהכדור לא בחוץ? לא הבנתי!!! ואם מישהו בקיא בהיסטוריה בבקשה שיפרט מה בדיוק הלך שם...הם היו בפיגור והתקפה אחרונה? ההיפך?
 

cache

New member
גמר המכללות 1993- משיגן-צפון קרולינה

אז ככה, מישגן וולורינס זכתה באליפות המכללות בשנת 89. לאחר מכן חלה נסיגה עצומה ביכולתה, נפלה למאזן 14-15 בשנת 90 ואז בשנת 1991 הגיעו למישגן ''חמשת המפולאים''. חמשת המופלאים היה הכינוי של חמשת הפרשמנים שהגיעו למישגן ובן לילה הפכו אותה לקבוצה הטובה ביותר במכללות והקבוצה האהודה והנצפת ביותר בארה''ב. השחקנים: כריס וובר, ג'ואן האוורד, ג'יילן רוז, ריי ג'קסון, ג'ימי קנג. בשנה הראשונה הם מגיעים עד לגמר ומפסידים לדיוק במשחק ששב את שיא הרייטנג לצפייה לשמחק קולג' בארה''ב (שיא שלא נשבר עד היום, 21 מיליון צופים). בשנת 93 שוב מישגן בגמר, הפעם הם פוגשים את צפון קרולינה שאותו ניצחו בעונה הסדירה בנקודה אחת מסל בשניית הסיום של רוז. הגמר הזה משך 20.7 מיליון צופים. בכלל לפני שנגיע לגמר, הקבוצה הזו של מישגן שינתה לגמרי את כדורסל המכללות, מדובר בקבוצה הכי צבעונית בתולדות המשחק, הראשונים ללבוש מכנסי באגי ארוכים, טראש טוק בלתי פוסק, סטייל, השפעה, כישרון בלתי נגמר, הם הפכו לכוכבים אמיתיים, המארצ'נדייס של המכללה הרקיע שחקים והרייטנג כבר אמרנו. לשמחק עצמו, קרולינה הובילו 72-67 דקה לסיום, מישגן מצמצת ומורידה לנקודה בערך עשרים שניות לסיום, מבצעים עבירה על קרולינה ושולחים אותם לקו. בשלב זה אין יותר פסקי זמן למישגן, עובדה שהייתה ידועה לכולם, משום שדיברו עליה שוב ושוב בשניות הסיום. בכל אופן קרולינה קולעים את הראשון ומחטיאים את השני, וובר על הריבאונד, מעט מתבלבל ומבצע צעדים, השופטים לא שורקים. וובר רץ לצד השני של המגרש כשאר נדמה שהוא בלחץ משום שהוא מודע לכך שעשה צעדים ולא שרקו לו והקהל בטירוף. בכל אופן הוא מכדרר עד הקצה השני של המגרש ונתקע בצד כשאין לו כדרור. קרולינה מבצעים עליו דאבל טים והוא מבקש מהשופטים פסק זמן. מכיוון שלא הייתה לקבוצתו פסקי זמן זוהי עבירה טכנית באופן אוטומטי וכך אבדה האליפות ומישגן מפסידים 77-71 כאשר וובר עוזב בסיום אותה שנה לNBA. לגבי החוק, לכל שחקן המחזיק בכדור ולמאמן מותר לבקש פסק זמן מתי שהם רוצים. בעבר היה גם מותר לקפץ לכדור אבוד מחוץ לתחומי המגרש ולבקש פסק זמן כשאתה עוד באוויר, החוק הזה נדמה לי שונה ואתה חייו להיות עם רגלים על המגרש. בכל אופן אפשר לבקש פסק זמן בזמן שהמשחק רץ, צריך רק לעבור את החצי, אין צורך שהמשחק יעמוד כמו באירופה (כלומר חוץ וכ''ו). זהו נדמה לי ההנהלה
 

HisAirness

New member
תודה ההנהלה!!!

שמחתי להתעמק ולהרחיב את הידע שלי! ושוב תודה! ישר כוח!
 

chaiel

New member
תודה! וקחו קישור:

פה יש קישור לוויקיפדיה ושם כותבים מה היה. עד עכשיו חשבתי שהם היו ביתרון ואז לקבוצה השניה היה עונשין בשניה האחרונה והם ניצחו או משהו כזה... כ"כ יורדים עליו סתם, זה לא כאילו הם היו בטוח קולעים ת'סל בשניה האחרונה וגם מה לעשות הוא התבלבל, קורה... ותכל'ס? בלעדיו הם לא היו מגיעים לשם אז שישתקו כל המלעיזים! (ואני ממש לא אוהב אותו, תאמינו לי)
 

7liel7

New member
תמונות ממש טובות ומצחיקות

ידידה שלי ממש מוכשרת בעיצוב בפוטשופ וזה, אז ביקשתי ממנה להכין לוגו לפורום. אחת התמונות הטובות זאת ---->
 

7liel7

New member
והתמונה השנייה ../images/Emo6.gif

התמונה הכי מצחיקה שקיימת ---> אני באופן אישי מצביע לזאת.
 
למעלה